IBM a anuntat un acord definitiv cu privire la achizitia Coremetrics, una dintre cele mai importante companii ce produce software de analiza a traficului web. Compania Coremetrics, cu sediul in San Mateo, CA, va extinde capabilitatile IBM de analiza de business prin faptul ca permite organizatiilor sa foloseasca un model de livrare bazat pe tehnologia cloud computing pentru a avea acces in timp real la opiniile clientilor si pentru a dezvolta campanii de marketing mai bune. Termenii financiari ai tranzactiei nu au fost dezvaluiti.

Organizatiile sunt permanent in cautare de modalitati de optimizare a proceselor de marketing si de modalitati de a satisface nevoile clientilor pentru a-i determina sa foloseasca produsele lor. Acest lucru se poate executa prin organizarea de evenimente la care sa participe clientii si sa isi expuna parerile.

Companiile se confrunta cu numeroase posibilitati de a interactiona cu clientii, cum ar fi site-uri web, aplicatii pentru telefoanele mobile, e-mail si retele de socializare. Companiile trebuie sa se concentreze permanent asupra clientilor si sa raspunda prompt la schimbarile de pe piata pentru a face ca produsele proprii sa se diferentieze de cele ale competitorilor.

In momentul de fata, Coremetrics ofera capabilitati de analiza a traficului web pentru mai mult de 2.100 de companii globale activand in domenii variate cum ar fi: retail, servicii financiare, media, turism si educatie. Printre aceste companii se numara Bank of America, Holiday Inn, PETCO, 1-800 Flowers, Office Depot, Victoria’s Secret, Virgin Atlantic Airways and Seton Hall University.

Serviciile oferite de Coremetrics permit efectuarea unor campanii de marketing mai eficiente care furnizeaza informatii in timp real cu privire la opiniile consumatorilor despre produsele si serviciile primite si asigura companiilor capacitatea de a lua deciziile potrivite, bazate pe rezultate, in legatura cu cheltuielile de marketing. Astfel, echipele de marketing pot afla parerile consumatorilor si efectueaza recomandari si promotii personalizate. De asemenea, pot realiza alte vanzari prin intermediul altor surse unde clientii interactioneaza cu produsele lor. Aceste surse variaza de la magazine traditionale si cataloage pana la noile forme de comert electronic si retele de socializare.

Serviciile oferite de Coremetrics reprezinta o completare adusa portofoliului IBM de analiza de business.

Prin achizitionarea Coremetrics, IBM va putea oferi solutii redutabile de analiza de business. Prin intermediul capabilitatilor de analiza a traficului web, companiile pot aprecia eficienta campaniilor de marketing si pot intelege nevoile clientilor. In plus, aplicatiile software produse de Coremetrics completeaza aplicatiile si serviciile IBM oferite de WebSphere. Printre acestea se numara aplicatii de management al informatiilor, servicii de optimizare si analiza de business. Dupa ce achizitia va fi finalizata, compania va face parte din portofoliul IBM ce ofera suport celor mai importante aplicatii de comert electronic. Prin intermediul Coremetrics, IBM ofera angajatilor departamentului de marketing posibilitatea sa automatizeze si sa optimizeze procesele de marketing cu scopul de a obtine cel mai mare retur pe investitie posibil.

„Prin aceasta achizitie, ne extindem capabilitatile de a oferi companiilor informatii mai bune in legatura cu opiniile clientilor despre produsele, serviciile oferite si despre posibilitatea unor tranzactii viitoare”, a mentionat Craig Hayman, Manager General IBM WebSphere. „Departamentele de Marketing pot beneficia de pe urma acestor capabilitati foarte usor, deoarece oferim acest serviciu sub forma unei aplicatii software. Parteneriatul dintre IBM si Coremetrics va eficientiza cheltuielile departamentului de marketing si va face experienta tranzactionala mai placuta, mai personala si mai interactiva pentru clienti.”

