NVIDIA introduce în România ecosistemul de divertisment 3D pentru acasă bazat pe tehnologia 3D Vision, extinzând aplicabilitatea unităţilor de procesare vizuală pe cele mai importante echipamente 3D disponibile pe piaţă. Astfel utilizatorii se pot bucura de conţinut 3D precum filmele Blu-ray 3D, clipuri 3D de pe Youtube, fotografii 3D şi nu în ultimul rând pentru gaming 3D imersiv şi pe televizoare sau proiectoare.
“Tehnologia 3D reprezintă cel mai important moment în evoluţia divertismentului pentru acasă iar NVIDIA s-a remarcat ca pionier al erei divertismentului 3D stereoscopic odată cu lansarea tehnologiei 3D Vision acum 2 ani, România numărându-se printre primele ţări în care a fost demonstrată. Alături de partenerii noştri, ecosistemul NVIDIA 3D le oferă utilizatorilor conţinutul de care se pot bucura acasă,” a declarat Igor Stanek, Product PR Manager, NVIDIA.
Tehnologia NVIDIA 3D Vision a căpătat noi dimensiuni odată cu lansarea soluţiei 3D Vision Surround, extinzând vizualizarea stereoscopică 3d pe trei monitoare şi a fost integrată în noua categorie de produse 3D PC care oferă experienţă 3D completă pentru acasă. Ecosistemul NVIDIA 3D estre susţinut de cei mai importanţi parteneri 3D precum Acer, Asus, LG, Panasonic, Sony ş.a.
“Monitoarele şi proiectoarele 3D Acer sunt concepute pentru filmele şi jocurile Full HD 3D. Astfel, parteneriatul cu NVIDIA a venit în mod firesc în momentul lansării primului monitor Full HD 3D pe piaţă şi suntem convinşi de succesul ecosistemului 3D din jurului tehnologiei 3D Vision,” a declarat Bogdan Iftemie, Sales Manager, Acer România.
“ASUS mizează foarte mult pe livrarea sistemelor notebook si desktop echipate cu tehnologia NVIDIA 3D Vision. Credem că majoritatea PC-urile de divertisment vor implementa tehnologia 3D în câţiva ani,” a declarat Liviu Marica, marketing manager ASUS Romania şi Bulgaria.
“LG este convins că într-o zi toate ecranele vor fi compatibile 3D. De aceea, suntem încântaţi să colaborăm cu NVIDIA pentru dezvoltarea ecosistemului 3D,” a declarat Emil Preda, IT Sales Manager, LG Electronics România.
„Noul parteneriat global cu NVIDIA reprezintă pentru Panasonic un pas extrem de important! În urmă cu 2 ani, la CES, Panasonic şi-a prezentat viziunea proprie asupra viitorului industriei de divertisment: 3D. Iată că acum Panasonic, prin acest parteneriat ce ne onorează, demonstrează încă o dată că susţine acerb divertismentul 3D, în absolut toate formele sale, oferind soluţii de la A la Z. Parteneriatul a fost unul natural şi predictibil fiindcă a reunit doi producători foarte buni de soluţii 3D,” a declarat Alexandru Mina, Advertising & Communication Coordinator, Panasonic România.
“Utilizatorii interesaţi de produsele 3D înţeleg deja că viitorul tehnologiei va căpăta o formă tridimensională. A urmări un program 3D, fie că acesta este un film, un meci de fotbal sau de golf, fie un documentar interesant sau chiar un clip video al trupei preferate, schimbă în totalitate perspectiva consumatorului de a se bucura de divertismentul de acasă,” a declarat Taiju Ishikawa, Branch Manager Sony România.

Citeste articolul pe: Agora News

Soluţii 3D în România

NVIDIA introduce în România ecosistemul de divertisment 3D pentru acasă bazat pe tehnologia 3D Vision, extinzând aplicabilitatea unităţilor de procesare vizuală pe cele mai importante echipamente 3D disponibile pe piaţă. Astfel utilizatorii se pot bucura de conţinut 3D precum filmele Blu-ray 3D, clipuri 3D de pe Youtube, fotografii 3D şi nu în ultimul rând pentru gaming 3D imersiv şi pe televizoare sau proiectoare.
“Tehnologia 3D reprezintă cel mai important moment în evoluţia divertismentului pentru acasă iar NVIDIA s-a remarcat ca pionier al erei divertismentului 3D stereoscopic odată cu lansarea tehnologiei 3D Vision acum 2 ani, România numărându-se printre primele ţări în care a fost demonstrată. Alături de partenerii noştri, ecosistemul NVIDIA 3D le oferă utilizatorilor conţinutul de care se pot bucura acasă,” a declarat Igor Stanek, Product PR Manager, NVIDIA.
Tehnologia NVIDIA 3D Vision a căpătat noi dimensiuni odată cu lansarea soluţiei 3D Vision Surround, extinzând vizualizarea stereoscopică 3d pe trei monitoare şi a fost integrată în noua categorie de produse 3D PC care oferă experienţă 3D completă pentru acasă. Ecosistemul NVIDIA 3D estre susţinut de cei mai importanţi parteneri 3D precum Acer, Asus, LG, Panasonic, Sony ş.a.
“Monitoarele şi proiectoarele 3D Acer sunt concepute pentru filmele şi jocurile Full HD 3D. Astfel, parteneriatul cu NVIDIA a venit în mod firesc în momentul lansării primului monitor Full HD 3D pe piaţă şi suntem convinşi de succesul ecosistemului 3D din jurului tehnologiei 3D Vision,” a declarat Bogdan Iftemie, Sales Manager, Acer România.
“ASUS mizează foarte mult pe livrarea sistemelor notebook si desktop echipate cu tehnologia NVIDIA 3D Vision. Credem că majoritatea PC-urile de divertisment vor implementa tehnologia 3D în câţiva ani,” a declarat Liviu Marica, marketing manager ASUS Romania şi Bulgaria.
“LG este convins că într-o zi toate ecranele vor fi compatibile 3D. De aceea, suntem încântaţi să colaborăm cu NVIDIA pentru dezvoltarea ecosistemului 3D,” a declarat Emil Preda, IT Sales Manager, LG Electronics România.
„Noul parteneriat global cu NVIDIA reprezintă pentru Panasonic un pas extrem de important! În urmă cu 2 ani, la CES, Panasonic şi-a prezentat viziunea proprie asupra viitorului industriei de divertisment: 3D. Iată că acum Panasonic, prin acest parteneriat ce ne onorează, demonstrează încă o dată că susţine acerb divertismentul 3D, în absolut toate formele sale, oferind soluţii de la A la Z. Parteneriatul a fost unul natural şi predictibil fiindcă a reunit doi producători foarte buni de soluţii 3D,” a declarat Alexandru Mina, Advertising & Communication Coordinator, Panasonic România.
“Utilizatorii interesaţi de produsele 3D înţeleg deja că viitorul tehnologiei va căpăta o formă tridimensională. A urmări un program 3D, fie că acesta este un film, un meci de fotbal sau de golf, fie un documentar interesant sau chiar un clip video al trupei preferate, schimbă în totalitate perspectiva consumatorului de a se bucura de divertismentul de acasă,” a declarat Taiju Ishikawa, Branch Manager Sony România.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 30 iul., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,174 ori.

Publica un raspuns