Germanos a lansat, în această vară, o nouă companie TV în parteneriat cu echipa Ogilvy România şi care va rula până la finalul anului 2010.
Anii ’70, ’80 şi ’90 au fost reînviaţi în cele 8 spoturi noi în care se face o comparaţie între tehnologia folosită în acei ani şi noile tehnologii din zilele noastre.
„Ceea ce a definit dintotdeauna comunicarea Germanos a fost abordarea prietenoasă şi apropierea de consumator şi nevoile sale. Prin noua campanie continuăm acest drum, pornind de la informaţiile primite de la consumatorii noştri, care apreciază expertiza şi gama largă de produse pe care le pot găsi în oricare magazin Germanos”, a declarat Ştefania Creaţă, Senior Brand Manager Germanos Telecom România.
„Ideea campaniei s-a conturat pornind de la faptul că evoluţia tehnologiei a rezolvat numeroase probleme, uneori hilare, cu care ne confruntam în trecut. Situaţiile reprezentate în spoturi sunt inspirate din episoade care erau reale şi comune în urmă cu 20 sau 30 de ani, tipice pentru spaţiul românesc, în care fiecare dintre noi se poate regăsi”, a declarat Raluca Petrescu, Account Director Ogilvy Romania.
Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Albert Nica – Executive Creative Director; Anca Ungureanu – Art Director; Alexandru Bădărău – Copywriter; Raluca Petrescu – Account Director; Andreea Bahrin – Account Manager; Cristian Şerban – AV Producer.
Din partea Germanos, echipa care a coordonat realizarea campaniei este formată din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director; Dana Bursuc – Senior Marketing Communication Manager; Ştefania Creaţă – Senior Brand Manager; Daniela Şotîngeanu – Marketing Coordinator.

Citeste articolul pe: Curierul National

Germanos lansează o nouă companie TV

Germanos a lansat, în această vară, o nouă companie TV în parteneriat cu echipa Ogilvy România şi care va rula până la finalul anului 2010.
Anii ’70, ’80 şi ’90 au fost reînviaţi în cele 8 spoturi noi în care se face o comparaţie între tehnologia folosită în acei ani şi noile tehnologii din zilele noastre.
„Ceea ce a definit dintotdeauna comunicarea Germanos a fost abordarea prietenoasă şi apropierea de consumator şi nevoile sale. Prin noua campanie continuăm acest drum, pornind de la informaţiile primite de la consumatorii noştri, care apreciază expertiza şi gama largă de produse pe care le pot găsi în oricare magazin Germanos”, a declarat Ştefania Creaţă, Senior Brand Manager Germanos Telecom România.
„Ideea campaniei s-a conturat pornind de la faptul că evoluţia tehnologiei a rezolvat numeroase probleme, uneori hilare, cu care ne confruntam în trecut. Situaţiile reprezentate în spoturi sunt inspirate din episoade care erau reale şi comune în urmă cu 20 sau 30 de ani, tipice pentru spaţiul românesc, în care fiecare dintre noi se poate regăsi”, a declarat Raluca Petrescu, Account Director Ogilvy Romania.
Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Albert Nica – Executive Creative Director; Anca Ungureanu – Art Director; Alexandru Bădărău – Copywriter; Raluca Petrescu – Account Director; Andreea Bahrin – Account Manager; Cristian Şerban – AV Producer.
Din partea Germanos, echipa care a coordonat realizarea campaniei este formată din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director; Dana Bursuc – Senior Marketing Communication Manager; Ştefania Creaţă – Senior Brand Manager; Daniela Şotîngeanu – Marketing Coordinator.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 16 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 126 ori.

Publica un raspuns