AOL, fosta divizie online a grupului Time Warner, intentioneaza sa lanseze inca 500 de site-uri sub umbrela Patch, anul acesta, plan care face parte din strategia de a redeveni un punct de reper pentru utilizatorii care cauta harti, recenzii sau continut regional, scrie Reuters.
AOL, care incearca sa rupa legaturile cu trecutul, cand era cunoscut ca un furnizor de servicii de Internet dial-up, a lansat 100 de site-uri locale si intentioneaza sa cheltuiasca peste 50 de milioane de dolari pentru alte 500 pana la sfarsitul anului.
„Credem ca regionalul va deveni o parte importanta a viitorului”, a spus Tim Armstrong, directorul executiv al companiei
AOL tinteste 20 de miliarde de dolari din piata de publicitate online din SUA, potrivit reprezentantilor companiei.

Citeste articolul pe: Daily Business

AOL vrea sa lanseze 500 de site-uri anul acesta

AOL, fosta divizie online a grupului Time Warner, intentioneaza sa lanseze inca 500 de site-uri sub umbrela Patch, anul acesta, plan care face parte din strategia de a redeveni un punct de reper pentru utilizatorii care cauta harti, recenzii sau continut regional, scrie Reuters.
AOL, care incearca sa rupa legaturile cu trecutul, cand era cunoscut ca un furnizor de servicii de Internet dial-up, a lansat 100 de site-uri locale si intentioneaza sa cheltuiasca peste 50 de milioane de dolari pentru alte 500 pana la sfarsitul anului.
„Credem ca regionalul va deveni o parte importanta a viitorului”, a spus Tim Armstrong, directorul executiv al companiei
AOL tinteste 20 de miliarde de dolari din piata de publicitate online din SUA, potrivit reprezentantilor companiei.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 17 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 122 ori.

Publica un raspuns