Sony a anuntat ieri rezultatele financiare pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2010 (1 aprilie 2009 – 31 martie 2010). Anuntul facut la Tokio se refera atat la Sony Corporation, cat si la divizia de gaming.
Sony Corporation a inregistrat un profit operational de 31,8 miliarde de yeni (342 milioane de dolari), cifra de afaceri de 7.214 miliarde de yeni (77.570 milioane de dolari). Segmentul de Servicii Financiare, precum si cel al Produselor de larg consum, in particular divizia de televizoare, au contribuit la imbunatatirea rezultatelor operationale de la an la an.
Vanzarile de jocuri au scazut cu 15% de la an la an, la valoarea de 841 miliarde yeni. Vanzarile titlurilor de jocuri PS3 au crescut semnificativ multumita evolutiei pozitive a vanzarilor noii console PS3. Cu toate acestea, vanzarile totale au scazut in principal din cauza scaderii unitatilor de console portabile PSP, a scaderii vanzarilor de jocuri pentru PS2 si a reducerii pretului consolei PlayStation 3.
Pierderile operationale au crescut cu 22 miliarde de yeni de la an la an, ajungand la aproximativ 57 de miliarde de yeni. Desi costul consolei PS3 a scazut si numarul unitatilor de jocuri pentru PS3 a crescut, vanzarile de jocuri pentru PS2 si vanzarile de console PSP au scazut. Segmentate pe trimestre, profit a fost inregistrat in trimestrele 3 si 4, iar de la finalul lui martie rezultatele in scadere pentru consola PS3 sunt eliminate. Sony asteapta ca segmentul de gaming sa fie profitabil pana la finalul lui martie 2011, compania asteptand sa mareasca vanzarile.
Sony si-a atins insa estimarea de 13 milioane de unitati de console PS3 vandute in acest an fiscal. Pe langa vanzarile impresionante ale noului model prezentat in septembrie 2009, noile titluri de jocuri exclusive pentru PlayStation din ultimul trimestru au impulsionat vanzarile consolei.
In acelasi timp, PlayStation Network isi extinde agresiv continutul si serviciile de gaming sau non-gaming pentru utilizatorii consolelor PS3 si PSP. In anul fiscal incheiat in martie 2010, compania a inceput sa distribuie continut video in Europa si benzi desenate digitale in Japonia, America de Nord si Europa. Numarul conturilor inregistrate a crescut la 47 de milioane, in aprilie 2010, iar platforma de servicii de retea este in continua crestere.

Citeste articolul pe: Agora News

Sony a anuntat rezultatele pentru anul fiscal incheiat in martie 2010

Sony a anuntat ieri rezultatele financiare pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2010 (1 aprilie 2009 – 31 martie 2010). Anuntul facut la Tokio se refera atat la Sony Corporation, cat si la divizia de gaming.
Sony Corporation a inregistrat un profit operational de 31,8 miliarde de yeni (342 milioane de dolari), cifra de afaceri de 7.214 miliarde de yeni (77.570 milioane de dolari). Segmentul de Servicii Financiare, precum si cel al Produselor de larg consum, in particular divizia de televizoare, au contribuit la imbunatatirea rezultatelor operationale de la an la an.
Vanzarile de jocuri au scazut cu 15% de la an la an, la valoarea de 841 miliarde yeni. Vanzarile titlurilor de jocuri PS3 au crescut semnificativ multumita evolutiei pozitive a vanzarilor noii console PS3. Cu toate acestea, vanzarile totale au scazut in principal din cauza scaderii unitatilor de console portabile PSP, a scaderii vanzarilor de jocuri pentru PS2 si a reducerii pretului consolei PlayStation 3.
Pierderile operationale au crescut cu 22 miliarde de yeni de la an la an, ajungand la aproximativ 57 de miliarde de yeni. Desi costul consolei PS3 a scazut si numarul unitatilor de jocuri pentru PS3 a crescut, vanzarile de jocuri pentru PS2 si vanzarile de console PSP au scazut. Segmentate pe trimestre, profit a fost inregistrat in trimestrele 3 si 4, iar de la finalul lui martie rezultatele in scadere pentru consola PS3 sunt eliminate. Sony asteapta ca segmentul de gaming sa fie profitabil pana la finalul lui martie 2011, compania asteptand sa mareasca vanzarile.
Sony si-a atins insa estimarea de 13 milioane de unitati de console PS3 vandute in acest an fiscal. Pe langa vanzarile impresionante ale noului model prezentat in septembrie 2009, noile titluri de jocuri exclusive pentru PlayStation din ultimul trimestru au impulsionat vanzarile consolei.
In acelasi timp, PlayStation Network isi extinde agresiv continutul si serviciile de gaming sau non-gaming pentru utilizatorii consolelor PS3 si PSP. In anul fiscal incheiat in martie 2010, compania a inceput sa distribuie continut video in Europa si benzi desenate digitale in Japonia, America de Nord si Europa. Numarul conturilor inregistrate a crescut la 47 de milioane, in aprilie 2010, iar platforma de servicii de retea este in continua crestere.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 14 mai, 2010 in categoria Business, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 479 ori.

Publica un raspuns