Mio Technology, liderul pieţei locale de dispozitive GPS, a vândut în primul semestru al acestui an 8.000 de unităţi GPS, iar piaţa s-a contractat cu 25-30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Laurei Samson, Country Director Mio Technology România, Ungaria, Cehia şi Slovacia.
Mio este liderul pieţei locale de GPS cu o cotă de 43% şi se aşteaptă să vândă în jur de 40.000 de unităţi până la finele acestui an, faţă de 60.000 de aparate, anul trecut.
„Cele mai vândute modele sunt cele din gama medie, iar 30% dintre cumpărători sunt din Bucureşti”, potrivit lui Samson.
Rata de penetrare a aparatelor GPS este în jur de 5%, în ţara noastră fiind în jur de 200.000 de unităţi GPS la 5 milioane de maşini, estimează Samson. În ceea ce priveşte evoluţia preţurilor la acest tip de echipamente, oficialii Mio remarcă o scădere a preţurilor cu aproximativ 10% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut şi o creştere a performanţei în special în ceea ce priveşte echipamentele entry şi mid-level.
„Deşi criteriul preţ este la ora actuală principalul punct de referinţă, cumpărătorii de echipamente GPS au început să fie mult mai atenţi la funcţiile dispozitivelor de navigare prin GPS pe care le cumpără. Pe lângă harta cea mai completă, mulţi dintre cumpărători sunt interesaţi de funcţiile multimedia, de update-urile gratuite ale hărţilor, dar şi de uşurinţa în utilizare a dispozitivelor”, consideră Laura Samson.
Noua gamă S6XX, disponibilă în România
Mio a lansat în ţara noastră cea mai nouă gamă de dispozitive personale de navigaţie S6xx la doar o lună de la prezentarea oficială a acestora în cadrul Computex Taipei 2010.
GPS-urile din noua gamă S6xx (S600, S605, S655) au un ecran tactil de 5 inch, comparativ cu 4,7” anul trecut, un receptor al semnalului GPS mai puternic de 12 mm x 12 mm, un nou sistem de operare, Windows CE 6.0, software Spirit îmbunătăţit versiunea 2010, difuzor mai puternic. Pe lângă acestea, noile modele S600 includ funcţii ca text-to-speech (funcţie unică pentru echipamentele GPS din România) şi suport offroad.
Noul Mio S600 este disponibil pe piaţa din România din această lună, la un preţ aproximativ de 899 lei prin intermediul partenerilor Mio.
SURSA: Mio

Citeste articolul pe: Capital

Românii nu mai cumpără GPS-uri

Mio Technology, liderul pieţei locale de dispozitive GPS, a vândut în primul semestru al acestui an 8.000 de unităţi GPS, iar piaţa s-a contractat cu 25-30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Laurei Samson, Country Director Mio Technology România, Ungaria, Cehia şi Slovacia.
Mio este liderul pieţei locale de GPS cu o cotă de 43% şi se aşteaptă să vândă în jur de 40.000 de unităţi până la finele acestui an, faţă de 60.000 de aparate, anul trecut.
„Cele mai vândute modele sunt cele din gama medie, iar 30% dintre cumpărători sunt din Bucureşti”, potrivit lui Samson.
Rata de penetrare a aparatelor GPS este în jur de 5%, în ţara noastră fiind în jur de 200.000 de unităţi GPS la 5 milioane de maşini, estimează Samson. În ceea ce priveşte evoluţia preţurilor la acest tip de echipamente, oficialii Mio remarcă o scădere a preţurilor cu aproximativ 10% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut şi o creştere a performanţei în special în ceea ce priveşte echipamentele entry şi mid-level.
„Deşi criteriul preţ este la ora actuală principalul punct de referinţă, cumpărătorii de echipamente GPS au început să fie mult mai atenţi la funcţiile dispozitivelor de navigare prin GPS pe care le cumpără. Pe lângă harta cea mai completă, mulţi dintre cumpărători sunt interesaţi de funcţiile multimedia, de update-urile gratuite ale hărţilor, dar şi de uşurinţa în utilizare a dispozitivelor”, consideră Laura Samson.
Noua gamă S6XX, disponibilă în România
Mio a lansat în ţara noastră cea mai nouă gamă de dispozitive personale de navigaţie S6xx la doar o lună de la prezentarea oficială a acestora în cadrul Computex Taipei 2010.
GPS-urile din noua gamă S6xx (S600, S605, S655) au un ecran tactil de 5 inch, comparativ cu 4,7” anul trecut, un receptor al semnalului GPS mai puternic de 12 mm x 12 mm, un nou sistem de operare, Windows CE 6.0, software Spirit îmbunătăţit versiunea 2010, difuzor mai puternic. Pe lângă acestea, noile modele S600 includ funcţii ca text-to-speech (funcţie unică pentru echipamentele GPS din România) şi suport offroad.
Noul Mio S600 este disponibil pe piaţa din România din această lună, la un preţ aproximativ de 899 lei prin intermediul partenerilor Mio.
SURSA: Mio

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 15 iul., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 117 ori.

Publica un raspuns