Ericsson ConsumerLab a anunţat rezultatele unui studiu realizat anul acesta, dedicat definirii comportamentului de consum media pe diferite dispozitive. Datele au fost colectate din ţări precum China, Germania, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii, utilizând un eşantion reprezentativ pentru peste 300 de milioane de utilizatori.
Studiul arată că oamenii petrec până la 35% din timpul lor liber vizionând programe TV şi conţinut video şi sunt din ce în ce mai conştienţi de existenţa unei multitudini de noi tehnologii, fenomen care duce la crearea unor noi modele de consum media.
93% dintre respondenţi au declarat că urmăresc în continuare programele la televizor, dar rolul televiziunii difuzate în mod tradiţional se schimbă ca urmare a apariţiei unor noi canale de distribuţie. Peste 70% dintre utilizatorii care au participat la studiu urmăresc săptămânal conţinut pe Internet, descarcă conţinut de pe Internet sau urmăresc emisiuni de televiziune înregistrate, iar 50% dintre ei folosesc în fiecare săptămână servicii TV/video on-demand pe Internet.
Conţinutul transmis live este în continuare foarte important pentru consumatori, dar abilitatea de a decide când şi cum este urmărit va afecta rolul conţinutului difuzat în mod tradiţional. Consumatorii văd televiziunea viitorului ca pe un serviciu personalizat, de calitate, uşor de utilizat şi disponibil la cerere fără întreruperi publicitare.
„Concluziile studiului nostru arată clar că, în acest moment, structura consumului este fragmentată şi foarte complexă. Există o serie de tipare de consum foarte bine stabilite şi o piaţă cu utilizatori curioşi, dornici întotdeauna să experimenteze lucruri noi. Consumatorii caută o soluţie care să le ofere libertatea să aleagă ce îşi doresc atunci când îşi doresc şi sub forma în care îşi doresc. Punctul central este calitatea experienţei utilizatorului, mai degrabă decât platforma tehnică menită să susţină această experienţă”, a declarat Anders Erlandsson, Senior Advisor Ericsson ConsumerLab.
Studiul a cercetat şi atitudinea consumatorilor faţă de Tablet PC-uri cu ecran tactil şi rolul lor în comportamentul lor de consum, relevând faptul că 37% dintre respondenţi ar fi interesaţi să folosească un astfel de dispozitiv pe post de telecomandă.

Citeste articolul pe: Agora News

Studiu Ericsson privind consumatorii de servicii TV

Ericsson ConsumerLab a anunţat rezultatele unui studiu realizat anul acesta, dedicat definirii comportamentului de consum media pe diferite dispozitive. Datele au fost colectate din ţări precum China, Germania, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii, utilizând un eşantion reprezentativ pentru peste 300 de milioane de utilizatori.
Studiul arată că oamenii petrec până la 35% din timpul lor liber vizionând programe TV şi conţinut video şi sunt din ce în ce mai conştienţi de existenţa unei multitudini de noi tehnologii, fenomen care duce la crearea unor noi modele de consum media.
93% dintre respondenţi au declarat că urmăresc în continuare programele la televizor, dar rolul televiziunii difuzate în mod tradiţional se schimbă ca urmare a apariţiei unor noi canale de distribuţie. Peste 70% dintre utilizatorii care au participat la studiu urmăresc săptămânal conţinut pe Internet, descarcă conţinut de pe Internet sau urmăresc emisiuni de televiziune înregistrate, iar 50% dintre ei folosesc în fiecare săptămână servicii TV/video on-demand pe Internet.
Conţinutul transmis live este în continuare foarte important pentru consumatori, dar abilitatea de a decide când şi cum este urmărit va afecta rolul conţinutului difuzat în mod tradiţional. Consumatorii văd televiziunea viitorului ca pe un serviciu personalizat, de calitate, uşor de utilizat şi disponibil la cerere fără întreruperi publicitare.
„Concluziile studiului nostru arată clar că, în acest moment, structura consumului este fragmentată şi foarte complexă. Există o serie de tipare de consum foarte bine stabilite şi o piaţă cu utilizatori curioşi, dornici întotdeauna să experimenteze lucruri noi. Consumatorii caută o soluţie care să le ofere libertatea să aleagă ce îşi doresc atunci când îşi doresc şi sub forma în care îşi doresc. Punctul central este calitatea experienţei utilizatorului, mai degrabă decât platforma tehnică menită să susţină această experienţă”, a declarat Anders Erlandsson, Senior Advisor Ericsson ConsumerLab.
Studiul a cercetat şi atitudinea consumatorilor faţă de Tablet PC-uri cu ecran tactil şi rolul lor în comportamentul lor de consum, relevând faptul că 37% dintre respondenţi ar fi interesaţi să folosească un astfel de dispozitiv pe post de telecomandă.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 227 ori.

Publica un raspuns