Editura Meteor Press Colectia Vanzari Pret 19 lei Titlu original: Gurus on e-Business. A Guide to the World’s Thought-Leaders in e-Business Cartea intr-un minut:
Cartea prezinta 40 dintre marii maestri ai afacerilor online si modul in care au transformat lumea cu ajutorul Internetului.
Cronica DailyBusiness.ro
Primele trei capitole prezinta dimensiunile strategice, globala si organizationala ale afacerilor derulate pe internet.
Tehnologia a schimbat functionarea companiilor si a angajatilor acestora. Stirile au un impact global instantaneu, geografia conteaza mai putin, notiunea de „zi de lucru” isi pierde identitatea intr-un sat global in care comunicarea poate avea loc la orice ora din zi si din noapte.
In acest sat global, marimea companiei nu mai conteaza, serviciile de relatii cu clientii pot fi gestionate cu costuri mult mai mici, Internetul plaseaza noii veniti pe picior de egalitate cu marile corporatii.
Locul de munca devine transparent. Tehnologia informatiei ofera fiecarui angajat o perspectiva mai mult sau mai putin aprofundata asupra intregii afaceri. Internetul transforma locul unde lucram, modul in care lucram, perioada in care lucram si chiar daca lucram sau nu.
Autorul prezinta maestrii din domeniul afacerilor online. Internetul trebuia sa faciliteze utilizarea computerelor de catre informaticienii care lucrau in domeniul contractelor militare pe teritoriul Americii.
Tim Berners-Lee, un cercetator britanic a stabilit un standard de adresare (url-urile), limbajul de formare a legaturilor si transferarea documentelor multimedia pe Internet (html si http). El credea ca Internetul ofera sansa oamenilor sa participe activ la construirea cunoasterii colective.
Internetul este cel mai puternic, nu ca mijloc de comunicare in masa, ci ca modalitate de organizare a comunitatilor, a pietelor de nisa si a echipelor din cadrul companiilor.
Jeff Bezos, fondatorul lantului online de librarii Amazon, a avut o viziune foarte clara pe care a exemplificat-o prin propriul comportament. In primele zile ale companiei, Bezos a platit cele mai mici sume posibile pentru fiecare lucru care trebuia platit.
Economisirea este una dintre cele sase valori ale companiei. Gruparea clientilor pe baza comportamentului acestora, transparenta preturilor, informatiile despre produse le-a permis clientilor sa cumpere usor.
40 de maestri ai afacerilor online au evaluat oportunitatile tehnologiei informatiei si au ajuns celebri.

Citeste articolul pe: Daily Business

Maestrii afacerilor online

Editura Meteor Press Colectia Vanzari Pret 19 lei Titlu original: Gurus on e-Business. A Guide to the World’s Thought-Leaders in e-Business Cartea intr-un minut:
Cartea prezinta 40 dintre marii maestri ai afacerilor online si modul in care au transformat lumea cu ajutorul Internetului.
Cronica DailyBusiness.ro
Primele trei capitole prezinta dimensiunile strategice, globala si organizationala ale afacerilor derulate pe internet.
Tehnologia a schimbat functionarea companiilor si a angajatilor acestora. Stirile au un impact global instantaneu, geografia conteaza mai putin, notiunea de „zi de lucru” isi pierde identitatea intr-un sat global in care comunicarea poate avea loc la orice ora din zi si din noapte.
In acest sat global, marimea companiei nu mai conteaza, serviciile de relatii cu clientii pot fi gestionate cu costuri mult mai mici, Internetul plaseaza noii veniti pe picior de egalitate cu marile corporatii.
Locul de munca devine transparent. Tehnologia informatiei ofera fiecarui angajat o perspectiva mai mult sau mai putin aprofundata asupra intregii afaceri. Internetul transforma locul unde lucram, modul in care lucram, perioada in care lucram si chiar daca lucram sau nu.
Autorul prezinta maestrii din domeniul afacerilor online. Internetul trebuia sa faciliteze utilizarea computerelor de catre informaticienii care lucrau in domeniul contractelor militare pe teritoriul Americii.
Tim Berners-Lee, un cercetator britanic a stabilit un standard de adresare (url-urile), limbajul de formare a legaturilor si transferarea documentelor multimedia pe Internet (html si http). El credea ca Internetul ofera sansa oamenilor sa participe activ la construirea cunoasterii colective.
Internetul este cel mai puternic, nu ca mijloc de comunicare in masa, ci ca modalitate de organizare a comunitatilor, a pietelor de nisa si a echipelor din cadrul companiilor.
Jeff Bezos, fondatorul lantului online de librarii Amazon, a avut o viziune foarte clara pe care a exemplificat-o prin propriul comportament. In primele zile ale companiei, Bezos a platit cele mai mici sume posibile pentru fiecare lucru care trebuia platit.
Economisirea este una dintre cele sase valori ale companiei. Gruparea clientilor pe baza comportamentului acestora, transparenta preturilor, informatiile despre produse le-a permis clientilor sa cumpere usor.
40 de maestri ai afacerilor online au evaluat oportunitatile tehnologiei informatiei si au ajuns celebri.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 12 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 221 ori.

Publica un raspuns