Senior Interactive a fost desemnată oficial agenţia care va gestiona contul de comunicare online al Orange România, oferind servicii de creaţie şi strategie interactivă, implementare de campanii de comunicare cu componentă de activare digitală şi management al prezenţei Orange în Social Media. Selecţia agenţiei a fost făcută în urma unei licitaţii care s-a desfăşurat pe durata a trei luni şi a presupus mai multe etape eliminatorii.
„Am avut foarte puţin timp să ne bucurăm de câştigarea acestui pitch. Am început treaba. Suntem în faţa uneia dintre cele mai importante provocări a ultimilor ani – Orange. La volumul de business şi standardul de calitate al activităţilor de comunicare pe care Orange le derulează, responsabilitatea noastră este imensă iar rezultatele sunt vizibile imediat, în faţa a milioane de clienţi sau potenţiali clienţi. Este cea mai bună ocazie, pentru echipa Senior Interactive, să implementeze ideile născute în laboratorul intern de R&D şi să demonstreze cum se transpune în practică credo-ul nostru: idei + tehnologie = rezultate de business”, a declarat Mihai Tătaru, Managing Director Senior Interactive.
Parteneriatul între Senior Interactive şi Orange România are deja doi ani vechime, timp în care au dezvoltat împreună mai multe proiecte. Senior Interactive a oferit consultanţă pentru magazinul online Orange, un proiect de amploare care a durat peste nouă luni şi a presupus refacerea fluxurilor de navigare şi a arhitecturii pentru optimizarea experienţei utilizatorului şi îmbunătăţirea procesului de cumpărare în webshop. Un proiect complementar este site-ul de review-uri pentru produsele din magazinul online, care redefineşte ceea ce înseamnă în mod obişnuit un site de eCommerce.

Citeste articolul pe: Agora News

Senior Interactive va comunica online pentru Orange

Senior Interactive a fost desemnată oficial agenţia care va gestiona contul de comunicare online al Orange România, oferind servicii de creaţie şi strategie interactivă, implementare de campanii de comunicare cu componentă de activare digitală şi management al prezenţei Orange în Social Media. Selecţia agenţiei a fost făcută în urma unei licitaţii care s-a desfăşurat pe durata a trei luni şi a presupus mai multe etape eliminatorii.
„Am avut foarte puţin timp să ne bucurăm de câştigarea acestui pitch. Am început treaba. Suntem în faţa uneia dintre cele mai importante provocări a ultimilor ani – Orange. La volumul de business şi standardul de calitate al activităţilor de comunicare pe care Orange le derulează, responsabilitatea noastră este imensă iar rezultatele sunt vizibile imediat, în faţa a milioane de clienţi sau potenţiali clienţi. Este cea mai bună ocazie, pentru echipa Senior Interactive, să implementeze ideile născute în laboratorul intern de R&D şi să demonstreze cum se transpune în practică credo-ul nostru: idei + tehnologie = rezultate de business”, a declarat Mihai Tătaru, Managing Director Senior Interactive.
Parteneriatul între Senior Interactive şi Orange România are deja doi ani vechime, timp în care au dezvoltat împreună mai multe proiecte. Senior Interactive a oferit consultanţă pentru magazinul online Orange, un proiect de amploare care a durat peste nouă luni şi a presupus refacerea fluxurilor de navigare şi a arhitecturii pentru optimizarea experienţei utilizatorului şi îmbunătăţirea procesului de cumpărare în webshop. Un proiect complementar este site-ul de review-uri pentru produsele din magazinul online, care redefineşte ceea ce înseamnă în mod obişnuit un site de eCommerce.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 22 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 119 ori.

Publica un raspuns