IBM şi Unica Corporation au anunţat că au ajuns la un acord definitiv cu privire la achiziţionarea Unica de către IBM printr-o tranzacţie efectuată cash, la un preţ de 21 de dolari per acţiune sau 480 de milioane de dolari net. Unica, o companie cu capital public din Waltham, Mass., va dezvolta capabilitatea IBM de a oferi companiilor suport în analiza şi anticiparea preferinţelor consumatorilor şi va dezvolta campanii de marketing puternic direcţionate către un anumit public.
Tranzacţia, ce depinde de acordul acţionarilor Unica, de autorizaţiile de reglementare aplicabile şi alte condiţii obişnuite de finalizare a unei tranzacţii, va fi finalizată în trimestrul patru al anului 2010.
Beneficiind de experienţa vastă în industrie, Unica are peste 1500 de clienţi globali dintr-o gamă variată de domenii, cum ar fi servicii financiare, asigurări, telecomunicaţii, turism. Printre clienţii Unica se număra Best Buy, eBay, ING, Monster, Starwood şi US Cellular.
Achiziţia anunţată extinde portofoliul IBM de soluţii software destinate automatizării, administrării şi accelerării proceselor centrale de business din marketing, vânzări, procesarea comenzilor. Această achiziţie, împreună cu recentele preluări: Sterling Commerce şi Coremetrics de către IBM, va spori capabilitatea IBM de a răspunde cererilor clienţilor de pe această piaţă în creştere.
„IBM înţelege necesitatea companiilor de a transforma procesele centrale de business în aplicaţii de marketing prin inteligenţă şi automatizare”, a precizat Craig Hayman, general manager, IBM Industry Solutions. „Unică a fost prima opţiune pentru IBM datorită posibilităţii de a automatiza capabilităţi de marketing şi datorită reputaţiei de a oferi soluţii de marketing de succes companiilor internaţionale”.
„Ţelul Unica este de a ajuta clienţii să transmită mesaje de marketing atât de relevante, încât să fie percepute ca un serviciu oferit beneficiarilor clienţilor noştri”, a precizat Yuchun Lee, CEO, Unica Corp. „Împreună cu IBM, vom oferi soluţiile noastre de marketing enterprise unei game variate de clienţi internaţionali cu portofolii cuprinzătoare”.
Cei 500 de angajaţi ai Unica vor fi integraţi în divizia IBM Software Solutions Group, ce oferă servicii unei game variate de industrii.

Citeste articolul pe: Agora News

IBM achiziţionează Unica Corporation

IBM şi Unica Corporation au anunţat că au ajuns la un acord definitiv cu privire la achiziţionarea Unica de către IBM printr-o tranzacţie efectuată cash, la un preţ de 21 de dolari per acţiune sau 480 de milioane de dolari net. Unica, o companie cu capital public din Waltham, Mass., va dezvolta capabilitatea IBM de a oferi companiilor suport în analiza şi anticiparea preferinţelor consumatorilor şi va dezvolta campanii de marketing puternic direcţionate către un anumit public.
Tranzacţia, ce depinde de acordul acţionarilor Unica, de autorizaţiile de reglementare aplicabile şi alte condiţii obişnuite de finalizare a unei tranzacţii, va fi finalizată în trimestrul patru al anului 2010.
Beneficiind de experienţa vastă în industrie, Unica are peste 1500 de clienţi globali dintr-o gamă variată de domenii, cum ar fi servicii financiare, asigurări, telecomunicaţii, turism. Printre clienţii Unica se număra Best Buy, eBay, ING, Monster, Starwood şi US Cellular.
Achiziţia anunţată extinde portofoliul IBM de soluţii software destinate automatizării, administrării şi accelerării proceselor centrale de business din marketing, vânzări, procesarea comenzilor. Această achiziţie, împreună cu recentele preluări: Sterling Commerce şi Coremetrics de către IBM, va spori capabilitatea IBM de a răspunde cererilor clienţilor de pe această piaţă în creştere.
„IBM înţelege necesitatea companiilor de a transforma procesele centrale de business în aplicaţii de marketing prin inteligenţă şi automatizare”, a precizat Craig Hayman, general manager, IBM Industry Solutions. „Unică a fost prima opţiune pentru IBM datorită posibilităţii de a automatiza capabilităţi de marketing şi datorită reputaţiei de a oferi soluţii de marketing de succes companiilor internaţionale”.
„Ţelul Unica este de a ajuta clienţii să transmită mesaje de marketing atât de relevante, încât să fie percepute ca un serviciu oferit beneficiarilor clienţilor noştri”, a precizat Yuchun Lee, CEO, Unica Corp. „Împreună cu IBM, vom oferi soluţiile noastre de marketing enterprise unei game variate de clienţi internaţionali cu portofolii cuprinzătoare”.
Cei 500 de angajaţi ai Unica vor fi integraţi în divizia IBM Software Solutions Group, ce oferă servicii unei game variate de industrii.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 18 aug., 2010 in categoria Business, Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 437 ori.

Publica un raspuns