Producatorul Blackberry, Research in Motion (RIM), a lansat un computer tableta care sa concureze cu Apple iPad si Cisco Cius.

Asa cum era de asteptat, anuntul a fost facut in cadrul conferintei dezvoltatorilor Blackberry, DevCon 2010, din San Francisco.

RIM descrie dispozitivul, cu ecranul sau de sapte inch si doua camere high-definition pentru video conferinte, ca o tableta de „grad profesional”.

Aceasta sugereaza ca Playbook se adreseaza executivilor business si ar putea avea un pret premium in momentul cand versiunea Wi-Fi va fi lansata in SUA la inceputul anului viitor, potrivit Financial Times.

RIM a precizat ca dispozitivul va fi lansat international in al doilea trimestru al 2011, versiunile 3G si 4G fiind programate pentru viitorul apropiat.

In incercarea de a tine pasul cu Apple App Store si Google Android Market, RIM a mai anuntat si un serviciu de publicitate si un serviciu de plata pentru Blackberry.

Serviciul de publicitate va permite dezvoltatorilor sa faca bani din reclamele postate in aplicatii, in timp ce serviciul de plati va permite editorilor sa vanda elemente precum servicii premium sau jocuri din interiorul aplicatiilor.

Citeste articolul pe: SmartNews

Producatorul Blackberry RIM lanseaza tableta Playbook pentru a rivaliza cu iPad

Producatorul Blackberry, Research in Motion (RIM), a lansat un computer tableta care sa concureze cu Apple iPad si Cisco Cius.

Asa cum era de asteptat, anuntul a fost facut in cadrul conferintei dezvoltatorilor Blackberry, DevCon 2010, din San Francisco.

RIM descrie dispozitivul, cu ecranul sau de sapte inch si doua camere high-definition pentru video conferinte, ca o tableta de „grad profesional”.

Aceasta sugereaza ca Playbook se adreseaza executivilor business si ar putea avea un pret premium in momentul cand versiunea Wi-Fi va fi lansata in SUA la inceputul anului viitor, potrivit Financial Times.

RIM a precizat ca dispozitivul va fi lansat international in al doilea trimestru al 2011, versiunile 3G si 4G fiind programate pentru viitorul apropiat.

In incercarea de a tine pasul cu Apple App Store si Google Android Market, RIM a mai anuntat si un serviciu de publicitate si un serviciu de plata pentru Blackberry.

Serviciul de publicitate va permite dezvoltatorilor sa faca bani din reclamele postate in aplicatii, in timp ce serviciul de plati va permite editorilor sa vanda elemente precum servicii premium sau jocuri din interiorul aplicatiilor.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 29 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 485 ori.

Publica un raspuns