Mediul online incepe sa prezinte tot mai mult interes pentru cei care construiesc strategii de promovare si de publicitate, dat fiind faptul ca numarul utilizatorilor de internet creste in mod continuu. Astfel, se incearca pe cat posibil ca bannerele publicitare afisate pe site-uri sa nu mai deranjeze utilizatorii de internet, ba dimpotriva, sa fie un mijloc de interactiune.
Este cazul primei campanii in care bannerul publicitar ofera utilizatorului de internet posibilitatea de a juca un joc online cu personajele care apar in reclama. Mai precis, este vorba despre campania „Cooltronic”, realizata de Leo Burnett pentru P&G.
„Internetul a devenit un mediu nelipsit in comunicarea cu consumatorii nostri, dar, in acelasi timp, este un mediu aglomerat de foarte multe mesaje si vizualuri. De aceea, am cautat noi cai prin care sa atragem atentia consumatorului, sa ii prezentam mesaje de brand intr-o maniera amuzanta si atractiva, sa il implicam in experienta de brand. Ideea este una revolutionara, diferita fata de tot ceea ce gasim in prezent in online si cu un mare potential viral.”, explica Andrea Ivascu, Assistant Brand Manager Head&Shoulders.
In cadrul bannerului, utilizatorul are ocazia sa se distreze cu unul din jocurile propuse de cele „doua gazde” ale teleshoppingului: mima si X – 0.

Citeste articolul pe: Capital

Reclamele online mai fac un pas spre viitor

Mediul online incepe sa prezinte tot mai mult interes pentru cei care construiesc strategii de promovare si de publicitate, dat fiind faptul ca numarul utilizatorilor de internet creste in mod continuu. Astfel, se incearca pe cat posibil ca bannerele publicitare afisate pe site-uri sa nu mai deranjeze utilizatorii de internet, ba dimpotriva, sa fie un mijloc de interactiune.
Este cazul primei campanii in care bannerul publicitar ofera utilizatorului de internet posibilitatea de a juca un joc online cu personajele care apar in reclama. Mai precis, este vorba despre campania „Cooltronic”, realizata de Leo Burnett pentru P&G.
„Internetul a devenit un mediu nelipsit in comunicarea cu consumatorii nostri, dar, in acelasi timp, este un mediu aglomerat de foarte multe mesaje si vizualuri. De aceea, am cautat noi cai prin care sa atragem atentia consumatorului, sa ii prezentam mesaje de brand intr-o maniera amuzanta si atractiva, sa il implicam in experienta de brand. Ideea este una revolutionara, diferita fata de tot ceea ce gasim in prezent in online si cu un mare potential viral.”, explica Andrea Ivascu, Assistant Brand Manager Head&Shoulders.
In cadrul bannerului, utilizatorul are ocazia sa se distreze cu unul din jocurile propuse de cele „doua gazde” ale teleshoppingului: mima si X – 0.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 7 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 548 ori.

Publica un raspuns