Intr-o noua reclama, Yahoo sugereaza ca pagina de search a Google este „un loc gol, unde nimic nu se intampla. Intri acolo doar pentru a iesi cat mai repede”.
Presa internationala noteaza ca aceasta reclama ar putea indica o schimbare de strategie a Yahoo, care ar putea deveni mai agresiva fata de concurentul direct.
Yahoo realizeaza un contrast clar intre o pagina care seamana izbitor de mult cu cea a Google (fara logo), pagina alba doar cu spatiul de search, si propria pagina principala, „un loc plin de viata care ajunge sa te cuprinda si surprinda in mod placut”.
„Misiunea Yahoo este aceea de a convinge consumatorii ca Yahoo.com este locul de unde trebuie sa pornesti pentru a naviga pe Itnernet”, spune Jeff Goodby, cofondator al agentiei responsabile cu realizarea clipului.
Vizualizati reclama Yahoo.

Citeste articolul pe: Daily Business

Yahoo catre Google, intr-o noua reclama: Pagina ta de search este un loc gol, unde nimic nu se intampla

Intr-o noua reclama, Yahoo sugereaza ca pagina de search a Google este „un loc gol, unde nimic nu se intampla. Intri acolo doar pentru a iesi cat mai repede”.
Presa internationala noteaza ca aceasta reclama ar putea indica o schimbare de strategie a Yahoo, care ar putea deveni mai agresiva fata de concurentul direct.
Yahoo realizeaza un contrast clar intre o pagina care seamana izbitor de mult cu cea a Google (fara logo), pagina alba doar cu spatiul de search, si propria pagina principala, „un loc plin de viata care ajunge sa te cuprinda si surprinda in mod placut”.
„Misiunea Yahoo este aceea de a convinge consumatorii ca Yahoo.com este locul de unde trebuie sa pornesti pentru a naviga pe Itnernet”, spune Jeff Goodby, cofondator al agentiei responsabile cu realizarea clipului.
Vizualizati reclama Yahoo.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 6 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 99 ori.

Publica un raspuns