Viteza maxima atinsa este de 120 de mile/h (193km/h)
Ofertele excentrice pentru miliardarii lumii nu sunt afec­tate de recesiune. Din mij­locul oceanului nu se vad cozile pe care le fac somerii, grevele muncitorilor si framantarile din lumea a treia.
Producatorul auto Mercedes Benz si constructorul de ambarcatiuni Cigarette Racing au scos la vanzare cel mai asteptat model al anului pe piata barcilor cu motor de lux. Modelul AMG Cigarette 46 Rider XP este inspirat de designul si performantele autotu­rismului Mercedes-Benz SLS AMG.
Este echipat cu un motor de 9 litri, tip V8 bi-turbo, care dezvolta o putere totala de 2.700 de cai putere (foto medalion). Viteza maxima atinsa este de 120 de mile/h (193km/h). Barca este fabricata de compania Maranello Marine din Köln.
Asocierea dintre Mercedes si Ciga­rette are la baza politica produ­catorului auto german de a colabora cu diferiti constructori din industria luxului. Mercedes Benz s-a implicat si in pro­ductia de elicoptere, alaturi de Euro­copter.
AMG Cigarette 46 Rider XP a fost lansat ca prototip in luna februarie a acestui an, la o expozitie internationala din Miami, SUA. La inceputul acestei saptamani, modelul a aparut la vanzare pe site-ul specializat JamesList, pentru 900.000 de euro, fara TVA. Autotu­rismul va fi lansat pentru publicul larg in 2011. O colaborare de trei ani
La Miami a fost pentru prima data cand un autoturism a fost expus langa o ambarcatiune. Cigarette si Mercedes au initiat parteneriatul in urma cu trei ani, pe baza ideii ca au acelasi segment-tinta. „Consider ca Cigarette este un brand de lux in aceeasi masura in care este un brand de navigatie”, a afirmat Skip Braver, presedintele companiei, in 2002, la putin timp dupa ce a cumparat-o.
Mercedes si Cigarette au inceput sa lucreze la proiectul acestei barci in urma cu doi ani.
Ambarcatiunea beneficiaza de peste 100 de inovatii de design, mecanica si navigare. S-au folosit tehnici de constructie cu scopul de a face modelul cat de usor si puternic posibil. In acest sens, Cigarette Racing s-a folosit de experienta sa in cursele de barci, unde foloseste modele care ajung la viteze de 170 mile/h (273km/h).
Constructorii germani au utilizat acelasi tip de vopsea folosit pentru prototipul autoturismului – AMG Alu­beam. Aceasta vopsea este aplicata manual si ofera senzatia absoluta de „metalizare”, pentru ca are pigmenti de 30-50 nanometri, care accentueaza liniile barcii. In afara de vopsea, modelul a mai imprumutat de la Mercedes SLS AMG detalii de interior si sistemele electrice si electronice. Raspunsul concurentei
La nivel international, aceasta vara a fost foarte bogata in lansari sau anunturi de lansare a unor ambarcatiuni de lux.
Constructorul italian Benetti a anuntat lansarea modelului de iaht de lux Ulysses. La o lungime de peste 50 de metri, acesta atinge o viteza maxima de 14,5 noduri (27 km/h). Santierele Benetti au fost infiintate in 1873, iar in prezent sunt parte a unui business international in domeniul ambarcatiunilor de lux. Unul dintre punctele forte ale acestui model ar putea fi dotarea cu un heliport. De asemenea, iahtul beneficiaza de cele mai recente tehnologii mecanice si electronice.
Compania Prout International se pre­ga­teste sa lanseze, in 2011, cata­maranul P-77, construit pe un santier din China.
Ambarcatiunea va avea cinci sau sase cabine cu paturi duble si finisaje de lux. Prout International este o companie americana, cu sediul in statul Florida, infiintata in 1954. Toata productia a fost mutata in China dupa 2000.
Constructorul francez Fontaine Pajot a lansat catamaranul Mahe 36 Evolution, care are caracteristicile obisnuite pentru un iaht de lux. Cabina de comanda ofera o vizibilitate de 360°, iar salonul interior are o suprafata de 15 mp. Fountaine Pajot este un producator cu sediul in portul La Rochelle, care a intrat in businessul cata­maranelor de lux in 1983.

