IT&S, distribuitor al televizoarelor LCD marca Sharp pe tot teritoriul Romaniei, anunta pentru 2010 o cota de piata de 2 %. In prezent, compania pune la dispozitia clientilor sai o gama de peste 100 de produse premium, avand componente realizate la fabrica Sharp din Japonia.
Dintre acestea, televizoarele LCD de la Sharp presupun mai multe categorii: LCD TV si LED TV, HiDef si Full HD Multimedia, diagonala de la 19 inci pana la 52 de inci, un portofoliu de 50 de modele. Compania va distribui aceste produse catre mediul online, in retelele locale si mici de retail recunoscute si IMM-uri. Distributia se va face in reteaua de distributie existenta, la nivelul intregii tari.
Referindu-se la rezultatele obtinute in primul trimestru al anului 2010, odata cu introducerea in portofoliu a noii game, oficialii companiei anunta ca, in medie, vanzarile de televizoare LCD Sharp incepand din a doua jumatate a lunii februarie si pana acum au fost de aproximativ 100 de unitati pe luna. „Cele mai cautate produse au fost televizoarele LCD cu diagonala de 32 de inci, iar la televizoarele cu tehnologie LED, cele cu diagonale de 32, 40 si 52 de inci”, explica directorul general IT&S, Dana Iorga.
Compania urmareste vanzarea a peste 5000 de unitati in 2010, in conditiile in care piata totala de televizoare LCD premium este de aproximativ 10-15%. Marca Sharp va reprezenta aproximativ 10 % din cifra de afaceri a companiei IT&S pana la sfarsitul anului 2010 – inceputul anului 2011.
Conform estimarilor existente, pe intreg anul 2009 s-au vandut aproximativ 400.000 de unitati LCD TV. Piata in 2009 a fost caracterizata de o scadere accentuata a preturilor, dar si de o scadere a puterii de cumparare. Categoria de LCD TV este una din cele care au avut in 2009 cele mai mici scaderi, de exemplu comparata cu piata de PC-uri si imprimante, care a scazut cu 70%; pe acest segment s-au inregistrat scaderi de pana in 25%, sustine managementul companiei, motivand introducerea acestei noi categorii in portofoliu.
In ce priveste preturile in 2010, IT&S considera ca acestea se vor mentine aproximativ la acelasi nivel ca si in anul trecut, insa raportat la 2007, anul de varf al industriei, preturile au scazut cu mai mult de 50 %, atat din cauza scaderii puterii de cumparare, cat si a faptului ca tehnologia incepe sa se amortizeze – facand referire la investitiile producatorilor.
„Cu aceasta ocazie, am adus in tara tehnologia Sharp LED, ce a aparut pe piata abia anul trecut. Preturile la aceasta tehnologie sunt mai mari, dar vorbim aici de televizoarele LED dotate cu sistemul Sharp Quad Pixel Technology, ce adauga o noua culoare (galben) traditionalului RGB, permitand culori infinit mai multe, o imagine de calitate speciala, intrucat nu mai exista problema unghiului de vizionare. Televizoarele au o greutate mica, astfel incat pot fi integrate in orice spatiu”, concluzioneaza directorul IT&S.
Cele mai vandute produse in primele patru luni ale anului 2010 au fost LCD-urile full HD. La sfarsitul anului fiscal 2009, vanzarile Sharp pe Europa reprezentau aproximativ 16% din totalitatea cifrei de afaceri a companiei,Europa fiind pe locul trei ca vanzari dupa Japonia si SUA.

Citeste articolul pe: Agora News

IT&S devine distribuitor al televizoarelor LCD Sharp

IT&S, distribuitor al televizoarelor LCD marca Sharp pe tot teritoriul Romaniei, anunta pentru 2010 o cota de piata de 2 %. In prezent, compania pune la dispozitia clientilor sai o gama de peste 100 de produse premium, avand componente realizate la fabrica Sharp din Japonia.
Dintre acestea, televizoarele LCD de la Sharp presupun mai multe categorii: LCD TV si LED TV, HiDef si Full HD Multimedia, diagonala de la 19 inci pana la 52 de inci, un portofoliu de 50 de modele. Compania va distribui aceste produse catre mediul online, in retelele locale si mici de retail recunoscute si IMM-uri. Distributia se va face in reteaua de distributie existenta, la nivelul intregii tari.
Referindu-se la rezultatele obtinute in primul trimestru al anului 2010, odata cu introducerea in portofoliu a noii game, oficialii companiei anunta ca, in medie, vanzarile de televizoare LCD Sharp incepand din a doua jumatate a lunii februarie si pana acum au fost de aproximativ 100 de unitati pe luna. „Cele mai cautate produse au fost televizoarele LCD cu diagonala de 32 de inci, iar la televizoarele cu tehnologie LED, cele cu diagonale de 32, 40 si 52 de inci”, explica directorul general IT&S, Dana Iorga.
Compania urmareste vanzarea a peste 5000 de unitati in 2010, in conditiile in care piata totala de televizoare LCD premium este de aproximativ 10-15%. Marca Sharp va reprezenta aproximativ 10 % din cifra de afaceri a companiei IT&S pana la sfarsitul anului 2010 – inceputul anului 2011.
Conform estimarilor existente, pe intreg anul 2009 s-au vandut aproximativ 400.000 de unitati LCD TV. Piata in 2009 a fost caracterizata de o scadere accentuata a preturilor, dar si de o scadere a puterii de cumparare. Categoria de LCD TV este una din cele care au avut in 2009 cele mai mici scaderi, de exemplu comparata cu piata de PC-uri si imprimante, care a scazut cu 70%; pe acest segment s-au inregistrat scaderi de pana in 25%, sustine managementul companiei, motivand introducerea acestei noi categorii in portofoliu.
In ce priveste preturile in 2010, IT&S considera ca acestea se vor mentine aproximativ la acelasi nivel ca si in anul trecut, insa raportat la 2007, anul de varf al industriei, preturile au scazut cu mai mult de 50 %, atat din cauza scaderii puterii de cumparare, cat si a faptului ca tehnologia incepe sa se amortizeze – facand referire la investitiile producatorilor.
„Cu aceasta ocazie, am adus in tara tehnologia Sharp LED, ce a aparut pe piata abia anul trecut. Preturile la aceasta tehnologie sunt mai mari, dar vorbim aici de televizoarele LED dotate cu sistemul Sharp Quad Pixel Technology, ce adauga o noua culoare (galben) traditionalului RGB, permitand culori infinit mai multe, o imagine de calitate speciala, intrucat nu mai exista problema unghiului de vizionare. Televizoarele au o greutate mica, astfel incat pot fi integrate in orice spatiu”, concluzioneaza directorul IT&S.
Cele mai vandute produse in primele patru luni ale anului 2010 au fost LCD-urile full HD. La sfarsitul anului fiscal 2009, vanzarile Sharp pe Europa reprezentau aproximativ 16% din totalitatea cifrei de afaceri a companiei,Europa fiind pe locul trei ca vanzari dupa Japonia si SUA.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 15 iun., 2010 in categoria Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 702 ori.

Publica un raspuns