Aplicatia face parte din noua versune AnytimeCRM, unul dintre cele mai apreciate softuri romanesti de management al relatiilor cu clientii.

Advantage Software Factory (ASF), unul dintre cei mai importanti producatori locali de aplicatii de colectare debite restante, aplicatii CRM si softuri de raportare, a lansat o noua versiune a aplicatiei AnytimeCRM, care vine indeosebi in sprijinul companiilor si institutiilor a caror activitate se desfasoara pe proiecte.

“Acest modul este potrivit organizatiilor care ofera consultanta pentru obtinerea fondurilor europene si celor care au accesat proiecte, oferindu-le un instrument pentru organizarea si in special urmarirea facila a acestora, in cel mai mic detaliu”, a declarat Marian Stirbescu, Sales & Marketing Manager ASF.

De asemenea, versiunea 4.5 AnytimeCRM include posibilitatea gestionarii task-urilor catre membrii echipei si urmarirea realizarii acestora. Cu ajutorul aplicatiei, cei implicati actualizeaza in timp real evolutia activitatilor, usurand astfel efortul de identificare si raportare al stadiului real al proiectului.

Solutia mai permite si calcularea exacta a duratelor proiectului, prin gestionarea intervalului zilnic de lucru si a zilelor nelucratoare. In plus, costurile generate de fiecare activitate pot fi definite pe tipuri de cheltuieli, determinandu-se cu usurinta profitabilitatea unui proiect. Si numarul rapoartelor generate a fost imbogatit cu nu mai putin de 20, pentru urmarirea tuturor delegarilor si ale etapelor de proiect. Desi considera ca aceste functionalitati sunt instrumente utile pentru toate institutiile  statului care gestioneaza proiecte europene, Stirbescu apreciaza ca vanzarile solutiei vor fi in mediul privat, in special in randul companiilor de consultanta.

“Din observatiile noastre sunt sute de proiecte europene in curs de aprobare si mii care nu au primit platile aferente, in parte pentru ca beneficiarii au dificultati in derularea lor. Ca atare, sunt toate premisele ca noile module ale aplicatiei sa fie interesante pentru orice organizatie implicata in domeniu”, a mai declarat directorul de vanzari al companiei.

Concret, avand in vedere extinderea aplicabilitatii solutiei, oficialul ASF mizeaza pe o triplare a vanzarilor AnytimeCRM in 2010 fata de anul trecut, catre valoarea de 350.000 de euro.

Prin intermediul paginii create pe Facebook, sunt la un click distanta ultimele noutati privind beneficiile, campaniile sau evenimentele pe care CardAvantaj le pregateste. CardAvantaj si prietenii lui au la dispozitie o pagina dedicata, prin intermediul careia acestia pot interactiona si afla in…

GENESYS Systems, furnizor de aplicatii software de business, implementeaza in cadrul grupului de companii Agricover o solutie de gestiune a activitatii de trading cereale bazata pe platforma Microsoft Dynamics CRM.

GENESYS Systems, furnizor de aplicatii software de business, a obtinut recent competenta Customer Relationship Management pentru solutia Microsoft Dynamics CRM. GENESYS Systems este partener Microsoft GOLD, cel mai inalt nivel de certificare acordat partenerilor Microsoft.

Peste 12% din cei 7,4 milioane de utilizatori de Internet din Romania acceseaza website-uri de sanatate. In conditiile in care sub 1% din farmaciile din Romania detin un site propriu si doar 0,2% au portal de comenzi online, Pluriva, unul dintre liderii industriei software de sanatate, lanseaza…

In luna iunie 2010, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), prin Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI), a transferat infrastructura TIC a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (http://www.anpc.gov.ro) pe platforma tehnica de…

Citeste articolul pe: Computer World

Advantage Software Factory a dezvoltat un soft pentru urmarirea derularii proiectelor europene

Aplicatia face parte din noua versune AnytimeCRM, unul dintre cele mai apreciate softuri romanesti de management al relatiilor cu clientii.

Advantage Software Factory (ASF), unul dintre cei mai importanti producatori locali de aplicatii de colectare debite restante, aplicatii CRM si softuri de raportare, a lansat o noua versiune a aplicatiei AnytimeCRM, care vine indeosebi in sprijinul companiilor si institutiilor a caror activitate se desfasoara pe proiecte.

“Acest modul este potrivit organizatiilor care ofera consultanta pentru obtinerea fondurilor europene si celor care au accesat proiecte, oferindu-le un instrument pentru organizarea si in special urmarirea facila a acestora, in cel mai mic detaliu”, a declarat Marian Stirbescu, Sales & Marketing Manager ASF.

De asemenea, versiunea 4.5 AnytimeCRM include posibilitatea gestionarii task-urilor catre membrii echipei si urmarirea realizarii acestora. Cu ajutorul aplicatiei, cei implicati actualizeaza in timp real evolutia activitatilor, usurand astfel efortul de identificare si raportare al stadiului real al proiectului.

Solutia mai permite si calcularea exacta a duratelor proiectului, prin gestionarea intervalului zilnic de lucru si a zilelor nelucratoare. In plus, costurile generate de fiecare activitate pot fi definite pe tipuri de cheltuieli, determinandu-se cu usurinta profitabilitatea unui proiect. Si numarul rapoartelor generate a fost imbogatit cu nu mai putin de 20, pentru urmarirea tuturor delegarilor si ale etapelor de proiect. Desi considera ca aceste functionalitati sunt instrumente utile pentru toate institutiile  statului care gestioneaza proiecte europene, Stirbescu apreciaza ca vanzarile solutiei vor fi in mediul privat, in special in randul companiilor de consultanta.

“Din observatiile noastre sunt sute de proiecte europene in curs de aprobare si mii care nu au primit platile aferente, in parte pentru ca beneficiarii au dificultati in derularea lor. Ca atare, sunt toate premisele ca noile module ale aplicatiei sa fie interesante pentru orice organizatie implicata in domeniu”, a mai declarat directorul de vanzari al companiei.

Concret, avand in vedere extinderea aplicabilitatii solutiei, oficialul ASF mizeaza pe o triplare a vanzarilor AnytimeCRM in 2010 fata de anul trecut, catre valoarea de 350.000 de euro.

Prin intermediul paginii create pe Facebook, sunt la un click distanta ultimele noutati privind beneficiile, campaniile sau evenimentele pe care CardAvantaj le pregateste. CardAvantaj si prietenii lui au la dispozitie o pagina dedicata, prin intermediul careia acestia pot interactiona si afla in…

GENESYS Systems, furnizor de aplicatii software de business, implementeaza in cadrul grupului de companii Agricover o solutie de gestiune a activitatii de trading cereale bazata pe platforma Microsoft Dynamics CRM.

GENESYS Systems, furnizor de aplicatii software de business, a obtinut recent competenta Customer Relationship Management pentru solutia Microsoft Dynamics CRM. GENESYS Systems este partener Microsoft GOLD, cel mai inalt nivel de certificare acordat partenerilor Microsoft.

Peste 12% din cei 7,4 milioane de utilizatori de Internet din Romania acceseaza website-uri de sanatate. In conditiile in care sub 1% din farmaciile din Romania detin un site propriu si doar 0,2% au portal de comenzi online, Pluriva, unul dintre liderii industriei software de sanatate, lanseaza…

In luna iunie 2010, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), prin Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI), a transferat infrastructura TIC a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (http://www.anpc.gov.ro) pe platforma tehnica de…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 11 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 88 ori.

Publica un raspuns