In ultimele trei luni, “The Times“ a pierdut 1,2 milioane de cititori britanici atat de pe site-ul cotidianului, cat si pe site-ul editiei de duminica, potrivit brandrepublic.com. In acelasi timp, media numarului de minute petrecute online de fiecare utilizator s-a redus aproape la jumatate, de la 7,6 minute in mai a.c. la 4 minute in iulie. In mai 2010, accesul gratuit la site-ul Timesonline.co.uk atragea 2,79 milioane de utilizatori unici din Marea Britanie. Accesul contra cost pe Thetimes.co.uk si Thesundaytimes.co.uk a fost introdus pe 2 iulie a.c.

Citeste articolul pe: Financiarul

Numarul cititorilor “The Times“ scade dramatic

In ultimele trei luni, “The Times“ a pierdut 1,2 milioane de cititori britanici atat de pe site-ul cotidianului, cat si pe site-ul editiei de duminica, potrivit brandrepublic.com. In acelasi timp, media numarului de minute petrecute online de fiecare utilizator s-a redus aproape la jumatate, de la 7,6 minute in mai a.c. la 4 minute in iulie. In mai 2010, accesul gratuit la site-ul Timesonline.co.uk atragea 2,79 milioane de utilizatori unici din Marea Britanie. Accesul contra cost pe Thetimes.co.uk si Thesundaytimes.co.uk a fost introdus pe 2 iulie a.c.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 19 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 554 ori.

Publica un raspuns