Citeste articolul pe: Financiarul

Ambarcatiune de un milion de euro construita de Cigarette si Mercedes

Viteza maxima atinsa este de 120 de mile/h (193km/h)
Ofertele excentrice pentru miliardarii lumii nu sunt afec­tate de recesiune. Din mij­locul oceanului nu se vad cozile pe care le fac somerii, grevele muncitorilor si framantarile din lumea a treia.
Producatorul auto Mercedes Benz si constructorul de ambarcatiuni Cigarette Racing au scos la vanzare cel mai asteptat model al anului pe piata barcilor cu motor de lux. Modelul AMG Cigarette 46 Rider XP este inspirat de designul si performantele autotu­rismului Mercedes-Benz SLS AMG.
Este echipat cu un motor de 9 litri, tip V8 bi-turbo, care dezvolta o putere totala de 2.700 de cai putere (foto medalion). Viteza maxima atinsa este de 120 de mile/h (193km/h). Barca este fabricata de compania Maranello Marine din Köln.
Asocierea dintre Mercedes si Ciga­rette are la baza politica produ­catorului auto german de a colabora cu diferiti constructori din industria luxului. Mercedes Benz s-a implicat si in pro­ductia de elicoptere, alaturi de Euro­copter.
AMG Cigarette 46 Rider XP a fost lansat ca prototip in luna februarie a acestui an, la o expozitie internationala din Miami, SUA. La inceputul acestei saptamani, modelul a aparut la vanzare pe site-ul specializat JamesList, pentru 900.000 de euro, fara TVA. Autotu­rismul va fi lansat pentru publicul larg in 2011. O colaborare de trei ani
La Miami a fost pentru prima data cand un autoturism a fost expus langa o ambarcatiune. Cigarette si Mercedes au initiat parteneriatul in urma cu trei ani, pe baza ideii ca au acelasi segment-tinta. „Consider ca Cigarette este un brand de lux in aceeasi masura in care este un brand de navigatie”, a afirmat Skip Braver, presedintele companiei, in 2002, la putin timp dupa ce a cumparat-o.
Mercedes si Cigarette au inceput sa lucreze la proiectul acestei barci in urma cu doi ani.
Ambarcatiunea beneficiaza de peste 100 de inovatii de design, mecanica si navigare. S-au folosit tehnici de constructie cu scopul de a face modelul cat de usor si puternic posibil. In acest sens, Cigarette Racing s-a folosit de experienta sa in cursele de barci, unde foloseste modele care ajung la viteze de 170 mile/h (273km/h).
Constructorii germani au utilizat acelasi tip de vopsea folosit pentru prototipul autoturismului – AMG Alu­beam. Aceasta vopsea este aplicata manual si ofera senzatia absoluta de „metalizare”, pentru ca are pigmenti de 30-50 nanometri, care accentueaza liniile barcii. In afara de vopsea, modelul a mai imprumutat de la Mercedes SLS AMG detalii de interior si sistemele electrice si electronice. Raspunsul concurentei
La nivel international, aceasta vara a fost foarte bogata in lansari sau anunturi de lansare a unor ambarcatiuni de lux.
Constructorul italian Benetti a anuntat lansarea modelului de iaht de lux Ulysses. La o lungime de peste 50 de metri, acesta atinge o viteza maxima de 14,5 noduri (27 km/h). Santierele Benetti au fost infiintate in 1873, iar in prezent sunt parte a unui business international in domeniul ambarcatiunilor de lux. Unul dintre punctele forte ale acestui model ar putea fi dotarea cu un heliport. De asemenea, iahtul beneficiaza de cele mai recente tehnologii mecanice si electronice.
Compania Prout International se pre­ga­teste sa lanseze, in 2011, cata­maranul P-77, construit pe un santier din China.
Ambarcatiunea va avea cinci sau sase cabine cu paturi duble si finisaje de lux. Prout International este o companie americana, cu sediul in statul Florida, infiintata in 1954. Toata productia a fost mutata in China dupa 2000.
Constructorul francez Fontaine Pajot a lansat catamaranul Mahe 36 Evolution, care are caracteristicile obisnuite pentru un iaht de lux. Cabina de comanda ofera o vizibilitate de 360°, iar salonul interior are o suprafata de 15 mp. Fountaine Pajot este un producator cu sediul in portul La Rochelle, care a intrat in businessul cata­maranelor de lux in 1983.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 19 aug., 2010 in categoria Business. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 564 ori.

Publica un raspuns