Apple
se retrage din business-ul cu reteaua de publicitate prin care plasa reclame pe mai multe platforme mobile si se concentreaza pe reteaua iAd, destinata numai echipamentelor Apple, scrie Reuters.
Compania i-a anuntat pe advertiseri si dezvoltatori ca nu mai accepta campanii publicitare pe reteaua Quattro si ca va inceta sa mai ruleze reclame pe aceasta din 30 septembrie. Reteaua de publicitate rula campanii pe mai multe platforme de telefonie mobila, invlusiv pe cea rivala, Android, conform sursei citate.
Citeste articolul pe: Daily Business
Apple
se retrage din business-ul cu reteaua de publicitate prin care plasa reclame pe mai multe platforme mobile si se concentreaza pe reteaua iAd, destinata numai echipamentelor Apple, scrie Reuters.
Compania i-a anuntat pe advertiseri si dezvoltatori ca nu mai accepta campanii publicitare pe reteaua Quattro si ca va inceta sa mai ruleze reclame pe aceasta din 30 septembrie. Reteaua de publicitate rula campanii pe mai multe platforme de telefonie mobila, invlusiv pe cea rivala, Android, conform sursei citate.
Citeste articolul pe: Daily Business