„Angajatii departamentului de marketing necesita abilitatea de a vedea dincolo de companiile lor pentru a putea efectua decizii rapide bazandu-se pe informatii oferite in timp real”, a mentionat Joe Davis, director executiv Coremetrics. „Parteneriatul dintre IBM si Coremetrics va oferi analize complete asupra proceselor de business pentru a rezolva problemele si oportunitatile cu care se confrunta companiile intr-o lume care devine din ce in ce mai digitala”.

Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), prin Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI), lanseaza o propunere deschisa catre toate autoritatile publice centrale si locale, privind modernizarea infrastructurii TIC prin utilizarea resurselor de…

SeniorERP este sistemul implementat de Nicoro Trading, companie romaneasca ce importa cele mai cunoscute branduri de jucarii din lume. Compania este la primul sistem ERP implementat si intentioneaza ca prin aceasta investitie sa obtina o crestere a satisfactiei clientilor si o majorare a cifrei…

SIBEX si Sysgenic Group extind gama de produse disponibile pentru piata romaneasca a derivatelor financiare, oferind investitorilor de pe aceasta piata acces gratuit timp de 3 luni la o aplicatie de analiza tehnica ce utilizeaza datele in timp real de pe piata sibiana.

In contextul actual, alaturi de alte domenii economice, si piata IT&C, unul dintre cele mai dinamice sectoare si care a crescut in fiecare an cu cifre semnificative, a fost la randul ei afectata in 2009 prin scaderi importante atat in zona de distributie, cat si in cea software, servicii si…

IBM Romania a organizat “IBM Smarter Planet Day”, un eveniment de exceptie pe piata romaneasca de IT, in cadrul caruia reprezentanti de varf IBM au impartasit viziunea si solutiile companiei pentru construirea unei planete mai inteligente, axandu-se pe urmatoarele subiecte: Smarter Business…

Gata. Ne-am mutat in lumea virtuala. Si ne mutam tot mai apasat. Adio hirtii in cutiile postale cu pizzerii care pun altfel cascavalul, adio emailuri nedorite, adio sezatori si intilniri cu Comitetul celor care vor salveze clopotul bisericii din…

Citeste articolul pe: Computer World

IBM dezvolta capabilitatile de analiza prin achizitionarea Coremetrics

IBM a anuntat un acord definitiv cu privire la achizitia Coremetrics, una dintre cele mai importante companii ce produce software de analiza a traficului web. Compania Coremetrics, cu sediul in San Mateo, CA, va extinde capabilitatile IBM de analiza de business prin faptul ca permite organizatiilor sa foloseasca un model de livrare bazat pe tehnologia cloud computing pentru a avea acces in timp real la opiniile clientilor si pentru a dezvolta campanii de marketing mai bune. Termenii financiari ai tranzactiei nu au fost dezvaluiti.

Organizatiile sunt permanent in cautare de modalitati de optimizare a proceselor de marketing si de modalitati de a satisface nevoile clientilor pentru a-i determina sa foloseasca produsele lor. Acest lucru se poate executa prin organizarea de evenimente la care sa participe clientii si sa isi expuna parerile.

Companiile se confrunta cu numeroase posibilitati de a interactiona cu clientii, cum ar fi site-uri web, aplicatii pentru telefoanele mobile, e-mail si retele de socializare. Companiile trebuie sa se concentreze permanent asupra clientilor si sa raspunda prompt la schimbarile de pe piata pentru a face ca produsele proprii sa se diferentieze de cele ale competitorilor.

In momentul de fata, Coremetrics ofera capabilitati de analiza a traficului web pentru mai mult de 2.100 de companii globale activand in domenii variate cum ar fi: retail, servicii financiare, media, turism si educatie. Printre aceste companii se numara Bank of America, Holiday Inn, PETCO, 1-800 Flowers, Office Depot, Victoria’s Secret, Virgin Atlantic Airways and Seton Hall University.

Serviciile oferite de Coremetrics permit efectuarea unor campanii de marketing mai eficiente care furnizeaza informatii in timp real cu privire la opiniile consumatorilor despre produsele si serviciile primite si asigura companiilor capacitatea de a lua deciziile potrivite, bazate pe rezultate, in legatura cu cheltuielile de marketing. Astfel, echipele de marketing pot afla parerile consumatorilor si efectueaza recomandari si promotii personalizate. De asemenea, pot realiza alte vanzari prin intermediul altor surse unde clientii interactioneaza cu produsele lor. Aceste surse variaza de la magazine traditionale si cataloage pana la noile forme de comert electronic si retele de socializare.

