43.500 de vizitarori au venit în primele trei zile ale Festivalului Peninsula să guste din oferta muzicală şi de timp liber a celui mai mare eveniment de gen din România.

„Încă de joi 11.000 de persoane au venit la festival, vineri numărul acestora crescând la 15.000, pentru ca ziua de sâmbătă să atragă un număr de 17.000 de persoane. În camping găzduim, după trei zile de festival, 1.700 de corturi”, a declarat Fülöp Zoltán, manager de proiect Sziget Management SRL, în cadrul unei conferinţe de presă de duminică.

Numărul mare de vizitatori nu a însemnat doar un public numeros în faţa celor patru scene amenajate, ci şi consumatori din plin pe terasele Peninsulei. Comercianţii au raportat că au vândut 310 hl de bere, 240 hl de băuturi răcoritoare şi 130 de hl de apă.

Bodor László, directorul Festivalului Peninsula a subiliniat în cadrul unei conferinţe de presă de duminică faptul că, judecând după numărul biletelor pe care organizatorii le-au vândut înainte de începerea festivalului, numărul vizitatorilor va fi mai mare decât cel de anul trecut.

„Ne bucurăm să spunem că toate cifrele arată că vom avea mai mulţi vizitatori decât anul trecut, atunci când 58.000 de persoane au călcat pragul Peninsulei. Legat de modul în care a fost organizată ediţia a opta a festivalului, vă pot spune că nici forţele de ordine, nici cele care au asigurat urgenţele medicale în timpul primelor 3 zile ale evenimentului nu au raportat probleme grave”, a mai spus directorul Peninsula.

Fundaţia Pentru Cercetări Sociale „Max Weber” din Cluj a efectuat, la fel ca în fiecare an, un sondaj de opinie în rândul peninsularilor. Datele preliminare arată că anul acesta au venit cu 7% mai multe persoane, pentru prima oară la festival, decât anul trecut, aşadar în total 45% dintre cei prezenţi la eveniment au fost aici pentru prima dată.

Aceeaşi cercetare arată că peste 70% dintre participanţi au vârsta cuprinsă între 20 şi 29 de ani, iar 45% dintre ei studiază, 21% studiază şi lucrează, în timp ce 27% lucrează.

În ceea ce priveşte zonele României din care provin vizitatorii celei de a opta ediţii Peninsula, datele relevă faptul că aceştia nu sunt doar din judeţele învecinate ci şi din Bucureşti. Cu toate acestea, cele mai mari creşteri la numărul de vizitatori au fost înregistrate în judeţele Cluj, Bihor şi Braşov. Peninsulari au sosit anul acesta şi din Ungaria, Germania, Marea Britanie, Serbia, Bulgaria sau Franţa.

43.500 de vizitatori în primele trei zile la Peninsula

43.500 de vizitarori au venit în primele trei zile ale Festivalului Peninsula să guste din oferta muzicală şi de timp liber a celui mai mare eveniment de gen din România.

„Încă de joi 11.000 de persoane au venit la festival, vineri numărul acestora crescând la 15.000, pentru ca ziua de sâmbătă să atragă un număr de 17.000 de persoane. În camping găzduim, după trei zile de festival, 1.700 de corturi”, a declarat Fülöp Zoltán, manager de proiect Sziget Management SRL, în cadrul unei conferinţe de presă de duminică.

Numărul mare de vizitatori nu a însemnat doar un public numeros în faţa celor patru scene amenajate, ci şi consumatori din plin pe terasele Peninsulei. Comercianţii au raportat că au vândut 310 hl de bere, 240 hl de băuturi răcoritoare şi 130 de hl de apă.

Bodor László, directorul Festivalului Peninsula a subiliniat în cadrul unei conferinţe de presă de duminică faptul că, judecând după numărul biletelor pe care organizatorii le-au vândut înainte de începerea festivalului, numărul vizitatorilor va fi mai mare decât cel de anul trecut.

„Ne bucurăm să spunem că toate cifrele arată că vom avea mai mulţi vizitatori decât anul trecut, atunci când 58.000 de persoane au călcat pragul Peninsulei. Legat de modul în care a fost organizată ediţia a opta a festivalului, vă pot spune că nici forţele de ordine, nici cele care au asigurat urgenţele medicale în timpul primelor 3 zile ale evenimentului nu au raportat probleme grave”, a mai spus directorul Peninsula.

Fundaţia Pentru Cercetări Sociale „Max Weber” din Cluj a efectuat, la fel ca în fiecare an, un sondaj de opinie în rândul peninsularilor. Datele preliminare arată că anul acesta au venit cu 7% mai multe persoane, pentru prima oară la festival, decât anul trecut, aşadar în total 45% dintre cei prezenţi la eveniment au fost aici pentru prima dată.

Aceeaşi cercetare arată că peste 70% dintre participanţi au vârsta cuprinsă între 20 şi 29 de ani, iar 45% dintre ei studiază, 21% studiază şi lucrează, în timp ce 27% lucrează.

În ceea ce priveşte zonele României din care provin vizitatorii celei de a opta ediţii Peninsula, datele relevă faptul că aceştia nu sunt doar din judeţele învecinate ci şi din Bucureşti. Cu toate acestea, cele mai mari creşteri la numărul de vizitatori au fost înregistrate în judeţele Cluj, Bihor şi Braşov. Peninsulari au sosit anul acesta şi din Ungaria, Germania, Marea Britanie, Serbia, Bulgaria sau Franţa.

Postat de pe data de 31 aug., 2010 in categoria Divertisment. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 462 ori.

Publica un raspuns