Cand vine vorba de smartphone-uri, publicitatea este un criteriu esential al succesului, prin urmare, bugetul de promovare al Windows Phone 7 ii va costa pe cei de la Microsoft peste 400 mil. dolari, relateaza Reuters.
Oficialii Microsoft nu au spus cu exactitate cat vor cheltui pentru promovarea smartphone-ului, insa analistii in telecomunicatii spun ca aceasta suma va depasi 400 mil. dolari.
Desi pare o suma uriasa, de fapt bugetul ar fi similar cu cel vehiculat in lansarile unor alte produse ale companiei. Reuters face o trecere in revista ale acestor lansari.
Windows XP- Microsoft si Intel au cheltuit 500 mil. dolari pentru lansarea sistemului in octombrie 2001. Producatorii de computere si retailerii au mai cheltuit si ei inca 500 mil. dolari.
Xbox- Bugetul a fost din nou de 500 mil. dolari.
Windows Vista: USA Today and AdvertisingAge au raportat ca Microsoft a cheltuit 500 mil. dolari pentru lansarea oficiala a Vista din 2007.
Bing: AdAge a scris ca marketing-ul pentru primul motor de cautare al Microsoft, care a fost lansat in iunie 2009, a costat intre 80 si 100 mil. dolari.
Windows 7: Estimarile arata ca valoarea promovarii sistemului ar fi deposit 1 mld. dolari.
Office 2010: 80 mil. dolari, 70% din buget fiind dedicate online-ului.

Citeste articolul pe: Daily Business

Marketing-ul Windows Phone 7 va depasi 400 mil. dolari

Cand vine vorba de smartphone-uri, publicitatea este un criteriu esential al succesului, prin urmare, bugetul de promovare al Windows Phone 7 ii va costa pe cei de la Microsoft peste 400 mil. dolari, relateaza Reuters.
Oficialii Microsoft nu au spus cu exactitate cat vor cheltui pentru promovarea smartphone-ului, insa analistii in telecomunicatii spun ca aceasta suma va depasi 400 mil. dolari.
Desi pare o suma uriasa, de fapt bugetul ar fi similar cu cel vehiculat in lansarile unor alte produse ale companiei. Reuters face o trecere in revista ale acestor lansari.
Windows XP- Microsoft si Intel au cheltuit 500 mil. dolari pentru lansarea sistemului in octombrie 2001. Producatorii de computere si retailerii au mai cheltuit si ei inca 500 mil. dolari.
Xbox- Bugetul a fost din nou de 500 mil. dolari.
Windows Vista: USA Today and AdvertisingAge au raportat ca Microsoft a cheltuit 500 mil. dolari pentru lansarea oficiala a Vista din 2007.
Bing: AdAge a scris ca marketing-ul pentru primul motor de cautare al Microsoft, care a fost lansat in iunie 2009, a costat intre 80 si 100 mil. dolari.
Windows 7: Estimarile arata ca valoarea promovarii sistemului ar fi deposit 1 mld. dolari.
Office 2010: 80 mil. dolari, 70% din buget fiind dedicate online-ului.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 146 ori.

Publica un raspuns