Atunci cand au pornit proiectul How To Web 2010, cei 3 fondatori ai organizatiei Wembrio au avut un singur obiectiv in minte: conectarea industriei web din Europa de Est la industria Internet globala. How To Web 2010 este un prim pas in aceasta directie, fiind cea mai importanta conferinta de antreprenoriat si tehnologie web din Europa de Est.

Conferinta isi propune sa reuneasca peste 500 de profesionisti in domeniul tehnologiei web, care timp de 2 zile vor avea oportunitatea de a discuta cu antreprenori de succes, investitori si profesionisti din domeniul online din toata lumea despre problemele si oportunitatile web-ului global.

Pentru antreprenorii din Europa de Est o astfel de conferinta va reprezenta nu doar conectarea cu cele mai importante centre web ale lumii – Silicon Valley si Londra, net superior dezvoltate – dar si posibilitatea de a cunoaste sau de a atrage atentia potentialilor investitori si parteneri ai proiectului lor.

Fie ca afacerea acestora se afla doar la nivel de concept sau este una care se poate deja finanta singura, How To Web 2010 este o buna ocazie de a obtine cunostinte practice, dar si feedback de la unele dintre cele mai mari nume ale industriei. Printre vorbitorii confirmati ai conferintei se numara Ramu Yalamanchi (Hi5), Reshma Sohoni (CEO Seedcamp), Mike Butcher (TechCrunch Europe), Patrick de Laive (The Next Web), Katy Turner (Eden Ventures) si Chris Heilmann (Yahoo! Developer Network).

Sprijinind antreprenorii la inceput de drum…

Pentru antreprenorii aflati la inceput de drum organizatorii How To Web 2010 au pregatit si alte surprize placute. Startup Challenge este o competitie pentru antreprenorii web de oriunde din lume cu mai putin de 2 ani de activitate, al caror proiect are target global si care nu au primit pana acum finantare. Startup-urile se pot inscrie in competitie pana la 10 octombrie 2010, trimitand un pitch video de maxim 5 minute si o scurta descriere a business-ului lor.

Juriul format din profesionisti web internationali, printre care Reshma Sohoni, Katy Turner si Patrick de Laive, va alege 6 finalisti care vor prezenta pe scena evenimentului in cadrul conferintei How To Web 2010. Dintre acesti 6 vor fi alesi cei 3 castigatori ai competitiei, care vor primi pachete de suport pentru business-ul lord in partea sponsorilor, dar si expunere internationala facilitata de How To Web.

In afara de organizarea conferintei How To Web 2010, Wembrio are ca scop sprijinirea educatiei si dezvoltarea antreprenoriala in domeniul tehnologiei web in Europa de Est. Cei 3 fondatori ai Wembrio, Bogdan Iordache – Managing Partner, Adelina Badea – Marketing & PR Manager si Raluca Georgescu – Community Manager, au pornit la drum cu prima editie a How To Web, cea din 2009. Evenimentul a fost mai degraba un prilej de testare a interesului pietei si o pregatire a echipei pentru conferinta din acest an.

Spre deosebire de evenimentul din acest an, How To Web 2009 a fost organizat doar la nivel national si a reprezentat prima conferinta educationala dedicata webului din Romania. Avand un numar de aproximativ 200 de participanti din randul studentilor si tinerilor profesionisti din domeniul tehnologiei, conferinta a abordat problemele si tehnologiile web-ului global, printre care web-ul semantic, cautarea in timp real, cloud-computing, utilizarea API-urilor aplicatiilor web, dar nu a ocolit nici subiecte de interes antreprenorial cum ar fi finantarea startup-urilor si modul in care poate fi obtinuta aceasta. Avand certitudinea asupra interesului si potentialului local prin succesul conferintei de anul trecut, Wembrio va trece la un nou nivel prin How To Web 2010: Europa de Est.

Pentru How To Web 2011 Wembrio isi propune o audienta mult diversificata si atragerea a cat mai multi antreprenori web din toate colturile lumii si aducerea cat mai multor investitori interesati de proiecte online pentru sesiuni si competiti speciale de startup-uri.

Avem astăzi de-a face cu un notebook ultra-portabil produs de Toshiba. Pe numele său complet Toshiba R630-10k, noul model beneficiază de o configurație centrată în jurul procesorului Intel i3-320M

Citeste articolul pe: PC World Romania

How To Web 2010: conecteaza Europa de Est la lumea web-ului global

Atunci cand au pornit proiectul How To Web 2010, cei 3 fondatori ai organizatiei Wembrio au avut un singur obiectiv in minte: conectarea industriei web din Europa de Est la industria Internet globala. How To Web 2010 este un prim pas in aceasta directie, fiind cea mai importanta conferinta de antreprenoriat si tehnologie web din Europa de Est.

