Orange România a anunţat ieri lansarea serviciului de asistenţă online care oferă clienţilor săi informaţii utile despre serviciile şi produsele Orange prin intermediul secţiunii interactive de întrebări şi răspunsuri, al tutorialelor, softurilor şi manualelor de utilizare pentru telefoanele mobile. Orange este primul operator din România care lansează o platformă de comunicare online ce permite utilizatorilor să interacţioneze atât între ei cât şi cu experţii Orange.
Vizitatorii site-ului www.orange.ro/asistenta pot adresa întrebari experţilor Orange sau celorlalţi utilizatori, pot vota răspunsurile primite şi pot contribui ei înşişi cu raspunsuri privind serviciile şi produsele pe care le utilizează. O echipă dedicată din cadrul departamentului de relaţii cu clienţii răspunde direct întrebărilor adresate de utilizatori prin această platformă de comunicare.
Serviciul de asistenţă online a fost dezvoltat pornind de la întrebările frecvente ale clienţilor Orange şi vine în completarea canalelor de comunicare existente. Întrebările şi situaţiile particulare ale clienţilor vor fi tratate în continuare, în condiţii de confidenţialitate, la serviciul clienţi şi prin intermediul secţiunii de contact de pe site-ul companiei.
„Privim fiecare interacţiune cu clienţii noştri din perspectiva interacţiunii cu brandul Orange, de aceea dorim să le oferim acestora cea mai bună experienţă online, să creăm o comunitate prin care să avem o relaţie cât mai directă şi apropiată cu ei. Vom continua să dezvoltăm şi mai mult această direcţie de comunicare online, să interacţionăm cu clienţii noştri oriunde sunt ei, fie că este vorba despre site-ul nostru, reţelele sociale, forumuri sau blog-uri”, a declarat Robert Anghel, Online Product Manager Orange România.

Citeste articolul pe: Agora News

Orange a lansat serviciul de asistenţă online

Orange România a anunţat ieri lansarea serviciului de asistenţă online care oferă clienţilor săi informaţii utile despre serviciile şi produsele Orange prin intermediul secţiunii interactive de întrebări şi răspunsuri, al tutorialelor, softurilor şi manualelor de utilizare pentru telefoanele mobile. Orange este primul operator din România care lansează o platformă de comunicare online ce permite utilizatorilor să interacţioneze atât între ei cât şi cu experţii Orange.
Vizitatorii site-ului www.orange.ro/asistenta pot adresa întrebari experţilor Orange sau celorlalţi utilizatori, pot vota răspunsurile primite şi pot contribui ei înşişi cu raspunsuri privind serviciile şi produsele pe care le utilizează. O echipă dedicată din cadrul departamentului de relaţii cu clienţii răspunde direct întrebărilor adresate de utilizatori prin această platformă de comunicare.
Serviciul de asistenţă online a fost dezvoltat pornind de la întrebările frecvente ale clienţilor Orange şi vine în completarea canalelor de comunicare existente. Întrebările şi situaţiile particulare ale clienţilor vor fi tratate în continuare, în condiţii de confidenţialitate, la serviciul clienţi şi prin intermediul secţiunii de contact de pe site-ul companiei.
„Privim fiecare interacţiune cu clienţii noştri din perspectiva interacţiunii cu brandul Orange, de aceea dorim să le oferim acestora cea mai bună experienţă online, să creăm o comunitate prin care să avem o relaţie cât mai directă şi apropiată cu ei. Vom continua să dezvoltăm şi mai mult această direcţie de comunicare online, să interacţionăm cu clienţii noştri oriunde sunt ei, fie că este vorba despre site-ul nostru, reţelele sociale, forumuri sau blog-uri”, a declarat Robert Anghel, Online Product Manager Orange România.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 15 iul., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 113 ori.

Publica un raspuns