Apple
se retrage din business-ul cu reteaua de publicitate prin care plasa reclame pe mai multe platforme mobile si se concentreaza pe reteaua iAd, destinata numai echipamentelor Apple, scrie Reuters.
Compania i-a anuntat pe advertiseri si dezvoltatori ca nu mai accepta campanii publicitare pe reteaua Quattro si ca va inceta sa mai ruleze reclame pe aceasta din 30 septembrie. Reteaua de publicitate rula campanii pe mai multe platforme de telefonie mobila, invlusiv pe cea rivala, Android, conform sursei citate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Apple inchide operatiunile Quattro Ad Net si se axeaza pe iAd

Apple
se retrage din business-ul cu reteaua de publicitate prin care plasa reclame pe mai multe platforme mobile si se concentreaza pe reteaua iAd, destinata numai echipamentelor Apple, scrie Reuters.
Compania i-a anuntat pe advertiseri si dezvoltatori ca nu mai accepta campanii publicitare pe reteaua Quattro si ca va inceta sa mai ruleze reclame pe aceasta din 30 septembrie. Reteaua de publicitate rula campanii pe mai multe platforme de telefonie mobila, invlusiv pe cea rivala, Android, conform sursei citate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 20 aug., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 648 ori.

Publica un raspuns