Platforma de comunicare Joy is BMW, dezvoltata de agentia Initiative Romania, care include 4 spoturi TV difuzate de National Geographic in 10 tari europene, inclusiv Romania, dispune de 25% din bugetul de comunicare al BMW in Romania anul acesta, potrivit oficilailor Initiative.
Campania Joy is BMW este comunicata printr-o serie de proiecte media si interactive pe TV, in presa si online.
In afara strategiei de media, Initiative a coordonat si dezvoltarea unui serial compus din 4 video-spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic in Romania, Malta, Grecia, Serbia, Croatia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia si Bulgaria.
Platforma este o continuare a campanie de imagine lansate de Initiative pentru BMW anul trecut.

Citeste articolul pe: Daily Business

BMW Romania investeste un sfert din bugetul anual de comunicare intr-o campanie difuzata simultan in 10 tari

Platforma de comunicare Joy is BMW, dezvoltata de agentia Initiative Romania, care include 4 spoturi TV difuzate de National Geographic in 10 tari europene, inclusiv Romania, dispune de 25% din bugetul de comunicare al BMW in Romania anul acesta, potrivit oficilailor Initiative.
Campania Joy is BMW este comunicata printr-o serie de proiecte media si interactive pe TV, in presa si online.
In afara strategiei de media, Initiative a coordonat si dezvoltarea unui serial compus din 4 video-spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic in Romania, Malta, Grecia, Serbia, Croatia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia si Bulgaria.
Platforma este o continuare a campanie de imagine lansate de Initiative pentru BMW anul trecut.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 11 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 143 ori.

Publica un raspuns