Agenţia McCann Erickson a câştigat, la începutul lunii iunie, în urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicaţii UPC. Contractul este valabil pe o perioadă de doi ani, iar prima campanie integrată, la care echipa McCann va lucra împreună cu echipa UPC, va începe în luna septembrie. McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creaţie şi intermediere producţie A/V şi print, precum şi servicii complete de strategie, creaţie şi producţie online. „A fost un proces extrem de riguros, care a durat aproape trei luni, şi care ne-a dovedit nu numai atenţia cu care UPC îşi alege agenţia de comunicare, dar şi importanţa pe care această companie o acordă reînnoirii imaginii brandului său. Ne place să construim branduri puternice, cu relevanţă locală, şi cred că am demonstrat că avem acest potenţial în soluţia de comunicare integrată cu care am mers la pitch”, a declarat Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer McCann Erickson. Brief-ul UPC a pornit de la identificarea unei abordări strategice cât mai creative, a unui concept-umbrelă care să fie implementat în toate campaniile tactice, şi care să fie valabil pentru toate produsele UPC, în următorii ani. Faţă de comunicarea realizată în trecut de UPC, cerinţa brief-ului este de a trece la o abordare mai emoţională, mai focusată pe beneficiul de bază oferit de companie, acela al divertismentului, şi pe emoţiile asociate cu acesta.

Citeste articolul pe: Curierul National

McCann Erickson a câştigat contul UPC

Agenţia McCann Erickson a câştigat, la începutul lunii iunie, în urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicaţii UPC. Contractul este valabil pe o perioadă de doi ani, iar prima campanie integrată, la care echipa McCann va lucra împreună cu echipa UPC, va începe în luna septembrie. McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creaţie şi intermediere producţie A/V şi print, precum şi servicii complete de strategie, creaţie şi producţie online. „A fost un proces extrem de riguros, care a durat aproape trei luni, şi care ne-a dovedit nu numai atenţia cu care UPC îşi alege agenţia de comunicare, dar şi importanţa pe care această companie o acordă reînnoirii imaginii brandului său. Ne place să construim branduri puternice, cu relevanţă locală, şi cred că am demonstrat că avem acest potenţial în soluţia de comunicare integrată cu care am mers la pitch”, a declarat Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer McCann Erickson. Brief-ul UPC a pornit de la identificarea unei abordări strategice cât mai creative, a unui concept-umbrelă care să fie implementat în toate campaniile tactice, şi care să fie valabil pentru toate produsele UPC, în următorii ani. Faţă de comunicarea realizată în trecut de UPC, cerinţa brief-ului este de a trece la o abordare mai emoţională, mai focusată pe beneficiul de bază oferit de companie, acela al divertismentului, şi pe emoţiile asociate cu acesta.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 11 iul., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 520 ori.

Publica un raspuns