Serviciile oferite de Coremetrics reprezinta o completare adusa portofoliului IBM de analiza de business.

Prin achizitionarea Coremetrics, IBM va putea oferi solutii redutabile de analiza de business. Prin intermediul capabilitatilor de analiza a traficului web, companiile pot aprecia eficienta campaniilor de marketing si pot intelege nevoile clientilor. In plus, aplicatiile software produse de Coremetrics completeaza aplicatiile si serviciile IBM oferite de WebSphere. Printre acestea se numara aplicatii de management al informatiilor, servicii de optimizare si analiza de business. Dupa ce achizitia va fi finalizata, compania va face parte din portofoliul IBM ce ofera suport celor mai importante aplicatii de comert electronic. Prin intermediul Coremetrics, IBM ofera angajatilor departamentului de marketing posibilitatea sa automatizeze si sa optimizeze procesele de marketing cu scopul de a obtine cel mai mare retur pe investitie posibil.

„Prin aceasta achizitie, ne extindem capabilitatile de a oferi companiilor informatii mai bune in legatura cu opiniile clientilor despre produsele, serviciile oferite si despre posibilitatea unor tranzactii viitoare”, a mentionat Craig Hayman, Manager General IBM WebSphere. „Departamentele de Marketing pot beneficia de pe urma acestor capabilitati foarte usor, deoarece oferim acest serviciu sub forma unei aplicatii software. Parteneriatul dintre IBM si Coremetrics va eficientiza cheltuielile departamentului de marketing si va face experienta tranzactionala mai placuta, mai personala si mai interactiva pentru clienti.”

„Angajatii departamentului de marketing necesita abilitatea de a vedea dincolo de companiile lor pentru a putea efectua decizii rapide bazandu-se pe informatii oferite in timp real”, a mentionat Joe Davis, director executiv Coremetrics. „Parteneriatul dintre IBM si Coremetrics va oferi analize complete asupra proceselor de business pentru a rezolva problemele si oportunitatile cu care se confrunta companiile intr-o lume care devine din ce in ce mai digitala”.

Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), prin Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI), lanseaza o propunere deschisa catre toate autoritatile publice centrale si locale, privind modernizarea infrastructurii TIC prin utilizarea resurselor de…

SeniorERP este sistemul implementat de Nicoro Trading, companie romaneasca ce importa cele mai cunoscute branduri de jucarii din lume. Compania este la primul sistem ERP implementat si intentioneaza ca prin aceasta investitie sa obtina o crestere a satisfactiei clientilor si o majorare a cifrei…

SIBEX si Sysgenic Group extind gama de produse disponibile pentru piata romaneasca a derivatelor financiare, oferind investitorilor de pe aceasta piata acces gratuit timp de 3 luni la o aplicatie de analiza tehnica ce utilizeaza datele in timp real de pe piata sibiana.

In contextul actual, alaturi de alte domenii economice, si piata IT&C, unul dintre cele mai dinamice sectoare si care a crescut in fiecare an cu cifre semnificative, a fost la randul ei afectata in 2009 prin scaderi importante atat in zona de distributie, cat si in cea software, servicii si…

IBM Romania a organizat “IBM Smarter Planet Day”, un eveniment de exceptie pe piata romaneasca de IT, in cadrul caruia reprezentanti de varf IBM au impartasit viziunea si solutiile companiei pentru construirea unei planete mai inteligente, axandu-se pe urmatoarele subiecte: Smarter Business…

Gata. Ne-am mutat in lumea virtuala. Si ne mutam tot mai apasat. Adio hirtii in cutiile postale cu pizzerii care pun altfel cascavalul, adio emailuri nedorite, adio sezatori si intilniri cu Comitetul celor care vor salveze clopotul bisericii din…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 18 iun., 2010 in categoria Business, Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 605 ori.

Publica un raspuns