Mult aşteptata gamă Graffiti Limited Edition de la CANYON va fi disponibilă prin intermediul partenerilor companiei începând cu data de 1 septembrie 2010. Materiale de presă, competiţii grafitti, muzică şi street dance sunt doar câteva dintre activităţile organizate de birourile locale CANYON.
Echipa Canyon a plecat din Olanda astăzi, 30 august, şi se va opri în oraşele Varşovia, Praga, Budapesta, Lubliana, Zagreb, Sarajevo, Belgrad, Sofia, Bucureşti şi apoi se va întoarce acasă. O maşină sport a fost personalizată cu desene grafitti, special pentru acest eveniment, iar rezultatele sunt uimitoare.
„Acest proiect este unul foarte important pentru noi”, explică Geert van Dijk, VP Sales & Marketing. „Va fi o experienţă intensă, dar cu siguranţă va aduce cu sine şi multă distracţie. Fiecare oraş va avea o temă unică, ce va include activităţi inedite. Ne vom întâlni cu presa şi clienţii de top, dar şi cu fanii Canyon din fiecare ţară. Va fi memorabil”.
Organizate cu preponderenţă în centre comerciale, pieţe centrale, baruri şi cafenele renumite, evenimentele locale de lansare a gamei de produse Grafitti Limited Edition vor include: concursuri şi demonstraţii grafitii, concursuri de skateboard, muzică şi multe altele. Fiecare eveniment va beneficia de o prezentare oficială pentru clienţii de top şi presă, în care echipa Canyon va prezenta produsele Graffiti Limited Edition.
Traseul echipei Canyon în marile oraşe din Europa va putea fi urmărit pe Facebook, YouTube, Twitter şi pe website-ul Canyon.
Produsele din prima Ediţie Limitată Canyon vor fi personalizate cu impresionante desene grafitti – o alăturare unică, nemaîntâlnită în industria IT. Mai mult, 5% din profitul adus de această gamă de produse va fi donat pentru susţinerea programelor de ajutorare a copiilor. Clienţii vor putea achiziţiona produsele din seria limitată grafitti până la sfârşitul anului 2010.

Citeste articolul pe: Agora News

CANYON Roadshow: 10 oraşe în 10 zile spectaculoase

Mult aşteptata gamă Graffiti Limited Edition de la CANYON va fi disponibilă prin intermediul partenerilor companiei începând cu data de 1 septembrie 2010. Materiale de presă, competiţii grafitti, muzică şi street dance sunt doar câteva dintre activităţile organizate de birourile locale CANYON.
Echipa Canyon a plecat din Olanda astăzi, 30 august, şi se va opri în oraşele Varşovia, Praga, Budapesta, Lubliana, Zagreb, Sarajevo, Belgrad, Sofia, Bucureşti şi apoi se va întoarce acasă. O maşină sport a fost personalizată cu desene grafitti, special pentru acest eveniment, iar rezultatele sunt uimitoare.
„Acest proiect este unul foarte important pentru noi”, explică Geert van Dijk, VP Sales & Marketing. „Va fi o experienţă intensă, dar cu siguranţă va aduce cu sine şi multă distracţie. Fiecare oraş va avea o temă unică, ce va include activităţi inedite. Ne vom întâlni cu presa şi clienţii de top, dar şi cu fanii Canyon din fiecare ţară. Va fi memorabil”.
Organizate cu preponderenţă în centre comerciale, pieţe centrale, baruri şi cafenele renumite, evenimentele locale de lansare a gamei de produse Grafitti Limited Edition vor include: concursuri şi demonstraţii grafitii, concursuri de skateboard, muzică şi multe altele. Fiecare eveniment va beneficia de o prezentare oficială pentru clienţii de top şi presă, în care echipa Canyon va prezenta produsele Graffiti Limited Edition.
Traseul echipei Canyon în marile oraşe din Europa va putea fi urmărit pe Facebook, YouTube, Twitter şi pe website-ul Canyon.
Produsele din prima Ediţie Limitată Canyon vor fi personalizate cu impresionante desene grafitti – o alăturare unică, nemaîntâlnită în industria IT. Mai mult, 5% din profitul adus de această gamă de produse va fi donat pentru susţinerea programelor de ajutorare a copiilor. Clienţii vor putea achiziţiona produsele din seria limitată grafitti până la sfârşitul anului 2010.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 30 aug., 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 187 ori.

Publica un raspuns