Google va introduce de săptămâna viitoare o nouă aplicaţie în Gmail, serviciul de email al companiei, care va avea rolul de a cataloga e-mailurile primite în funcţie de importanţa acestora.
Priority Inbox, aşa cum se numeşte noua aplicaţie, va împărţi Inboxul utilizatorilor în trei secţiuni „Important and unread – Importante şi necitite”, „Starred –Vizualizate”, şi „Everything Else – Altele”.
Pe măsura ce utilizatorii primesc emailuri, Gmail le va semnaliza automat pe cele mai importante. Serviciul de email foloseşte o varietate de filtre pentru a decide care emailuri sunt importante, ţinând cont de persoanele cu care se schimbă cele mai multe mesaje precum şi cele care se deschid şi la care se răspunde, se arată într-un post pe blogul oficial al companiei.
Serviciul va fi disponibil în câteva săptâmani sub forma unui link în colţul din dreapta sus al contului de Gmail.
SURSA: googleblog.blogspot.com

Citeste articolul pe: Capital

Gmail: email-urile vor fi ordonate în funcţie de importanţă

Google va introduce de săptămâna viitoare o nouă aplicaţie în Gmail, serviciul de email al companiei, care va avea rolul de a cataloga e-mailurile primite în funcţie de importanţa acestora.
Priority Inbox, aşa cum se numeşte noua aplicaţie, va împărţi Inboxul utilizatorilor în trei secţiuni „Important and unread – Importante şi necitite”, „Starred –Vizualizate”, şi „Everything Else – Altele”.
Pe măsura ce utilizatorii primesc emailuri, Gmail le va semnaliza automat pe cele mai importante. Serviciul de email foloseşte o varietate de filtre pentru a decide care emailuri sunt importante, ţinând cont de persoanele cu care se schimbă cele mai multe mesaje precum şi cele care se deschid şi la care se răspunde, se arată într-un post pe blogul oficial al companiei.
Serviciul va fi disponibil în câteva săptâmani sub forma unui link în colţul din dreapta sus al contului de Gmail.
SURSA: googleblog.blogspot.com

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 349 ori.

Publica un raspuns