La doua saptamani de la lansarea Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO), peste 100 de magazine online din Romania au facut cereri de aderare, anunta oficialii ARMO. „Este un rezultat foarte bun care arata, pe de o parte, inte­re­sul mediului de comert online din Ro­ma­nia pentru o maturizare si pro­fe­sio­nalizare a acestui tip de activitate”, a de­clarat intr-un comunicat Marius Ghe­nea (foto), presedintele ARMO. Reprezen­tan­tii asociatiei au spus ca magazinele online care vor sa adere la ARMO vor fi auditate, pentru a se stabili daca acestea isi desfa­soara activitatea in conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania pentru anul 2010. Radu Apostolescu, vicepre­se­dinte ARMO si di­rector de marketing al magazinului online eMAG, considera ca pro­cesul de aderare al noilor magazine se va finaliza in aproximativ trei luni, aceas­ta fiind pe­rioada de timp pe care co­mer­ciantii o au la dispozitie pentru a intra in confor­mitate cu Codul de Bune Practici.
Fondata de reprezentantii celor mai importante 21 de magazine online din Romania, ARMO are ca obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului online pe piata locala.

Citeste articolul pe: Financiarul

Peste 100 de magazine online vor sa adere la ARMO

La doua saptamani de la lansarea Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO), peste 100 de magazine online din Romania au facut cereri de aderare, anunta oficialii ARMO. „Este un rezultat foarte bun care arata, pe de o parte, inte­re­sul mediului de comert online din Ro­ma­nia pentru o maturizare si pro­fe­sio­nalizare a acestui tip de activitate”, a de­clarat intr-un comunicat Marius Ghe­nea (foto), presedintele ARMO. Reprezen­tan­tii asociatiei au spus ca magazinele online care vor sa adere la ARMO vor fi auditate, pentru a se stabili daca acestea isi desfa­soara activitatea in conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania pentru anul 2010. Radu Apostolescu, vicepre­se­dinte ARMO si di­rector de marketing al magazinului online eMAG, considera ca pro­cesul de aderare al noilor magazine se va finaliza in aproximativ trei luni, aceas­ta fiind pe­rioada de timp pe care co­mer­ciantii o au la dispozitie pentru a intra in confor­mitate cu Codul de Bune Practici.
Fondata de reprezentantii celor mai importante 21 de magazine online din Romania, ARMO are ca obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului online pe piata locala.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 1 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 566 ori.

Publica un raspuns