Facebook şi-a adăugat în portofoliu un nou serviciu, asigurat până la 1 septembrie de către nexstop, un site de recomandări generate de utilizatori. Acesta găzduia informaţii despre locuri care meritau vizitate de peste tot de pe glob, oferind peste 100.000 de sfaturi. Proprietarii au anunţat că au luat decizia de a vinde în ideea că munca lor poate ajunge mult mai vizibilă dacă face parte din Facebook.Detaliile financiare ale tranzaţiei nu au fost făcute publice.
Citeste articolul pe: Agora News
Facebook şi-a adăugat în portofoliu un nou serviciu, asigurat până la 1 septembrie de către nexstop, un site de recomandări generate de utilizatori. Acesta găzduia informaţii despre locuri care meritau vizitate de peste tot de pe glob, oferind peste 100.000 de sfaturi. Proprietarii au anunţat că au luat decizia de a vinde în ideea că munca lor poate ajunge mult mai vizibilă dacă face parte din Facebook.Detaliile financiare ale tranzaţiei nu au fost făcute publice.
Citeste articolul pe: Agora News