Filiala locala a celui mai mare producator de terminale mobile din lume, Nokia, a deschis joi la Bucuresti, in parteneriat cu compania de service pentru mobile Euristic Partner, primul Nokia Care Centre din Europa, un centru de suport care ofera, pe langa reparatii de telefoane si update-uri software, instalari de aplicatii sau intretinere.
Centrul a fost infiintat la initiativa filialei locale a Nokia, nefiind o abordare venita de la headquarter-ul din Finlanda. „Am considerat ca piata locala are nevoie de un astfel de centru, unde pe langa reparatii, clientii sa primeasca orice fel de informatie despre orice servicii ale companiei, sa fie ajutati sa inteleaga mai bine, de exemplu, magazinul de aplicatii Ovi”, spune Razvan Petrescu, country manager al Nokia Romania.
Centrul dispune de un atelier tehnic, acces gratuit la Internet pentru clienti, un spatiu dedicat celor mai noi accesorii Nokia, precum si sala de asteptare. Va fi infiintata in curand si o zona destinata training-ului si experientelor, in care clientii vor beneficia de asistenta si vor fi invatati cum sa foloseasca serviciile oferite.
Oficialii companiei estimeaza ca vor avea dupa sase luni de functionare circa 2.500 de comenzi lunar in noul centru.
Centrul are in prezent opt angajati, toti ai Euristic Partner, companie care urmareste ca incepand din 2011 sa isi creasca veniturile cu circa 15% de pe urma acestui centru. Fara sa ofere informatii despre investitie, oficialul Nokia spune ca estimeaza ca aceasta va fi amortizata in circa un an si jumatate.
In prima faza, circa 90% din cereri vor fi legate de reparatii si doar 10% update-uri de software sau instalari de aplicatii. „Incercam sa crestem aceasta din urma pondere. Terminalele mobile nu mai sunt de mult folosite doar pentru apeluri si SMS-uri. Am realizat ca multi oameni nu stiu sa foloseasca un smartphone si de foarte multe ori acestia il trimit la reparat dandu-l drept stricat, cand pur si simplu ei nu stiu sa il foloseasca corect”, spune Petrescu.
Nokia are doua centre de service autorizate in Bucuresti.
Prin contract cu Orange Romania, Euristic Partner repara lunar, in centrul sau din Bucuresti, intre 12.000 si 16.000 de terminale mobile. „Nokia Care Centre este al doilea centru in care activam”, spune Razvan Marinescu, general manager al Euristic Partner. Compania are 80 de angajati.
In functie de complexitatea reparatiilor necesare, preturile in Nokia Care Centre variaza intre 20 de lei si 80 de lei, fara TVA, daca telefonul nu se mai afla in garantie. Instalarea de aplicatii sau update-uri-le de software si consultanta sunt oferite gratuit.
Nokia Care Centre este situat in zona Piata Victoriei din Bucuresti. Oficialii companiei au spus ca nu mai au in plan deschiderea unui nou centru similar in tara.
Principalii concurenti ai Nokia pe piata locala sunt Samsung, LG, Sony-Ericsson, Motorola, iPhone.

Citeste articolul pe: Daily Business

Primul centru full-service Nokia din Europa a fost deschis la Bucuresti si asteapta 2.500 de comenzi pe luna

Filiala locala a celui mai mare producator de terminale mobile din lume, Nokia, a deschis joi la Bucuresti, in parteneriat cu compania de service pentru mobile Euristic Partner, primul Nokia Care Centre din Europa, un centru de suport care ofera, pe langa reparatii de telefoane si update-uri software, instalari de aplicatii sau intretinere.
Centrul a fost infiintat la initiativa filialei locale a Nokia, nefiind o abordare venita de la headquarter-ul din Finlanda. „Am considerat ca piata locala are nevoie de un astfel de centru, unde pe langa reparatii, clientii sa primeasca orice fel de informatie despre orice servicii ale companiei, sa fie ajutati sa inteleaga mai bine, de exemplu, magazinul de aplicatii Ovi”, spune Razvan Petrescu, country manager al Nokia Romania.
Centrul dispune de un atelier tehnic, acces gratuit la Internet pentru clienti, un spatiu dedicat celor mai noi accesorii Nokia, precum si sala de asteptare. Va fi infiintata in curand si o zona destinata training-ului si experientelor, in care clientii vor beneficia de asistenta si vor fi invatati cum sa foloseasca serviciile oferite.
Oficialii companiei estimeaza ca vor avea dupa sase luni de functionare circa 2.500 de comenzi lunar in noul centru.
Centrul are in prezent opt angajati, toti ai Euristic Partner, companie care urmareste ca incepand din 2011 sa isi creasca veniturile cu circa 15% de pe urma acestui centru. Fara sa ofere informatii despre investitie, oficialul Nokia spune ca estimeaza ca aceasta va fi amortizata in circa un an si jumatate.
In prima faza, circa 90% din cereri vor fi legate de reparatii si doar 10% update-uri de software sau instalari de aplicatii. „Incercam sa crestem aceasta din urma pondere. Terminalele mobile nu mai sunt de mult folosite doar pentru apeluri si SMS-uri. Am realizat ca multi oameni nu stiu sa foloseasca un smartphone si de foarte multe ori acestia il trimit la reparat dandu-l drept stricat, cand pur si simplu ei nu stiu sa il foloseasca corect”, spune Petrescu.
Nokia are doua centre de service autorizate in Bucuresti.
Prin contract cu Orange Romania, Euristic Partner repara lunar, in centrul sau din Bucuresti, intre 12.000 si 16.000 de terminale mobile. „Nokia Care Centre este al doilea centru in care activam”, spune Razvan Marinescu, general manager al Euristic Partner. Compania are 80 de angajati.
In functie de complexitatea reparatiilor necesare, preturile in Nokia Care Centre variaza intre 20 de lei si 80 de lei, fara TVA, daca telefonul nu se mai afla in garantie. Instalarea de aplicatii sau update-uri-le de software si consultanta sunt oferite gratuit.
Nokia Care Centre este situat in zona Piata Victoriei din Bucuresti. Oficialii companiei au spus ca nu mai au in plan deschiderea unui nou centru similar in tara.
Principalii concurenti ai Nokia pe piata locala sunt Samsung, LG, Sony-Ericsson, Motorola, iPhone.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 17 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 131 ori.

Publica un raspuns