Piata de PC-uri din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) continua trendul ascendent, inregistrand in al doilea trimestru al acestui an un avans de 21,1% comparativ cu perioada si­mi­lara din 2009. Potrivit IDC, in aprilie-iunie au fost comercializate in regiunea EMEA 24 milioane de PC-uri. Daca in Europa de Vest vanzarile au crescut cu 15,1%, pe piata din Europa Centrala s-a raportat un avans al aces­to­ra de 53,7%, in timp ce in Orientul Mijlo­ciu si Africa vanzarile au crescut cu 16,4%. Motorul cresterii l-a constituit segmentul note­boo­ku­rilor, in timp ce segmentul netbooku­rilor (lapto­puri de dimensiuni reduse optimizate pentru accesul la internet) a continuat sa scada mai ales in vestul Europei. Potrivit IDC, HP s-a mentinut pe prima pozitie dupa volu­mul van­za­rilor inregistrat in al doilea tri­mestru al anului pe pietele din EMEA. Compania a comercializat in pe­rioada amintita 4,8 milioane de com­pu­te­re, cu 15,9% mai mult decat in perioada similara din 2009. Pe locul al doilea in cla­sa­mentul vanzarilor s-a situat com­pania taiwa­neza Acer, cu 4,7 milioane de PC-uri van­du­te, urmata de Dell, care a comer­­cia­lizat 2,3 milioane de PC-uri. Clasata pe locul al patrulea, compania Asus a ra­por­­­tat cel mai mare avans al vanzarilor, de 92,5% fata de T2/2009, pana la 1,9 mi­li­oane de PC-uri vandute in aprilie-iunie. Toshiba a vandut 1,3 milioane PC-uri, clasandu-se pe locul al cincilea in top.

Citeste articolul pe: Financiarul

Vanzarile de PC-uri isi revin in Europa, cu un avans de 21%

Piata de PC-uri din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) continua trendul ascendent, inregistrand in al doilea trimestru al acestui an un avans de 21,1% comparativ cu perioada si­mi­lara din 2009. Potrivit IDC, in aprilie-iunie au fost comercializate in regiunea EMEA 24 milioane de PC-uri. Daca in Europa de Vest vanzarile au crescut cu 15,1%, pe piata din Europa Centrala s-a raportat un avans al aces­to­ra de 53,7%, in timp ce in Orientul Mijlo­ciu si Africa vanzarile au crescut cu 16,4%. Motorul cresterii l-a constituit segmentul note­boo­ku­rilor, in timp ce segmentul netbooku­rilor (lapto­puri de dimensiuni reduse optimizate pentru accesul la internet) a continuat sa scada mai ales in vestul Europei. Potrivit IDC, HP s-a mentinut pe prima pozitie dupa volu­mul van­za­rilor inregistrat in al doilea tri­mestru al anului pe pietele din EMEA. Compania a comercializat in pe­rioada amintita 4,8 milioane de com­pu­te­re, cu 15,9% mai mult decat in perioada similara din 2009. Pe locul al doilea in cla­sa­mentul vanzarilor s-a situat com­pania taiwa­neza Acer, cu 4,7 milioane de PC-uri van­du­te, urmata de Dell, care a comer­­cia­lizat 2,3 milioane de PC-uri. Clasata pe locul al patrulea, compania Asus a ra­por­­­tat cel mai mare avans al vanzarilor, de 92,5% fata de T2/2009, pana la 1,9 mi­li­oane de PC-uri vandute in aprilie-iunie. Toshiba a vandut 1,3 milioane PC-uri, clasandu-se pe locul al cincilea in top.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 25 iul., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 616 ori.

Publica un raspuns