Xerox aduce gratuit clienţilor şi potenţialilor săi clienţi un software care evaluează modul de gestionare a documentelor din birou: Xerox Office Productivity Advisory.
Software-ul reprezintă singurul instrument de pe piaţă care oferă companiilor o imagine completă asupra cheltuielilor pe care le înregistrează cu documentele din birou, identificând atât costurile directe (echipamente, mentenanţă şi consumabile: cartuşe de toner, hârtie, electricitate etc.), cât şi costurile indirecte (productivitatea angajatului, structura reţelei IT) ale companiei.
Software-ul ajută clienţii Xerox să analizeze şi să îşi evalueze situaţia managementului documentelor, pentru a identifica operaţiunile care pot fi eficientizate din punct de vedere al costurilor: numără paginile, culorile cel mai des folosite şi proporţia de documente color printate într-o zi la birou; monitorizează printurile hibride (aceeaşi pagină poate fi imprimată cu porţiuni alb-negru şi color); contorizează atât numărul de documente printate în interiorul biroului, cât şi cantitatea de printuri externalizate către furnizori etc.
Pe baza informaţiilor obţinute, este identificat cel mai potrivit loc din birou unde echipamentele trebuie amplasate pentru a obţine eficienţă maximă şi costuri minime. De asemenea, sunt identificate soluţiile software ce pot fi folosite pentru a eficientiza fluxurile de documente, precum şi alte măsuri ce pot fi luate pentru a minimiza costurile privind folosirea echipamentelor de birou.
„Pentru cei mai mulţi oameni de afaceri, costurile de gestionare a documentelor reprezintă o nebuloasă”, afimă Răzvan Botezatu, Strategic Accounts Operations Manager Xerox România şi Republica Moldova. „Software-ul Xerox Office Productivity Advisory înlesneşte folosirea eficientă a fiecărui echipament şi ajută la identificarea unor măsuri de creştere a productivităţii şi de reducere a costurilor pe departamente, etaje sau clădiri”.

Citeste articolul pe: Agora News

Xerox lansează un nou software de control al costurilor

Xerox aduce gratuit clienţilor şi potenţialilor săi clienţi un software care evaluează modul de gestionare a documentelor din birou: Xerox Office Productivity Advisory.
Software-ul reprezintă singurul instrument de pe piaţă care oferă companiilor o imagine completă asupra cheltuielilor pe care le înregistrează cu documentele din birou, identificând atât costurile directe (echipamente, mentenanţă şi consumabile: cartuşe de toner, hârtie, electricitate etc.), cât şi costurile indirecte (productivitatea angajatului, structura reţelei IT) ale companiei.
Software-ul ajută clienţii Xerox să analizeze şi să îşi evalueze situaţia managementului documentelor, pentru a identifica operaţiunile care pot fi eficientizate din punct de vedere al costurilor: numără paginile, culorile cel mai des folosite şi proporţia de documente color printate într-o zi la birou; monitorizează printurile hibride (aceeaşi pagină poate fi imprimată cu porţiuni alb-negru şi color); contorizează atât numărul de documente printate în interiorul biroului, cât şi cantitatea de printuri externalizate către furnizori etc.
Pe baza informaţiilor obţinute, este identificat cel mai potrivit loc din birou unde echipamentele trebuie amplasate pentru a obţine eficienţă maximă şi costuri minime. De asemenea, sunt identificate soluţiile software ce pot fi folosite pentru a eficientiza fluxurile de documente, precum şi alte măsuri ce pot fi luate pentru a minimiza costurile privind folosirea echipamentelor de birou.
„Pentru cei mai mulţi oameni de afaceri, costurile de gestionare a documentelor reprezintă o nebuloasă”, afimă Răzvan Botezatu, Strategic Accounts Operations Manager Xerox România şi Republica Moldova. „Software-ul Xerox Office Productivity Advisory înlesneşte folosirea eficientă a fiecărui echipament şi ajută la identificarea unor măsuri de creştere a productivităţii şi de reducere a costurilor pe departamente, etaje sau clădiri”.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 iul., 2010 in categoria IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 176 ori.

Publica un raspuns