Conferinta isi propune sa reuneasca peste 500 de profesionisti in domeniul tehnologiei web, care timp de 2 zile vor avea oportunitatea de a discuta cu antreprenori de succes, investitori si profesionisti din domeniul online din toata lumea despre problemele si oportunitatile web-ului global.

Pentru antreprenorii din Europa de Est o astfel de conferinta va reprezenta nu doar conectarea cu cele mai importante centre web ale lumii – Silicon Valley si Londra, net superior dezvoltate – dar si posibilitatea de a cunoaste sau de a atrage atentia potentialilor investitori si parteneri ai proiectului lor.

Fie ca afacerea acestora se afla doar la nivel de concept sau este una care se poate deja finanta singura, How To Web 2010 este o buna ocazie de a obtine cunostinte practice, dar si feedback de la unele dintre cele mai mari nume ale industriei. Printre vorbitorii confirmati ai conferintei se numara Ramu Yalamanchi (Hi5), Reshma Sohoni (CEO Seedcamp), Mike Butcher (TechCrunch Europe), Patrick de Laive (The Next Web), Katy Turner (Eden Ventures) si Chris Heilmann (Yahoo! Developer Network).

Sprijinind antreprenorii la inceput de drum…

Pentru antreprenorii aflati la inceput de drum organizatorii How To Web 2010 au pregatit si alte surprize placute. Startup Challenge este o competitie pentru antreprenorii web de oriunde din lume cu mai putin de 2 ani de activitate, al caror proiect are target global si care nu au primit pana acum finantare. Startup-urile se pot inscrie in competitie pana la 10 octombrie 2010, trimitand un pitch video de maxim 5 minute si o scurta descriere a business-ului lor.

Juriul format din profesionisti web internationali, printre care Reshma Sohoni, Katy Turner si Patrick de Laive, va alege 6 finalisti care vor prezenta pe scena evenimentului in cadrul conferintei How To Web 2010. Dintre acesti 6 vor fi alesi cei 3 castigatori ai competitiei, care vor primi pachete de suport pentru business-ul lord in partea sponsorilor, dar si expunere internationala facilitata de How To Web.

In afara de organizarea conferintei How To Web 2010, Wembrio are ca scop sprijinirea educatiei si dezvoltarea antreprenoriala in domeniul tehnologiei web in Europa de Est. Cei 3 fondatori ai Wembrio, Bogdan Iordache – Managing Partner, Adelina Badea – Marketing & PR Manager si Raluca Georgescu – Community Manager, au pornit la drum cu prima editie a How To Web, cea din 2009. Evenimentul a fost mai degraba un prilej de testare a interesului pietei si o pregatire a echipei pentru conferinta din acest an.

Spre deosebire de evenimentul din acest an, How To Web 2009 a fost organizat doar la nivel national si a reprezentat prima conferinta educationala dedicata webului din Romania. Avand un numar de aproximativ 200 de participanti din randul studentilor si tinerilor profesionisti din domeniul tehnologiei, conferinta a abordat problemele si tehnologiile web-ului global, printre care web-ul semantic, cautarea in timp real, cloud-computing, utilizarea API-urilor aplicatiilor web, dar nu a ocolit nici subiecte de interes antreprenorial cum ar fi finantarea startup-urilor si modul in care poate fi obtinuta aceasta. Avand certitudinea asupra interesului si potentialului local prin succesul conferintei de anul trecut, Wembrio va trece la un nou nivel prin How To Web 2010: Europa de Est.

Pentru How To Web 2011 Wembrio isi propune o audienta mult diversificata si atragerea a cat mai multi antreprenori web din toate colturile lumii si aducerea cat mai multor investitori interesati de proiecte online pentru sesiuni si competiti speciale de startup-uri.

Avem astăzi de-a face cu un notebook ultra-portabil produs de Toshiba. Pe numele său complet Toshiba R630-10k, noul model beneficiază de o configurație centrată în jurul procesorului Intel i3-320M

Citeste articolul pe: PC World Romania

Postat de pe data de 15 sept., 2010 in categoria Noutăți, Opinii. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 443 ori.

Publica un raspuns