Campania online desfăşurată, denumită “I LOVE Green Cities” a câştigat o distincţie iF Communications Design Award 2010.
Întreaga campanie de comunicare “I LOVE Green Cities” a fost gândită şi implementată în întregime de către echipa internă Mio. Campania s-a bazat pe utilizarea platformelor de social-media Facebook şi Twitter, atrăgând aproximativ 400.000 de vizite şi peste 110.000 utilizatori unici într-o perioadă de 60 de zile. Mio este astfel, singura companie taiwaneză care a câştigat premiul pentru “Design Viral” în cadrul competiţiei. “Această distincţie demonstrează că Mio nu doar produce echipamente inovative, ci furnizează de asemenea şi modalităţi inovatoare şi creative de abordare a marketing-ului” a declarat Directorul Global de Marketing şi Directorul de Vânzări în zona Asia al Mio, Rick Liao.
Un număr de 1,687 de campanii au fost înscrise anul acesta în cadrul competiţiei iF Communication Design Award 2010. Dintre acestea, Mio a câştigat premiul pentru “Design Viral” la categoria Digital Media. Criteriul de analiză a campaniilor a fost legat de “contribuţiile digitale, care se bazează pe designul viral al campaniilor şi încurajează publicul targetat să transmită mai departe mesajul”. Campania „I LOVE Green Cities” a fost gândită pentru a oferi posibilitatea utilizatorilor de a împărţi cu uşurinţă materiale legate de aceasta pe Facebook. Mai mult decât atât, utilizatorii înscrişi în concurs şi-au invitat prietenii să voteze oraşele verzi preferate, sau articolele, fotografiile şi fişierele video cu tematici ecologice.
Ca sponsor principal al Shanghai Expo 2010, Mio a creat campania online “I LOVE Green Cities” pentru a oglindi sloganul “Un oraş mai bun, o viaţă mai bună”. Pentru acest lucru, Mio a folosit avantajele oferite de platforma online Facebook, care a depăşit deja un număr de 400 de milioane de useri activi. De-a lungul campaniei, Mio a folosit elementul “împărtăşeşte” pe toate paginile site-ului, în timp ce a folosit algoritmi inovativi de programare pentru a afişa în timp real rezultatele voturilor de pe Facebook.
La finalul campaniei, Praga a fost desemnat cel mai verde oraş din Europa, cel de-al doilea loc fiind ocupat de Barcelona, iar cel de-al treilea oraş clasat fiind Moscova. Dintre oraşele româneşti cel mai bine clasat a fost Cluj Napoca, clasat pe locul 7 în Europa, înaintea unor oraşe ce Roma (Locul 8), Copenhaga (locul 9), Londra (Locul 10), Paris (Locul 14).

Citeste articolul pe: Agora News

Premiu pentru Mio

Campania online desfăşurată, denumită “I LOVE Green Cities” a câştigat o distincţie iF Communications Design Award 2010.
Întreaga campanie de comunicare “I LOVE Green Cities” a fost gândită şi implementată în întregime de către echipa internă Mio. Campania s-a bazat pe utilizarea platformelor de social-media Facebook şi Twitter, atrăgând aproximativ 400.000 de vizite şi peste 110.000 utilizatori unici într-o perioadă de 60 de zile. Mio este astfel, singura companie taiwaneză care a câştigat premiul pentru “Design Viral” în cadrul competiţiei. “Această distincţie demonstrează că Mio nu doar produce echipamente inovative, ci furnizează de asemenea şi modalităţi inovatoare şi creative de abordare a marketing-ului” a declarat Directorul Global de Marketing şi Directorul de Vânzări în zona Asia al Mio, Rick Liao.
Un număr de 1,687 de campanii au fost înscrise anul acesta în cadrul competiţiei iF Communication Design Award 2010. Dintre acestea, Mio a câştigat premiul pentru “Design Viral” la categoria Digital Media. Criteriul de analiză a campaniilor a fost legat de “contribuţiile digitale, care se bazează pe designul viral al campaniilor şi încurajează publicul targetat să transmită mai departe mesajul”. Campania „I LOVE Green Cities” a fost gândită pentru a oferi posibilitatea utilizatorilor de a împărţi cu uşurinţă materiale legate de aceasta pe Facebook. Mai mult decât atât, utilizatorii înscrişi în concurs şi-au invitat prietenii să voteze oraşele verzi preferate, sau articolele, fotografiile şi fişierele video cu tematici ecologice.
Ca sponsor principal al Shanghai Expo 2010, Mio a creat campania online “I LOVE Green Cities” pentru a oglindi sloganul “Un oraş mai bun, o viaţă mai bună”. Pentru acest lucru, Mio a folosit avantajele oferite de platforma online Facebook, care a depăşit deja un număr de 400 de milioane de useri activi. De-a lungul campaniei, Mio a folosit elementul “împărtăşeşte” pe toate paginile site-ului, în timp ce a folosit algoritmi inovativi de programare pentru a afişa în timp real rezultatele voturilor de pe Facebook.
La finalul campaniei, Praga a fost desemnat cel mai verde oraş din Europa, cel de-al doilea loc fiind ocupat de Barcelona, iar cel de-al treilea oraş clasat fiind Moscova. Dintre oraşele româneşti cel mai bine clasat a fost Cluj Napoca, clasat pe locul 7 în Europa, înaintea unor oraşe ce Roma (Locul 8), Copenhaga (locul 9), Londra (Locul 10), Paris (Locul 14).

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 7 iul., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 504 ori.

Publica un raspuns