Lenovo, cel mai mare producator chinez de computere, a afisat un profit de 13 milioane de dolari pentru intervalul ianuarie-martie 2010, de peste doua ori mai putin decat estimasera analistii chestionati de Bloomberg, in conditiile in care compania a facut investitii pentru a reintra pe piata telefoanelor mobile.
In aceeasi perioada a anului trecut, Lenovo a inregistrat pierderi de 264 milioane dolari. Analistii chestionati de Bloomberg estimau un profit net, in medie, de 30,7 milioane dolari.
Vanzarile au crescut cu 53% in ultimul trimestru fiscal, la 4,2 miliarde dolari.
Lenovo a reintrat pe piata telefoanelor mobile in ianuarie, intrecandu-se astfel cu rivalii de la Acer si Dell in a oferi si alte produse electronice in afara de calculatoare. Astfel, la inceputul anului, compania a platit 200 de milioane de dolari pentru a cumpara inapoi Lenovo Mobile Communication Technology, unitate pe care o vanduse in 2008.
Compania chineza a cheltuit, de asemenea, bani si pentru extinderea afacerilor cu calculatoare in India, Brazilia si Rusia.

Citeste articolul pe: Daily Business

Profit de 13 mil. $ pentru Lenovo in T4 fiscal, mult sub estimari

Lenovo, cel mai mare producator chinez de computere, a afisat un profit de 13 milioane de dolari pentru intervalul ianuarie-martie 2010, de peste doua ori mai putin decat estimasera analistii chestionati de Bloomberg, in conditiile in care compania a facut investitii pentru a reintra pe piata telefoanelor mobile.
In aceeasi perioada a anului trecut, Lenovo a inregistrat pierderi de 264 milioane dolari. Analistii chestionati de Bloomberg estimau un profit net, in medie, de 30,7 milioane dolari.
Vanzarile au crescut cu 53% in ultimul trimestru fiscal, la 4,2 miliarde dolari.
Lenovo a reintrat pe piata telefoanelor mobile in ianuarie, intrecandu-se astfel cu rivalii de la Acer si Dell in a oferi si alte produse electronice in afara de calculatoare. Astfel, la inceputul anului, compania a platit 200 de milioane de dolari pentru a cumpara inapoi Lenovo Mobile Communication Technology, unitate pe care o vanduse in 2008.
Compania chineza a cheltuit, de asemenea, bani si pentru extinderea afacerilor cu calculatoare in India, Brazilia si Rusia.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 27 mai, 2010 in categoria Business, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 564 ori.

Publica un raspuns