Tommy Hilfiger, unul dintre cei mai importanti designeri la nivel global a implementat, printr-un contract initial de 5 ani, o serie de solutii de video-conferinta si teleprezenta Cisco TANDBERG, creand astfel, alaturi de specialistii companiei din lumea modei, primele ateliere virtuale de proba si facilitand comunicarea intre cele doua sedii centrale, aflate in New York si Amsterdam si capacitatile de productie localizate in Hong Kong.
Noile ateliere de proba virtuale vor permite producatorului de moda sa lanseze pe piata noi modele mult mai repede, sa scada costurile aferente calatoriilor si, in acelasi timp, sa reduca amprenta de carbon.
Solutia tehnica aleasa de Tommy Hilfiger combina primele ateliere virtuale de proba din lume, dezvoltate de catre companie alaturi de TANDBERG, acum parte componenta a sistemelor de teleprezenta oferite de Cisco Group, cu alte solutii din zona de video-conferinta si teleprezenta, intr-o solutie integrata oferita de BT (British Telecom).
Atelierele de proba virtuale includ pe langa solutiile de comunicatii oferite de BT, pe baza tehnologiei Cisco TANDBERG, echipamente suplimentare de tipul camerelor mobile si echipamente cu capacitate de inregistrare folosite de echipele de design din Amsterdam si New York pentru a colabora mult mai bine cu zona de productie aflata in Hong Kong. Astfel, echipele Tommy Hilfiger au posibilitatea de a dezvolta fiecare noua piesa a unei noi colectii fata in fata, fara a fi nevoite sa efectueze zboruri lungi.
„Solutia aleasa ne va aduce o modalitate virtuala de intalnire care salveaza simultan timp si bani. Echipele vor avea posibilitatea sa interactioneze si sa colaboreze ca si cum ar fi in aceeasi camera, fapt care ne va face mai agili si mai competitivi. Asteptam cu interes o comunicare mai buna, permanentizata intre entitatile noastre de pe tot globul”, a declarat Fred Gehring, CEO Tommy Hilfiger Group.
Tommy Hilfiger a implementat pana la ora actuala doua solutii TANDBERG destinate teleprezentei de tip T3 (in Amsterdam si New York), una de teleprezenta T1 (Tokyo), trei ateliere de proba virtuale, bazate pe teleprezenta de tip T1) in Amsterdam, New York si Hong Kong, dispozitive destinate video-comunicatiilor de tip desktop, infrastructura aferenta acestora (spre exemplu facilitatile de inregistrare), dar si software specializat.

Citeste articolul pe: Agora News

Tommy Hilfiger implementeaza primele ateliere virtuale de proba

Tommy Hilfiger, unul dintre cei mai importanti designeri la nivel global a implementat, printr-un contract initial de 5 ani, o serie de solutii de video-conferinta si teleprezenta Cisco TANDBERG, creand astfel, alaturi de specialistii companiei din lumea modei, primele ateliere virtuale de proba si facilitand comunicarea intre cele doua sedii centrale, aflate in New York si Amsterdam si capacitatile de productie localizate in Hong Kong.
Noile ateliere de proba virtuale vor permite producatorului de moda sa lanseze pe piata noi modele mult mai repede, sa scada costurile aferente calatoriilor si, in acelasi timp, sa reduca amprenta de carbon.
Solutia tehnica aleasa de Tommy Hilfiger combina primele ateliere virtuale de proba din lume, dezvoltate de catre companie alaturi de TANDBERG, acum parte componenta a sistemelor de teleprezenta oferite de Cisco Group, cu alte solutii din zona de video-conferinta si teleprezenta, intr-o solutie integrata oferita de BT (British Telecom).
Atelierele de proba virtuale includ pe langa solutiile de comunicatii oferite de BT, pe baza tehnologiei Cisco TANDBERG, echipamente suplimentare de tipul camerelor mobile si echipamente cu capacitate de inregistrare folosite de echipele de design din Amsterdam si New York pentru a colabora mult mai bine cu zona de productie aflata in Hong Kong. Astfel, echipele Tommy Hilfiger au posibilitatea de a dezvolta fiecare noua piesa a unei noi colectii fata in fata, fara a fi nevoite sa efectueze zboruri lungi.
„Solutia aleasa ne va aduce o modalitate virtuala de intalnire care salveaza simultan timp si bani. Echipele vor avea posibilitatea sa interactioneze si sa colaboreze ca si cum ar fi in aceeasi camera, fapt care ne va face mai agili si mai competitivi. Asteptam cu interes o comunicare mai buna, permanentizata intre entitatile noastre de pe tot globul”, a declarat Fred Gehring, CEO Tommy Hilfiger Group.
Tommy Hilfiger a implementat pana la ora actuala doua solutii TANDBERG destinate teleprezentei de tip T3 (in Amsterdam si New York), una de teleprezenta T1 (Tokyo), trei ateliere de proba virtuale, bazate pe teleprezenta de tip T1) in Amsterdam, New York si Hong Kong, dispozitive destinate video-comunicatiilor de tip desktop, infrastructura aferenta acestora (spre exemplu facilitatile de inregistrare), dar si software specializat.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 10 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 100 ori.

Publica un raspuns