Un studiu realizat de Paul Kirschner, profesor la o universitate din Olanda, a scos la iveala faptul ca rezultatele la examene ale celor care utilizeaza retelele sociale in timp ce lucreaza, chiar daca acestea sunt doar deschise in background, sunt cu 20% mai scazute, potrivit Antena3.
„Problema este ca cei mai multi oameni ruleaza constant in background, in timp ce lucreaza, Facebook sau alte site-uri de socializare, impreuna cu e-mailul si, probabil un serviciu de mesagerie instanta”, a declarat autorul studiului, profesorul Paul Kirschner.
„Studiul nostru sugereaza ca, in timp ce oameni pot crede ca schimbarea constanta a sarcinilor le permite sa realizeze mai multe intr-un timp mai scurt, realitatea este ca mareste timpul necesar pentru indeplinirea lor si conduce la o serie de greseli”, arata profesorul.
Echipa sa a efectuat studiul pe 219 studenti ai unei universitati americane, cu varste intre 19 si 54 de ani.

Citeste articolul pe: Financiarul

Studiu: Facebookul dauneaza invatatului

Un studiu realizat de Paul Kirschner, profesor la o universitate din Olanda, a scos la iveala faptul ca rezultatele la examene ale celor care utilizeaza retelele sociale in timp ce lucreaza, chiar daca acestea sunt doar deschise in background, sunt cu 20% mai scazute, potrivit Antena3.
„Problema este ca cei mai multi oameni ruleaza constant in background, in timp ce lucreaza, Facebook sau alte site-uri de socializare, impreuna cu e-mailul si, probabil un serviciu de mesagerie instanta”, a declarat autorul studiului, profesorul Paul Kirschner.
„Studiul nostru sugereaza ca, in timp ce oameni pot crede ca schimbarea constanta a sarcinilor le permite sa realizeze mai multe intr-un timp mai scurt, realitatea este ca mareste timpul necesar pentru indeplinirea lor si conduce la o serie de greseli”, arata profesorul.
Echipa sa a efectuat studiul pe 219 studenti ai unei universitati americane, cu varste intre 19 si 54 de ani.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 7 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 507 ori.

Publica un raspuns