AOL, fosta divizie online a grupului Time Warner, a vandut reteaua sociala Bebo catre Criterion Capital Partners pentru o suma care reprezinta mai putin de 2% decat a platit in urma cu doi ani pentru a o achizitiona, potrivit Bloomberg.
AOL, care a platit 850 milioane dolari pentru site, s-a ales acum cu mai putin de 10 milioane de dolari, potrivit unei persoane apropiate companiei.
Compania a anuntat pe 6 aprilie ca ia in calcul fie vanzarea, fie inchiderea Bebo, in conditiile in care nu a reusit sa recastige terenul pierdut in fata unor competitori ca Facebook sau MySpace.
In urma tranzactiei, AOL va beneficia de o reducere de taxe importanta, potrivit lui Tim Armstrong, CEO-ul companiei.

Citeste articolul pe: Daily Business

AOL a vandut Bebo pentru mai putin de 10 mil. $

AOL, fosta divizie online a grupului Time Warner, a vandut reteaua sociala Bebo catre Criterion Capital Partners pentru o suma care reprezinta mai putin de 2% decat a platit in urma cu doi ani pentru a o achizitiona, potrivit Bloomberg.
AOL, care a platit 850 milioane dolari pentru site, s-a ales acum cu mai putin de 10 milioane de dolari, potrivit unei persoane apropiate companiei.
Compania a anuntat pe 6 aprilie ca ia in calcul fie vanzarea, fie inchiderea Bebo, in conditiile in care nu a reusit sa recastige terenul pierdut in fata unor competitori ca Facebook sau MySpace.
In urma tranzactiei, AOL va beneficia de o reducere de taxe importanta, potrivit lui Tim Armstrong, CEO-ul companiei.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 18 iun., 2010 in categoria Business, Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 107 ori.

Publica un raspuns