British Petroleum (BP) a decis ca metoda cea mai buna de a combate valul de critici negative, dupa ce a provocat un dezastru ecologic fara precedent in Golful Mexic, este sa cumpere cuvinte de cautare pe Google, initiativa estimata la costuri de 10.000 dolari pe zi, scrie presa internationala.
Astfel, oricui efectueaza o cautare pe Internet dupa „oil spill” sau „Gulf oil spill”, ii este afisat ca prim rezultat un link sponzorizat catre BP.com si mesajul „Afla mai multe despre cum ajuta BP”. Pe site sunt postate informatii despre masurile luate de companie pentru a combate efectele poluarii, provocate de scufundarea platformei Deepwater Horizon la 22 aprilie.
Strategia a impins pagina BP in topul cautarilor pe Google.
Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca aceasta initiativa ii ajuta pe oameni sa afle mai multe despre eforturile pe care compania le face in Golf.

Citeste articolul pe: Daily Business

BP a cumparat cuvinte de cautare pe Google, pentru a combate valul de critici generat de dezastrul din Golful Mexic

British Petroleum (BP) a decis ca metoda cea mai buna de a combate valul de critici negative, dupa ce a provocat un dezastru ecologic fara precedent in Golful Mexic, este sa cumpere cuvinte de cautare pe Google, initiativa estimata la costuri de 10.000 dolari pe zi, scrie presa internationala.
Astfel, oricui efectueaza o cautare pe Internet dupa „oil spill” sau „Gulf oil spill”, ii este afisat ca prim rezultat un link sponzorizat catre BP.com si mesajul „Afla mai multe despre cum ajuta BP”. Pe site sunt postate informatii despre masurile luate de companie pentru a combate efectele poluarii, provocate de scufundarea platformei Deepwater Horizon la 22 aprilie.
Strategia a impins pagina BP in topul cautarilor pe Google.
Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca aceasta initiativa ii ajuta pe oameni sa afle mai multe despre eforturile pe care compania le face in Golf.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 9 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 145 ori.

Publica un raspuns