Companiile platesc de 5 ori mai mult pentru a plasa anunturi in aplicatiile iPad ale ziarelor, decat dau pe publicitatea online obisnuitaTotusi, produsul Apple nu va fi un colac de salvare, intrucat veniturile obtinute din online sunt destul de mici
Companiile sunt dispuse sa plateasca ziarelor si revistelor de pana la cinci ori mai mult pentru a plasa anunturile lor publicitare in aplicatiile publicatiilor de iPad, comparativ cu costurile pe care le au cu promovarea online obisnuita, informeaza CNBC.
Acest lucru nu inseamna, insa, ca iPad-ul Apple va fi un colac de salvare pentru publicatii, intrucat veniturile acestora obtinute din mediul online reprezinta o mica portiune din cele pe care aceste companii le obtineau din publicitate, inainte de criza. Intrebarea care ramane este daca veniturile editiilor tiparite vor reveni vreodata la nivelul de dinainte de recesiune.
„Cred ca iPad-ul va redefini publicitatea online”
Datele recente arata ca iPad-ul ofera publicatiilor cel putin o modalitate de a obtine mai multi bani din publicitate, fapt care naste sperante ca Tablet PC-urile ar putea ajuta destul de mult publicatiile.
„Cred ca iPad-ul va redefini si publicitatea online si modul in care agentiile se vor conecta cu publicul”, a declarat Lou Cona, vicepresedinte executiv la Conde Nast Media Group.
Aplicatiile trebuie sa fie facute in asa fel ca persoanele sa nu isi piarda interesul
Totusi, va mai dura destul de mult pana iPad-ul si alte tablet pc-uri vor deveni o sursa importanta de venit. Un lucru sigur este ca aplicatiile trebuie sa fie suficient de convingatoare pentru a face ca oamenii sa nu isi piarda interesul repede.
Acest lucru este valabil mai ales pentru ca un anumit editor vrea sa taxeze continutul noilor aplicatii, intrucat se preconizeaza ca accesul la editiile online ale ziarelor si revistelor sa fie limitat, iar continutul lor sa fie oferit exclusiv in aplicatiile tablet pc-urilor.
New York Times a anuntat ca 300.000 de persoane au descarcat aplicatia ziarului pentru iPad, pana la jumatatea lunii mai.
Revista Wired a aplicat o strategie mult mai agresiva si a decis sa taxeze descarcarea aplicatiei cu 4,99 dolari. Reprezentantii revistei au anuntat ca strategia lor a avut rezultate bune. La o saptamana de la lansarea aplicatiei, mai mult de 66.000 de persoane au platit aplicatia. Totodata, editia tiparita a revistei are o medie de 82.000 de copii lunare vandute. Apple a anuntat, la finele lunii trecute, ca a vandut doua milioane de iPad-uri in mai putin de doua luni de la lansare.

Citeste articolul pe: Curierul National

iPad-ul va creste veniturile publicatiilor

Companiile platesc de 5 ori mai mult pentru a plasa anunturi in aplicatiile iPad ale ziarelor, decat dau pe publicitatea online obisnuitaTotusi, produsul Apple nu va fi un colac de salvare, intrucat veniturile obtinute din online sunt destul de mici
Companiile sunt dispuse sa plateasca ziarelor si revistelor de pana la cinci ori mai mult pentru a plasa anunturile lor publicitare in aplicatiile publicatiilor de iPad, comparativ cu costurile pe care le au cu promovarea online obisnuita, informeaza CNBC.
Acest lucru nu inseamna, insa, ca iPad-ul Apple va fi un colac de salvare pentru publicatii, intrucat veniturile acestora obtinute din mediul online reprezinta o mica portiune din cele pe care aceste companii le obtineau din publicitate, inainte de criza. Intrebarea care ramane este daca veniturile editiilor tiparite vor reveni vreodata la nivelul de dinainte de recesiune.
„Cred ca iPad-ul va redefini publicitatea online”
Datele recente arata ca iPad-ul ofera publicatiilor cel putin o modalitate de a obtine mai multi bani din publicitate, fapt care naste sperante ca Tablet PC-urile ar putea ajuta destul de mult publicatiile.
„Cred ca iPad-ul va redefini si publicitatea online si modul in care agentiile se vor conecta cu publicul”, a declarat Lou Cona, vicepresedinte executiv la Conde Nast Media Group.
Aplicatiile trebuie sa fie facute in asa fel ca persoanele sa nu isi piarda interesul
Totusi, va mai dura destul de mult pana iPad-ul si alte tablet pc-uri vor deveni o sursa importanta de venit. Un lucru sigur este ca aplicatiile trebuie sa fie suficient de convingatoare pentru a face ca oamenii sa nu isi piarda interesul repede.
Acest lucru este valabil mai ales pentru ca un anumit editor vrea sa taxeze continutul noilor aplicatii, intrucat se preconizeaza ca accesul la editiile online ale ziarelor si revistelor sa fie limitat, iar continutul lor sa fie oferit exclusiv in aplicatiile tablet pc-urilor.
New York Times a anuntat ca 300.000 de persoane au descarcat aplicatia ziarului pentru iPad, pana la jumatatea lunii mai.
Revista Wired a aplicat o strategie mult mai agresiva si a decis sa taxeze descarcarea aplicatiei cu 4,99 dolari. Reprezentantii revistei au anuntat ca strategia lor a avut rezultate bune. La o saptamana de la lansarea aplicatiei, mai mult de 66.000 de persoane au platit aplicatia. Totodata, editia tiparita a revistei are o medie de 82.000 de copii lunare vandute. Apple a anuntat, la finele lunii trecute, ca a vandut doua milioane de iPad-uri in mai putin de doua luni de la lansare.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 6 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 504 ori.

Publica un raspuns