DNA Solutions sustine consumatorii de solutii enterprise Nortel prin know-how specializat si prin parteneriatul de incredere cu liderul mondial in productia de echipamente de telecomunicatii Avaya.

Odata cu preluarea brandului Nortel de catre compania Avaya, aria de consumatori de solutii Avaya se va extinde substantial. Aceasta miscare va asigura pozitia de lider mondial producatorului de echipamente de call center si telefonie Avaya, asigurand continuitate si calitate tehnologica sporita consumatorilor de solutii Nortel. Ambele companii se remarca prin notorietatea globala si prin faptul ca au castigat de-a lungul timpului increderea si loialitatea comunitatii de telecomunicatii. Prin consolidarea acestui ecosistem strategic clientii se vor bucura de inovatii mai rapide, de solutii de reducere a costurilor si de simplificare a operatiunilor, de un lant de distributie mai eficient si de resurse si know-how fara egal pentru acest sector de activitate. Mai mult, echipa de experti tehnologici Avaya s-a extins cu inca aproximativ 6.000 de specialisti Nortel, avand grija ca serviciile de mentenanta contractate sa fie asigurate in mod impecabil, prin intermediul retelei autorizate de parteneri din toata lumea.

DNA Solutions sustine companiile care au implementat solutii Nortel si asigura stabilitate si servicii superioare de suport si mentenanta, fiind un partener de incredere Avaya. Noul demers al celor mai mari jucatori ai pietei mondiale de solutii enterprise va aduce un plus de valoare si varietate in zona de telecomunicatii, in special in sectorul call centerelor.

DNA Solutions a implementat cu succes numeroase proiecte de call center, telefonie si retelistica, folosind tehnologiile de ultima generatie ale Nortel si Avaya, de la solutii moderne de conferinta audio-video, telefonie IP, IVR, la aplicatii de optimizare de business, precum raportare, monitorizare si pachete de tip Unified Communication. Aliantele strategice ale companiei sunt orientate catre nevoile tehnologice ale clientilor, pentru a oferi echipamente ce genereaza performanta si dezvoltare de business, prin inovatie si consultanta specializata.

Contact: OANA OLTEANU, Communication Specialist; Tel.: 021.232.88.06; Mobil: 0729.038.972.

– Noile sisteme au fost anuntate odata cu migrarea unui numar record de clienti ai competitiei catre sistemele IBM Power Systems. – IBM a obtinut cel mai mare scor din industrie la testul de evaluarea performantei TPC-C, depasind cu mult rezultatele obtinute de HP si Oracle. – Noul sistem…

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti producatori regionali de software, anunta extinderea facilitatilor sistemul de Warehouse Management dedicat optimizarii activitatilor specifice depozitelor. Noile facilitati asigura automatizarea intregului flux din cadrul unui depozit incepand cu…

Incepand din 14.08.2010 ATIC (Asociatia pentru Tehnologia Informatiilor si Comunicatii din Romania – www.atic.org.ro) a fost certificata ca „WITSA Business Center” in Romania. Asociatia mondiala WITSA (World Information Technology and Services Alliance – www.witsa.org) a demarat in acest an un…

ASUS a colaborat cu Sennheiser pentru a le oferi gamerilor impatimiti o solutie audio completa. Pachetul comun este compus din ASUS Xonar Xense One si Sennheiser PC350 Xense, imbinand tehnologia de ultima generatie a placilor audio si calitatea superioara a castilor in vederea redarii sunetului…

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti producatori regionali de software, anunta includerea unor facilitati extinse in sistemul Charisma Collection dedicat recuperarii debitelor de la clienti. Noua versiune include, printre altele, un modul de remarketing proiectat special pentru a gestiona…

Citeste articolul pe: Computer World

DNA Solutions sprijina categoria de consumatori de solutii Nortel, prin intermediul parteneriatului cu Avaya

DNA Solutions sustine consumatorii de solutii enterprise Nortel prin know-how specializat si prin parteneriatul de incredere cu liderul mondial in productia de echipamente de telecomunicatii Avaya.

Odata cu preluarea brandului Nortel de catre compania Avaya, aria de consumatori de solutii Avaya se va extinde substantial. Aceasta miscare va asigura pozitia de lider mondial producatorului de echipamente de call center si telefonie Avaya, asigurand continuitate si calitate tehnologica sporita consumatorilor de solutii Nortel. Ambele companii se remarca prin notorietatea globala si prin faptul ca au castigat de-a lungul timpului increderea si loialitatea comunitatii de telecomunicatii. Prin consolidarea acestui ecosistem strategic clientii se vor bucura de inovatii mai rapide, de solutii de reducere a costurilor si de simplificare a operatiunilor, de un lant de distributie mai eficient si de resurse si know-how fara egal pentru acest sector de activitate. Mai mult, echipa de experti tehnologici Avaya s-a extins cu inca aproximativ 6.000 de specialisti Nortel, avand grija ca serviciile de mentenanta contractate sa fie asigurate in mod impecabil, prin intermediul retelei autorizate de parteneri din toata lumea.

DNA Solutions sustine companiile care au implementat solutii Nortel si asigura stabilitate si servicii superioare de suport si mentenanta, fiind un partener de incredere Avaya. Noul demers al celor mai mari jucatori ai pietei mondiale de solutii enterprise va aduce un plus de valoare si varietate in zona de telecomunicatii, in special in sectorul call centerelor.

DNA Solutions a implementat cu succes numeroase proiecte de call center, telefonie si retelistica, folosind tehnologiile de ultima generatie ale Nortel si Avaya, de la solutii moderne de conferinta audio-video, telefonie IP, IVR, la aplicatii de optimizare de business, precum raportare, monitorizare si pachete de tip Unified Communication. Aliantele strategice ale companiei sunt orientate catre nevoile tehnologice ale clientilor, pentru a oferi echipamente ce genereaza performanta si dezvoltare de business, prin inovatie si consultanta specializata.

Contact: OANA OLTEANU, Communication Specialist; Tel.: 021.232.88.06; Mobil: 0729.038.972.

– Noile sisteme au fost anuntate odata cu migrarea unui numar record de clienti ai competitiei catre sistemele IBM Power Systems. – IBM a obtinut cel mai mare scor din industrie la testul de evaluarea performantei TPC-C, depasind cu mult rezultatele obtinute de HP si Oracle. – Noul sistem…

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti producatori regionali de software, anunta extinderea facilitatilor sistemul de Warehouse Management dedicat optimizarii activitatilor specifice depozitelor. Noile facilitati asigura automatizarea intregului flux din cadrul unui depozit incepand cu…

Incepand din 14.08.2010 ATIC (Asociatia pentru Tehnologia Informatiilor si Comunicatii din Romania – www.atic.org.ro) a fost certificata ca „WITSA Business Center” in Romania. Asociatia mondiala WITSA (World Information Technology and Services Alliance – www.witsa.org) a demarat in acest an un…

ASUS a colaborat cu Sennheiser pentru a le oferi gamerilor impatimiti o solutie audio completa. Pachetul comun este compus din ASUS Xonar Xense One si Sennheiser PC350 Xense, imbinand tehnologia de ultima generatie a placilor audio si calitatea superioara a castilor in vederea redarii sunetului…

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti producatori regionali de software, anunta includerea unor facilitati extinse in sistemul Charisma Collection dedicat recuperarii debitelor de la clienti. Noua versiune include, printre altele, un modul de remarketing proiectat special pentru a gestiona…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 30 aug., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 413 ori.

Publica un raspuns