Bugetul minim pentru un eveniment orientat pe media si comunicare porneste de la aproximativ 20.000 de euro, iar daca acesta se desfasoara pe parcursul a doua sau mai multe zile si include si speakeri internationali poate ajunge si la 60.000 de euro. Unul dintre cele mai costisitoare evenimente este festivalul AdPrint. Andrei Bortun, General Manager al Millenium Communications, spune ca bugetul pentru AdPrint este de peste 200.000 de euro, dar veniturile pot ajunge si la 350.000 de euro. Cititi pe larg in editia de maine.

Citeste articolul pe: Financiarul

Piata conferintelor axate pe industria de comunicare aduna intre 500.000-1.000.000 de euro pe an

Bugetul minim pentru un eveniment orientat pe media si comunicare porneste de la aproximativ 20.000 de euro, iar daca acesta se desfasoara pe parcursul a doua sau mai multe zile si include si speakeri internationali poate ajunge si la 60.000 de euro. Unul dintre cele mai costisitoare evenimente este festivalul AdPrint. Andrei Bortun, General Manager al Millenium Communications, spune ca bugetul pentru AdPrint este de peste 200.000 de euro, dar veniturile pot ajunge si la 350.000 de euro. Cititi pe larg in editia de maine.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 22 iul., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 607 ori.

Publica un raspuns