Beia Consult International, unul dintre principalii furnizori de echipamente de telecomunicaţii din România, este noul reseller autorizat al InVision Software, unul dintre liderii mondiali în furnizarea de soluţii integrate de gestiune a personalului (WFM).
Începând de astăzi, Beia Consult International va distribui soluţia software InVision Enterprise WFM pe piaţa din România. Astfel, InVision Software îşi extinde reţeaua de parteneri constând în cooperări cu reselleri locali şi regionali, integratori de sisteme şi dezvoltatori, precum şi cooperări strategice cu companii de IT globale, cum ar fi Microsoft sau Avaya.
„Ne bucură colaborarea cu un reseller competent şi renumit pe piaţa românească, cum este Beia Consult International”, a declarat Peter Bollenbeck, Director Executiv al InVision Software. „Programul nostru de parteneriate vizează transferul de know-how resellerilor noştri prin furnizarea de training calificat, precum şi prin asigurarea continuă de materiale de promovare şi de suport tehnic. Astfel, facilităm atingerea unor volume de vânzări semnificative şi pe pieţele în care InVision nu este prezentă cu sucursale proprii. În acelaşi timp, putem oferi în mod constant garanţia unor soluţii de înalt nivel calitativ, la înălţimea aşteptărilor clienţilor noştri”.
Cu ajutorul soluţiei Web pentru gestiunea integrată a personalului la nivelul întreprinderii, InVision Enterprise WFM, planerii au posibilitatea de a optimiza alocarea personalului prin crearea unor planificări care reprezintă în fiecare moment cea mai fidelă aproximaţie a cerinţelor reale. În acelaşi timp, se asigură respectarea tuturor legilor relevante şi se facilitează implicarea personalului în procesul de planificare prin intermediul portalului Web Infothek.
Arhitectura modulară oferă suport pentru întregul proces de gestiune a personalului în funcţie de cerere – de la prognoză, planificare şi optimizare la gestiunea integrată a timpului de lucru, monitorizare şi control. Software-ul este extrem de flexibil, fiind aplicabil în toate sectoarele de activitate, indiferent de dimensiunea companiei. Datorită interfeţelor deschise, produsul poate fi integrat perfect în mediile IT existente şi poate fi conectat la numeroase sisteme externe.

Citeste articolul pe: Agora News

Beia devine reseller autorizat al InVision Software

Beia Consult International, unul dintre principalii furnizori de echipamente de telecomunicaţii din România, este noul reseller autorizat al InVision Software, unul dintre liderii mondiali în furnizarea de soluţii integrate de gestiune a personalului (WFM).
Începând de astăzi, Beia Consult International va distribui soluţia software InVision Enterprise WFM pe piaţa din România. Astfel, InVision Software îşi extinde reţeaua de parteneri constând în cooperări cu reselleri locali şi regionali, integratori de sisteme şi dezvoltatori, precum şi cooperări strategice cu companii de IT globale, cum ar fi Microsoft sau Avaya.
„Ne bucură colaborarea cu un reseller competent şi renumit pe piaţa românească, cum este Beia Consult International”, a declarat Peter Bollenbeck, Director Executiv al InVision Software. „Programul nostru de parteneriate vizează transferul de know-how resellerilor noştri prin furnizarea de training calificat, precum şi prin asigurarea continuă de materiale de promovare şi de suport tehnic. Astfel, facilităm atingerea unor volume de vânzări semnificative şi pe pieţele în care InVision nu este prezentă cu sucursale proprii. În acelaşi timp, putem oferi în mod constant garanţia unor soluţii de înalt nivel calitativ, la înălţimea aşteptărilor clienţilor noştri”.
Cu ajutorul soluţiei Web pentru gestiunea integrată a personalului la nivelul întreprinderii, InVision Enterprise WFM, planerii au posibilitatea de a optimiza alocarea personalului prin crearea unor planificări care reprezintă în fiecare moment cea mai fidelă aproximaţie a cerinţelor reale. În acelaşi timp, se asigură respectarea tuturor legilor relevante şi se facilitează implicarea personalului în procesul de planificare prin intermediul portalului Web Infothek.
Arhitectura modulară oferă suport pentru întregul proces de gestiune a personalului în funcţie de cerere – de la prognoză, planificare şi optimizare la gestiunea integrată a timpului de lucru, monitorizare şi control. Software-ul este extrem de flexibil, fiind aplicabil în toate sectoarele de activitate, indiferent de dimensiunea companiei. Datorită interfeţelor deschise, produsul poate fi integrat perfect în mediile IT existente şi poate fi conectat la numeroase sisteme externe.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 13 iul., 2010 in categoria Business, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 659 ori.

Publica un raspuns