Compania Microsoft are un buget de promovare a noii platforme Windows 7 pentru smartphone-uri de un miliard de dolari, scrie site-ul Tech Crunch, citat de presa internationala. Potrivit sursei citate, 0,5 milioane de dolari vor fi cheltuiti pentru campanii de marketing, iar restul sumei va finanta dezvoltarea aplicatiilor si a intregului ecosistem pentru noul OS. Compania a ales sa promoveze atat de agresiv noua platfoma mobila, ce va fi disponibila din aceasta toamna, pentru a face fata competitiei cu Apple si Android, sunt de parere specialistii. Datele divulgate de Techcrunch arata ca numai HTC, LG Electronics si Samsung vor oferi in aceasta toamna terminale pe platforma Windows 7.

Citeste articolul pe: Financiarul

Promovare de 1 mld. $ pentru Windows 7 mobil

Compania Microsoft are un buget de promovare a noii platforme Windows 7 pentru smartphone-uri de un miliard de dolari, scrie site-ul Tech Crunch, citat de presa internationala. Potrivit sursei citate, 0,5 milioane de dolari vor fi cheltuiti pentru campanii de marketing, iar restul sumei va finanta dezvoltarea aplicatiilor si a intregului ecosistem pentru noul OS. Compania a ales sa promoveze atat de agresiv noua platfoma mobila, ce va fi disponibila din aceasta toamna, pentru a face fata competitiei cu Apple si Android, sunt de parere specialistii. Datele divulgate de Techcrunch arata ca numai HTC, LG Electronics si Samsung vor oferi in aceasta toamna terminale pe platforma Windows 7.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 29 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 569 ori.

Publica un raspuns