Facebook ar putea dezvalui miercuri o noua functie de localizare, prin intermediul careia cei 500 milioane de useri ai retelei sociale vor putea sa semnaleze locul unde se afla pe o harta online, in mod automat. Zvonuri privind lansarea acestei noi optiuni circula de mai multe luni iar in martie oficialii Facebook au confirmat ca au „cateva idei” privind o astfel de functie, scrie Reuters.
Noua functie ar urma sa permita localizarea in momentul accesarii retelei sociale de pe telefonul mobil dotat cu GPS. Detaliile sunt insa inexacte in prezent, oficialii Facebook urmand „sa faca lumina” asupra subiectului miercuri, in cadrul unei conferinte in care ar putea anunta si alte functii noi.
In prezent, servicii precum Foursquare si Gowalla se folosesc de GPS-urile integrate in telefoane pentru servicii de localizare. Dintre toate companiile ce au acest domeniu de activitate, Foursquare a fost cea mai agresiva, inregistrand in ultimele luni peste 100 milioane de check-in-uri de la useri.
Intrarea Facebook pe acest segment ar putea aduce mari probleme companiilor ce au ca domeniu de activitate serviciile de localizare, spun analistii.
Pe de alta parte, nu este exclus ca Facebook sa fi incheiat un acord cu una dintre companiile ce ofera deja aceste servicii, devenind astfel aliat al acesteia.
Vezi aici cum functioneaza serviciul de geo-localizare al Foursquare.

Citeste articolul pe: Daily Business

Facebook ar putea anunta miercuri un serviciu de geo-localizare pentru cei 500 mil. de utilizatori ai retelei

Facebook ar putea dezvalui miercuri o noua functie de localizare, prin intermediul careia cei 500 milioane de useri ai retelei sociale vor putea sa semnaleze locul unde se afla pe o harta online, in mod automat. Zvonuri privind lansarea acestei noi optiuni circula de mai multe luni iar in martie oficialii Facebook au confirmat ca au „cateva idei” privind o astfel de functie, scrie Reuters.
Noua functie ar urma sa permita localizarea in momentul accesarii retelei sociale de pe telefonul mobil dotat cu GPS. Detaliile sunt insa inexacte in prezent, oficialii Facebook urmand „sa faca lumina” asupra subiectului miercuri, in cadrul unei conferinte in care ar putea anunta si alte functii noi.
In prezent, servicii precum Foursquare si Gowalla se folosesc de GPS-urile integrate in telefoane pentru servicii de localizare. Dintre toate companiile ce au acest domeniu de activitate, Foursquare a fost cea mai agresiva, inregistrand in ultimele luni peste 100 milioane de check-in-uri de la useri.
Intrarea Facebook pe acest segment ar putea aduce mari probleme companiilor ce au ca domeniu de activitate serviciile de localizare, spun analistii.
Pe de alta parte, nu este exclus ca Facebook sa fi incheiat un acord cu una dintre companiile ce ofera deja aceste servicii, devenind astfel aliat al acesteia.
Vezi aici cum functioneaza serviciul de geo-localizare al Foursquare.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 19 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 479 ori.

Publica un raspuns