In 2009, Verbatim si-a crescut cota de piata cu 20 de procente comparativ cu anul anterior si potrivit informatiilor oferite de compania de cercetare a pietei GfK, a ajuns in primele trei cele mai bine vandute marci de pe piata Europeana de medii de stocare.
Cresterea Verbatim a implicat nu numai o expansiune in mediile de stocare optice dar si un avans semnificativ pe frontul memoriilor flash USB si hard discurilor portabile. In anul financiar 2010, Verbatim isi va consolida pozitia si urmareste o crestere suplimentara in aceste segmente de produse.
Verbatim a incheiat anul financiar 2009 pe un ton de succes. Cu o rata de piata de 7,3 procente fata de cele 5,4 procente in 2008, compania a urcat pentru prima data pe locul trei in piata de medii de stocare din Europa, potrivit cifrelor date publicitatii de catre compania de cercetare a pietei, GfK.
In segmentul hard discurilor portabile, Verbatim si-a marit rata de piata de la 5,1 procente in 2008 la 6,2 procente in 2009, plasand compania pe locul 5 pentru furnizorii din Europa. Urmand un inceput de succes cu HDD-uri in vara 2007, Verbatim reusit sa sparga gheata pe piata de hard discuri externe in 2008 cu rate de crestere foarte mari in ceea ce priveste volumul si valoarea pe toata suprafata Europei.
Preluarea Freecom in toamna 2009 de catre compania Japoneza mama Mitsubishi Kagaku Media (MKM) a reprezentat un pas strategic important ce a avut ca scop obtinerea unei sinergii si consolidarii pozitiei pe piata a Verbatim. Aici, Verbatim se concentreaza pe segmentul HDD-urilor portabile care trece printr-o perioada de crestere foarte dinamica. Compania si-a propus ca tinta o rata de 10 procente in acest segment in Europa pentru anul 2010.
O contributie importanta adusa cresterii Verbatim anul trecut a fost adusa prin dezvoltarea cu succes a sectorului memoriilor flash USB. In Europa au fost vandute peste 57,7 milioane de memorii USB conform cu Santa Clara Consulting Group (SCCG). In comparatie cu 2008, Verbatim si-a crescut rata de piata de la 3,8 procente la 5,4 procente, ajungand pe locul patru pe piata incredibil de competitiva a memoriilor USB. Avand o gama larga de memorii USB criptare hardware ce asigura cerintele de securitate ale companiilor si concentrandu-se ferm pe tehnologia solid state drive (SSD), compania va continua sa se impuna puternic pe aceasta piata in 2010 ca furnizor de calitate premium.
„Fiind lider de piata pentru mediile de stocare optice si acum in top trei pentru toate mediile de inregistrare reprezinta o mare realizare pentru Verbatim, din moment ce acestea confirma extinderea cu succes a gamei de produse de la stocare optica la memorii flash si hard discuri. Pentru 2010, scopul este de a stabiliza aceasta directie cu aceeasi strategie care ne-a adus succesul de ani de zile: un portofoliu mare de medii de stocare fiabile si inovative cu niveluri mari de stoc disponibil local, suport expert si personal la partenerii retail si de asemenea folosirea sistemelor de vanzare de ultima generatie pentru partenerii nostri”, a declarat Rudiger Theobald, Marketing & Business Development Manager EUMEA la Verbatim.
„In acest an ne vom concentra pe extinderea continua a gamei Blu-ray si hard discurilor externe in format 2.5”, in cadrul carora vom oferi solutii din ce in ce mai atractive datorita preluarii Freecom de catre compania mama Mitsubishi Kagaku Media. Tinta noastra este atingerea unei cote de piata de 10 procente prin extinderea gamei de medii de stocare mobile”, a mai spus acesta.

Citeste articolul pe: Agora News

Verbatim in top 3 in Europa

In 2009, Verbatim si-a crescut cota de piata cu 20 de procente comparativ cu anul anterior si potrivit informatiilor oferite de compania de cercetare a pietei GfK, a ajuns in primele trei cele mai bine vandute marci de pe piata Europeana de medii de stocare.
Cresterea Verbatim a implicat nu numai o expansiune in mediile de stocare optice dar si un avans semnificativ pe frontul memoriilor flash USB si hard discurilor portabile. In anul financiar 2010, Verbatim isi va consolida pozitia si urmareste o crestere suplimentara in aceste segmente de produse.
Verbatim a incheiat anul financiar 2009 pe un ton de succes. Cu o rata de piata de 7,3 procente fata de cele 5,4 procente in 2008, compania a urcat pentru prima data pe locul trei in piata de medii de stocare din Europa, potrivit cifrelor date publicitatii de catre compania de cercetare a pietei, GfK.
In segmentul hard discurilor portabile, Verbatim si-a marit rata de piata de la 5,1 procente in 2008 la 6,2 procente in 2009, plasand compania pe locul 5 pentru furnizorii din Europa. Urmand un inceput de succes cu HDD-uri in vara 2007, Verbatim reusit sa sparga gheata pe piata de hard discuri externe in 2008 cu rate de crestere foarte mari in ceea ce priveste volumul si valoarea pe toata suprafata Europei.
Preluarea Freecom in toamna 2009 de catre compania Japoneza mama Mitsubishi Kagaku Media (MKM) a reprezentat un pas strategic important ce a avut ca scop obtinerea unei sinergii si consolidarii pozitiei pe piata a Verbatim. Aici, Verbatim se concentreaza pe segmentul HDD-urilor portabile care trece printr-o perioada de crestere foarte dinamica. Compania si-a propus ca tinta o rata de 10 procente in acest segment in Europa pentru anul 2010.
O contributie importanta adusa cresterii Verbatim anul trecut a fost adusa prin dezvoltarea cu succes a sectorului memoriilor flash USB. In Europa au fost vandute peste 57,7 milioane de memorii USB conform cu Santa Clara Consulting Group (SCCG). In comparatie cu 2008, Verbatim si-a crescut rata de piata de la 3,8 procente la 5,4 procente, ajungand pe locul patru pe piata incredibil de competitiva a memoriilor USB. Avand o gama larga de memorii USB criptare hardware ce asigura cerintele de securitate ale companiilor si concentrandu-se ferm pe tehnologia solid state drive (SSD), compania va continua sa se impuna puternic pe aceasta piata in 2010 ca furnizor de calitate premium.
„Fiind lider de piata pentru mediile de stocare optice si acum in top trei pentru toate mediile de inregistrare reprezinta o mare realizare pentru Verbatim, din moment ce acestea confirma extinderea cu succes a gamei de produse de la stocare optica la memorii flash si hard discuri. Pentru 2010, scopul este de a stabiliza aceasta directie cu aceeasi strategie care ne-a adus succesul de ani de zile: un portofoliu mare de medii de stocare fiabile si inovative cu niveluri mari de stoc disponibil local, suport expert si personal la partenerii retail si de asemenea folosirea sistemelor de vanzare de ultima generatie pentru partenerii nostri”, a declarat Rudiger Theobald, Marketing & Business Development Manager EUMEA la Verbatim.
„In acest an ne vom concentra pe extinderea continua a gamei Blu-ray si hard discurilor externe in format 2.5”, in cadrul carora vom oferi solutii din ce in ce mai atractive datorita preluarii Freecom de catre compania mama Mitsubishi Kagaku Media. Tinta noastra este atingerea unei cote de piata de 10 procente prin extinderea gamei de medii de stocare mobile”, a mai spus acesta.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 6 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 455 ori.

Publica un raspuns