Orlando Nicoara
Dragos Stanca
, general manager la Apropo Media, va prelua functia de director de vanzari pe intreg grupul Mediafax, care consolideaza pe langa partea de online si ziarele, revistele si agentia de presa omonima, ceea ce inseamna ca un om „de web” incepe „sa vanda” si print-ul, scrie pe blogul personal .
Business-ul de publishing si online al omului de afaceri Adrian Sarbu s-a regrupat intr-o singura companie, sub umbrela Mediafax. Intreg grupul este condus de Cosmina Noaghea.
Contactata de DailyBusiness.ro, Noaghea a spus doar ca „vom comenta atunci cand vom avea ceva de zis”. Orlando Nicoara nu a putut fi contactat pana la ora publicarii articolului.
Dragos Stanca, manager la divizia de online a grupului Realitatea-Catavencu se intreaba pe blog daca un om „cu o gandire orientata spre web va putea salva printul, prin pachete integrate cu online”.
„A venit oare momentul in care oamenii care ‘au crescut’ in industria web – considerata, pana de curand, o periferie exotica dar neglijabila in metropola media – sa preia pozitii-cheie in print sau televiziune?”, se mai intreaba Stanca.
Dumneavoastra ce parere aveti?

Citeste articolul pe: Daily Business

Specialistul „de web” Orlando Nicoara ar putea prelua vanzarile pe intreg grupul Mediafax – inclusiv print-ul

Orlando Nicoara
Dragos Stanca
, general manager la Apropo Media, va prelua functia de director de vanzari pe intreg grupul Mediafax, care consolideaza pe langa partea de online si ziarele, revistele si agentia de presa omonima, ceea ce inseamna ca un om „de web” incepe „sa vanda” si print-ul, scrie pe blogul personal .
Business-ul de publishing si online al omului de afaceri Adrian Sarbu s-a regrupat intr-o singura companie, sub umbrela Mediafax. Intreg grupul este condus de Cosmina Noaghea.
Contactata de DailyBusiness.ro, Noaghea a spus doar ca „vom comenta atunci cand vom avea ceva de zis”. Orlando Nicoara nu a putut fi contactat pana la ora publicarii articolului.
Dragos Stanca, manager la divizia de online a grupului Realitatea-Catavencu se intreaba pe blog daca un om „cu o gandire orientata spre web va putea salva printul, prin pachete integrate cu online”.
„A venit oare momentul in care oamenii care ‘au crescut’ in industria web – considerata, pana de curand, o periferie exotica dar neglijabila in metropola media – sa preia pozitii-cheie in print sau televiziune?”, se mai intreaba Stanca.
Dumneavoastra ce parere aveti?

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 11 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 457 ori.

Publica un raspuns