Federal Trade Commision din SUA va deschide o ancheta pentru a stabili daca Apple isi utilizeaza ilegal pozitia pe piata software-lor mobile pentru a afecta competitorii.

In vizor sunt regulile App Store. In mai, Apple a modificat regulile pentru a interzice utilizarea anumitor tool-uri de dezvoltare in crearea aplicatiilor pentru iPhone si iPad, iar saptamana trecuta, a blocat efectiv Google AdMob si alte retele de publicitate sa acceseze aplicatiile de pe iPhone.

Investigatia va urmari sa determine daca Apple se foloseste de magazinul sau de mare succes App Store pentru a face rau competitorilor. Atunci cand Apple a modificat regulile privind tool-urile utilizate pentru a se crea applicatii ce sunt vandute prin intermediul App Store, miscarea a fost perceputa ca avand ca tinta specifica Adobe.

Noile reguli au interzis dezvoltatorilor sa utilizeze alte platforme care sa le permita sa faca o aplicatie sa ruleze pe multiple dispozitive – de exemplu, nu doar pe un iPhone, ci si pe dispozitive ale competitorilor. Platformele Adobe Flash si MonoTouch de la Novell sunt ambele tool-uri de dezvoltare care se incadreaza in aceasta categorie.

Apoi, la inceputul saptamanii trecute, Apple a interzis dezvolatorilor sa utilizeze publicitate in aplicatiile lor pentru iPhone care impart date analitice cu „un furnizor de servicii de publicitate detinut sau afiliat cu un dezvoltator sau distribuitor de dispozitive mobile, sisteme de operare mobile sau medii de dezvoltare altul decat Apple”.

Cel mai important furnizor de servicii de publiciate detinut sau afiliat cu un dezvoltator sau distribuitor de dispozitive mobile sau sisteme de operare mobila este AdMob. AdMob este detinut acum de Google, alt fost aliat al Apple.

Citeste articolul pe: SmartNews

FTC va ancheta Apple

Federal Trade Commision din SUA va deschide o ancheta pentru a stabili daca Apple isi utilizeaza ilegal pozitia pe piata software-lor mobile pentru a afecta competitorii.

In vizor sunt regulile App Store. In mai, Apple a modificat regulile pentru a interzice utilizarea anumitor tool-uri de dezvoltare in crearea aplicatiilor pentru iPhone si iPad, iar saptamana trecuta, a blocat efectiv Google AdMob si alte retele de publicitate sa acceseze aplicatiile de pe iPhone.

Investigatia va urmari sa determine daca Apple se foloseste de magazinul sau de mare succes App Store pentru a face rau competitorilor. Atunci cand Apple a modificat regulile privind tool-urile utilizate pentru a se crea applicatii ce sunt vandute prin intermediul App Store, miscarea a fost perceputa ca avand ca tinta specifica Adobe.

Noile reguli au interzis dezvoltatorilor sa utilizeze alte platforme care sa le permita sa faca o aplicatie sa ruleze pe multiple dispozitive – de exemplu, nu doar pe un iPhone, ci si pe dispozitive ale competitorilor. Platformele Adobe Flash si MonoTouch de la Novell sunt ambele tool-uri de dezvoltare care se incadreaza in aceasta categorie.

Apoi, la inceputul saptamanii trecute, Apple a interzis dezvolatorilor sa utilizeze publicitate in aplicatiile lor pentru iPhone care impart date analitice cu „un furnizor de servicii de publicitate detinut sau afiliat cu un dezvoltator sau distribuitor de dispozitive mobile, sisteme de operare mobile sau medii de dezvoltare altul decat Apple”.

Cel mai important furnizor de servicii de publiciate detinut sau afiliat cu un dezvoltator sau distribuitor de dispozitive mobile sau sisteme de operare mobila este AdMob. AdMob este detinut acum de Google, alt fost aliat al Apple.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 15 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 575 ori.

Publica un raspuns