Numarul advertiserilor care au folosit YouTube in ultimul an a crescut de 10 ori, ceea ce arata ca Google, compania care detine cel mai popular site de video sharing in Statele Unite, incepe sa genereze venituri si din alte surse decat cautarile pe Internet, potrivit Bloomberg.
„Ceea ce YouTube ofera advertiserilor este o audienta masiva”, a declarat Barry Salzman, directorul de media pe SUA al Google, cel mai mare motor de cautare din lume care detine si YouTube.
In conditiile in care cresterea incetineste pe vanzarea de publicitate la rezultatele cautarilor, principalul businees al Google, compania are nevoie sa genereze venituri din alte surse. Se estimeaza ca anul aceasta vanzarile din afisarea de anunturi vor ajunge la 1 miliard de dolari, in conditiile in care economia isi revine, iar clientii vor cheltui mai multi bani pe marketing, potrivit unui analist de la JMP Securities LLC.

Citeste articolul pe: Daily Business

YouTube si-a marit de 10 ori numarul advertiserilor in ultimul an

Numarul advertiserilor care au folosit YouTube in ultimul an a crescut de 10 ori, ceea ce arata ca Google, compania care detine cel mai popular site de video sharing in Statele Unite, incepe sa genereze venituri si din alte surse decat cautarile pe Internet, potrivit Bloomberg.
„Ceea ce YouTube ofera advertiserilor este o audienta masiva”, a declarat Barry Salzman, directorul de media pe SUA al Google, cel mai mare motor de cautare din lume care detine si YouTube.
In conditiile in care cresterea incetineste pe vanzarea de publicitate la rezultatele cautarilor, principalul businees al Google, compania are nevoie sa genereze venituri din alte surse. Se estimeaza ca anul aceasta vanzarile din afisarea de anunturi vor ajunge la 1 miliard de dolari, in conditiile in care economia isi revine, iar clientii vor cheltui mai multi bani pe marketing, potrivit unui analist de la JMP Securities LLC.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 4 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 521 ori.

Publica un raspuns