Patru miliarde de oameni din toată lumea se uită la televizor foarte des. Potrivit studiilor, omul de rând se uită săptămânal 37 de ore la TV, în comparaţie cu doar patru ore petrecute pe Internet.
Astăzi, experienţa TV devine din ce în ce mai inteligentă şi trece printr-o altă transformare radicală – era smart TV-ului. Este vorba de a lăsa oamenii să se bucure de ce au de oferit televiziunea şi Internetul, totul cu ajutorul unor interfeţe inteligente.
Graţie Intel şi partenerilor săi, prin intermediul tehnologiilor oferite de smart TV, utilizatorii vor fi capabili să vadă şi să caute într-o arie de difuzare TV şi Internet care practic nu are limite, şi totul doar de pe televizor. Un utilizator poate sări de la canale de televiziune la site-uri de Internet şi aplicaţiile unor reţele sociale, în timp ce se bucură de o interfaţă şi de posibilităţi de control mult mai intuitive.
În prezent, Intel se poziţionează în fruntea iniţiativei de a aduce posbilităţile Internetului la televizoare digitale, set-top-box-uri şi playere Blu-ray. Un exemplu este procesorul Intel Atom CE4100, conceput în mod special pentru dispozitive electrocasnice, pentru a oferi o fundaţie şi performanţe comune, precum şi capacităţile audio-video necesare pentru o integrare perfectă a Internetului şi a emisiilor TV.
De asemenea, compania investeşte foarte mult în toate zonele lumii pentru a înţelege felul în care trăiesc oamenii şi care sunt lucrurile care acestora le plac. Aceste cunoştinţe sunt folosite pentru a ghida direcţia în care Intel dezvoltă noile produse şi tehnologii cu scopul de a face vieţile oamenilor mai frumoase, interesante şi uşoare.
Cercetătorii de la Intel Digital Home Group au folosit o bază de date de cercetări foarte vastă, ce a fost formată cu ajutorul a mulţi ani de muncă, ce cuprinde studii despre cum se comportă oamenii în casele lor, totul pentru a înţelege care sunt experienţele ce primează în preferinţele oamenilor, şi de asemenea pentru a înţelege, ce vor aceştia de la viitorul televiziunii. Aceste dorinţe modelează acum felul în care televizoarele vor fi folosite, dar şi felul în care Intel, partenerii şi clienţii săi crează aplicaţii şi servicii pentru a transforma aceste dorinţe în realitate.
Televizoarele devin, astfel, mai inteligente ca rezultat al îmbunătăţirii tehnologiei microprocesoarelor şi a Internetului. Legea lui Moore, care a impus ritmul ridicat al inovaţiei în industria de computing pentru ultimii 40 de ani, se transformă acum într-o experienţă de televiziune, ce are la bază performanţa microprocesoarelor Intel.

Citeste articolul pe: Agora News

Intel modelează viitorul televiziunii

Patru miliarde de oameni din toată lumea se uită la televizor foarte des. Potrivit studiilor, omul de rând se uită săptămânal 37 de ore la TV, în comparaţie cu doar patru ore petrecute pe Internet.
Astăzi, experienţa TV devine din ce în ce mai inteligentă şi trece printr-o altă transformare radicală – era smart TV-ului. Este vorba de a lăsa oamenii să se bucure de ce au de oferit televiziunea şi Internetul, totul cu ajutorul unor interfeţe inteligente.
Graţie Intel şi partenerilor săi, prin intermediul tehnologiilor oferite de smart TV, utilizatorii vor fi capabili să vadă şi să caute într-o arie de difuzare TV şi Internet care practic nu are limite, şi totul doar de pe televizor. Un utilizator poate sări de la canale de televiziune la site-uri de Internet şi aplicaţiile unor reţele sociale, în timp ce se bucură de o interfaţă şi de posibilităţi de control mult mai intuitive.
În prezent, Intel se poziţionează în fruntea iniţiativei de a aduce posbilităţile Internetului la televizoare digitale, set-top-box-uri şi playere Blu-ray. Un exemplu este procesorul Intel Atom CE4100, conceput în mod special pentru dispozitive electrocasnice, pentru a oferi o fundaţie şi performanţe comune, precum şi capacităţile audio-video necesare pentru o integrare perfectă a Internetului şi a emisiilor TV.
De asemenea, compania investeşte foarte mult în toate zonele lumii pentru a înţelege felul în care trăiesc oamenii şi care sunt lucrurile care acestora le plac. Aceste cunoştinţe sunt folosite pentru a ghida direcţia în care Intel dezvoltă noile produse şi tehnologii cu scopul de a face vieţile oamenilor mai frumoase, interesante şi uşoare.
Cercetătorii de la Intel Digital Home Group au folosit o bază de date de cercetări foarte vastă, ce a fost formată cu ajutorul a mulţi ani de muncă, ce cuprinde studii despre cum se comportă oamenii în casele lor, totul pentru a înţelege care sunt experienţele ce primează în preferinţele oamenilor, şi de asemenea pentru a înţelege, ce vor aceştia de la viitorul televiziunii. Aceste dorinţe modelează acum felul în care televizoarele vor fi folosite, dar şi felul în care Intel, partenerii şi clienţii săi crează aplicaţii şi servicii pentru a transforma aceste dorinţe în realitate.
Televizoarele devin, astfel, mai inteligente ca rezultat al îmbunătăţirii tehnologiei microprocesoarelor şi a Internetului. Legea lui Moore, care a impus ritmul ridicat al inovaţiei în industria de computing pentru ultimii 40 de ani, se transformă acum într-o experienţă de televiziune, ce are la bază performanţa microprocesoarelor Intel.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 10 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 491 ori.

Publica un raspuns