Apple va scoate la vanzare incepand cu data de 24 iunie a patra generatie de iPhone pe care va incerca sa il intro­duca rapid in cat mai multe tari pentru a-si consolida pozitia pe piata com­petitiva a smartphone-urilor, potri­vit presei inter­nationale. Directorul ge­neral al compa­niei, Steve Jobs, a pre­zentat la eveni­mentul anual „Apple Deve­lopers Confe­rence” din San Francisco un smart­phone redesenat, de­nu­mit iPhone 4, cu un pret recomandat de pornire de 199 de dolari in SUA, mai subtire cu 25% de­cat pre­decesorul iPhone 3GS. Noul model se lauda cu un ecran de calitate mai ridicata, o baterie care du­reaza mai mult, videochat prin Wi-Fi si un senzor gi­roscop pentru jocuri. Jobs a anuntat, in fata unei sali pli­ne cu jur­nalisti, bloggeri si oameni din in­dustria IT, ca iPhone 4 va fi lansat din 24 iunie in cinci tari, urmate de alte 13 pana pe 18 iulie. Pana in septembrie, Apple vrea sa introduca modelul pe 88 de piete, mar­cand cea mai rapida cam­panie de co­mercializare a tele­fonului de la lan­sarea primului iPhone, in vara lui 2007. Apple incearca sa-si creasca puternic prezenta in afara continen­tului nord-american, unde penetrarea iPhone este inca relativ mica. Desi ta­blet PC-ul iPad a avut un succes ne­asteptat in primele doua luni de la lan­sare, cu doua mi­lioane de unitati vandute in 60 de zile, iPhone ramane prin­cipalul segment de cres­tere al Apple, iar pietele interna­tionale au devenit cheia succesului acestei fa­milii de modele. Unii ana­listi estimeaza ca peste doua treimi din van­zarile iPhone au loc acum in afara SUA. Noul model se confrunta insa si cu o doza de scep­ticism din partea spe­cia­listilor, care considera ca mul­te din­tre inovatiile adu­se erau asteptate si nu sur­prind pe nimeni, iar te­lefonul reu­seste tot mai greu sa-si faca loc in cen­trul aten­tiei pe o piata extrem de com­petitiva si aglomerata. Ultimele date ale compa­niei de cer­cetare de piata Gart­ner arata ca vanzarile iPhone au crescut cu 15% in pri­mul trimestru, modelul ocu­pand po­zitia a treia pe piata smart­phone-urilor la nivel mondial.

Citeste articolul pe: Financiarul

Apple lanseaza iPhone 4, cu preturi incepand de la 199 dolari

Apple va scoate la vanzare incepand cu data de 24 iunie a patra generatie de iPhone pe care va incerca sa il intro­duca rapid in cat mai multe tari pentru a-si consolida pozitia pe piata com­petitiva a smartphone-urilor, potri­vit presei inter­nationale. Directorul ge­neral al compa­niei, Steve Jobs, a pre­zentat la eveni­mentul anual „Apple Deve­lopers Confe­rence” din San Francisco un smart­phone redesenat, de­nu­mit iPhone 4, cu un pret recomandat de pornire de 199 de dolari in SUA, mai subtire cu 25% de­cat pre­decesorul iPhone 3GS. Noul model se lauda cu un ecran de calitate mai ridicata, o baterie care du­reaza mai mult, videochat prin Wi-Fi si un senzor gi­roscop pentru jocuri. Jobs a anuntat, in fata unei sali pli­ne cu jur­nalisti, bloggeri si oameni din in­dustria IT, ca iPhone 4 va fi lansat din 24 iunie in cinci tari, urmate de alte 13 pana pe 18 iulie. Pana in septembrie, Apple vrea sa introduca modelul pe 88 de piete, mar­cand cea mai rapida cam­panie de co­mercializare a tele­fonului de la lan­sarea primului iPhone, in vara lui 2007. Apple incearca sa-si creasca puternic prezenta in afara continen­tului nord-american, unde penetrarea iPhone este inca relativ mica. Desi ta­blet PC-ul iPad a avut un succes ne­asteptat in primele doua luni de la lan­sare, cu doua mi­lioane de unitati vandute in 60 de zile, iPhone ramane prin­cipalul segment de cres­tere al Apple, iar pietele interna­tionale au devenit cheia succesului acestei fa­milii de modele. Unii ana­listi estimeaza ca peste doua treimi din van­zarile iPhone au loc acum in afara SUA. Noul model se confrunta insa si cu o doza de scep­ticism din partea spe­cia­listilor, care considera ca mul­te din­tre inovatiile adu­se erau asteptate si nu sur­prind pe nimeni, iar te­lefonul reu­seste tot mai greu sa-si faca loc in cen­trul aten­tiei pe o piata extrem de com­petitiva si aglomerata. Ultimele date ale compa­niei de cer­cetare de piata Gart­ner arata ca vanzarile iPhone au crescut cu 15% in pri­mul trimestru, modelul ocu­pand po­zitia a treia pe piata smart­phone-urilor la nivel mondial.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 8 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 618 ori.

Publica un raspuns