PayPoint România, filiala companiei britanice cu acelaşi nume, anunţă implementarea cu succes a sistemului informatic integrat pentru gestiunea resurselor umane şi salarizării Charisma HR, produs de TotalSoft. PayPoint România este lider de piaţă pe segmentul de servicii de încasare a plăţilor, raportând la sfârşitul anului 2009 venituri de 28,8 milioane euro, la nivel de grup acestea ridicându-se la 232 milioane euro.
Decizia achiziţionării Charisma HR a urmărit crearea unui nou sistem de management al capitalului uman, care să poată acoperi mai mult decât partea pur administrativă, axându-se pe dezvoltarea organizaţională, pe recrutare şi selecţie de personal, pe evaluarea de performanţă, pe planificarea trainingurilor şi a carierei celor 130 de angajaţi.
„Analizând instrumentele utilizate în piaţă şi discutând cu colegii de breaslă care le utilizează, am ajuns la concluzia că sistemul TotalSoft este un instrument complex şi stabil, pe care poţi să-ţi modelezi cât mai multe activităţi de resurse umane, inclusiv partea de dezvoltare organizaţională. În afară de capacitatea de raportare uşor configurabilă am apreciat posibilitatea de a administra diverse fluxuri de aprobare şi informare a managerilor, în varianta online, punând la dispoziţia managementului şi a angajaţilor procesele şi informaţiile relevante pentru ei, cu acces direct”, a declarat Andreea Tănase, HR Manager, PayPoint România.
„De asemenea, Charisma ne-a oferit, pe lângă beneficiile clasice, două mari atuuri: un tool simplu şi eficient pentru dezvoltarea capitalului uman şi eliminarea unui cost semnificativ pe care îl presupunea externalizarea serviciilor de administrare de personal şi salarizare”, a mai spus aceasta.
Una dintre provocările majore ale proiectului a fost realizarea modulului web de evaluare a performanţei angajaţilor conform abordarii PayPoint, perfect integrat în sistemul Charisma HR, care oferă posibilitatea acestora să-şi stabilească singuri obiectivele, asumându-şi responsabilitatea îndeplinirii lor. Pe baza acestei cerinţe, TotalSoft a dezvoltat un modul care conţine o singură interfaţă, accesată alternativ de angajat şi manager, angajatul având libertatea de a-şi seta singur obiectivele, fără să fie obligat să se încadreze în nişte presetări care nu i s-ar potrivi.

Citeste articolul pe: Agora News

PayPoint România îşi evaluează angajaţii cu o soluţie TotalSoft

PayPoint România, filiala companiei britanice cu acelaşi nume, anunţă implementarea cu succes a sistemului informatic integrat pentru gestiunea resurselor umane şi salarizării Charisma HR, produs de TotalSoft. PayPoint România este lider de piaţă pe segmentul de servicii de încasare a plăţilor, raportând la sfârşitul anului 2009 venituri de 28,8 milioane euro, la nivel de grup acestea ridicându-se la 232 milioane euro.
Decizia achiziţionării Charisma HR a urmărit crearea unui nou sistem de management al capitalului uman, care să poată acoperi mai mult decât partea pur administrativă, axându-se pe dezvoltarea organizaţională, pe recrutare şi selecţie de personal, pe evaluarea de performanţă, pe planificarea trainingurilor şi a carierei celor 130 de angajaţi.
„Analizând instrumentele utilizate în piaţă şi discutând cu colegii de breaslă care le utilizează, am ajuns la concluzia că sistemul TotalSoft este un instrument complex şi stabil, pe care poţi să-ţi modelezi cât mai multe activităţi de resurse umane, inclusiv partea de dezvoltare organizaţională. În afară de capacitatea de raportare uşor configurabilă am apreciat posibilitatea de a administra diverse fluxuri de aprobare şi informare a managerilor, în varianta online, punând la dispoziţia managementului şi a angajaţilor procesele şi informaţiile relevante pentru ei, cu acces direct”, a declarat Andreea Tănase, HR Manager, PayPoint România.
„De asemenea, Charisma ne-a oferit, pe lângă beneficiile clasice, două mari atuuri: un tool simplu şi eficient pentru dezvoltarea capitalului uman şi eliminarea unui cost semnificativ pe care îl presupunea externalizarea serviciilor de administrare de personal şi salarizare”, a mai spus aceasta.
Una dintre provocările majore ale proiectului a fost realizarea modulului web de evaluare a performanţei angajaţilor conform abordarii PayPoint, perfect integrat în sistemul Charisma HR, care oferă posibilitatea acestora să-şi stabilească singuri obiectivele, asumându-şi responsabilitatea îndeplinirii lor. Pe baza acestei cerinţe, TotalSoft a dezvoltat un modul care conţine o singură interfaţă, accesată alternativ de angajat şi manager, angajatul având libertatea de a-şi seta singur obiectivele, fără să fie obligat să se încadreze în nişte presetări care nu i s-ar potrivi.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 21 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 133 ori.

Publica un raspuns